چک سفید امضای بن سلمان برای پرداخت هزینه های شکایات انتخاباتی ترامپ

  • کد خبر : 269251
  • 22 آبان 1399 - 17:42
چک سفید امضای بن سلمان برای پرداخت هزینه های شکایات انتخاباتی ترامپ

 

نیوز:

چک سفید امضای بن سلمان برای پرداخت هزینه های شکایات انتخاباتی ترامپ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، مجتهد، فعال توئیتری معروف عربستانی گفت که خط داغی میان محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ وجود دارد.

 

وی گفت: بن سلمان یک چک سفید امضا به ترامپ داده است تا تمامی هزینه‌های وکلای مدافع در پرونده‌های اقامه شده درخصوص دستکاری و تقلب در انتخابات در ایالات‌های بسیاری و تلاش جهت پس گرفتن از پیروزی از جو بایدن پرداخت شود.

 

پیشتر عربستان به سردی از پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا استقبال کرد و سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان پیام‌های تبریکی را با تاخیر برای بایدن فرستادند که برخی از تحلیلگران نیز این مساله را حاکی از «ناامیدی» و نگرانی عربستان از دولت جدید آمریکا تلقی کردند.

محمد بن سلمان بن عبدالعزیز بن فیصل بن ترکی بن عبدالله بن محمد بن سعود بن محمد بن مقرن آل سعود (متولد ۳۱ اوت ۱۹۸۵) ولیعهد عربستان سعودی است. محمد نایب رئیس مجلس وزیران و وزیر دفاع عربستان سعودی و نیز جوانترین وزیر دفاع در جهان است.

او همچنین رئیس دربار سلطنتی و عضو آل سعود است. او به عنوان قدرت اصلی دربار پدرش ملک سلمان توصیف شده‌است. محمد بن سلمان پس از تحصیل حقوق در دانشگاه ملک سعود ریاض، از طریق پدر ۸۱ ساله‌اش خیلی زود وارد چرخه قدرت شد.

 


>>همچنین بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=269251

ثبت نظر

-