حقایقی عجیب از سکس و رابطه جنسی که نمی دانید!!!

  • کد خبر : 130868
  • 09 مرداد 1399 - 12:55
حقایقی عجیب از سکس و رابطه جنسی که نمی دانید!!!

رابطه جنسی همواره یکی از تجربه های جذاب و شیرین بین تمام حیوانات و مخصوصا انسان بوده و هست. اما داشتن سکس به صورت مداوم اثرات بسیاری بر سلامت جسمی و روانی زنان و مردان دارد. تحقیقات علمی بسیاری در مورد نقش سکس در سلامتی جسمی و روانی انجام شده است که کاهش میزان استرس، کاهش خطر ابتلا به سرطان (خصوصا سرطان پروستات در مردان)، تسکین درد، افزایش کیفیت خواب، کمک به سلامت پوست و… از بیشترین تاثیرات سکس است.

در این نوشتار تعدادی با ۲۵ حقیقت عجیب و جذاب درباره رابطه جنسی و سکس آشنا خواهیم شد که احتمالا قبلا چیزی در موردشان نشنیده اید. با ما همراه باشید!

۲۵ حقیقت درباره رابطه جنسی

۲۵. مطابق با گزارش دانشگاه ایالتی نیویورک، اسپرم می تواند به مبارزه با افسردگی کمک کند. اسپرم حاوی مواد شیمیایی است که باعث بهبود خلق و خوی می شوند، مهر و محبت را افزایش می دهند و همین طور سبب خواب آلودگی می شود. این مایع در عین حال حاوی کورتیزول است که ثابت شده حس مهر و محبت را در مغز افزایش می دهد.

 

راز دردناک خانم خواننده مشهور / کابوس فروخته شدن به مردان + عکس

 

🔥نقش مناطق مختلف مغز در طول رابطه جنسی و واکنش به تحریک واژن، گردن رحم، کلیتوریس

۲۴. پژوهشگران دانشگاه راتگرز از تصویربرداری MRI برای پیدا کردن آن چیزی که هنگام تحریک شدن به لحاظ جنسی در مغزتان اتفاق می افتد استفاده کردند. آن ها متوجه شدند که مناطق مختلف مغز در واکنش به تحریک واژن، گردن رحم، کلیتوریس و نوک سینه فعال می شود.

۲۳. ارگاسم زنان به طور متوسط بیست ثانیه طول می کشد و در واقع چهارده ثانیه طولانی تر از ارگاسم مردان است.

۲۲. در طول داشتن رابطه ی جنسی، علاوه بر دستگاه تناسلی و سینه، بینی نیز متورم می شود

۲۱. منفی ۳۲۱ درجه ی فارنهایت دمایی است که در آن اسپرم های اهدایی در بانک اسپرم ذخیره می شوند. در این دما منی می تواند به مدت نامحدود ذخیره شود.

 

پاسخ به چند سوال مهم و خجالت آور جنسی

 

🔥ارگاسم هنگام به دنیا آوردن فرزند

۲۰. بعضی از زنان هنگام به دنیا آوردن فرزند شان ارگاسم یا اوج لذت جنسی را تجربه می کنند.

۱۹. علاوه بر انسان ها، بونوبوها (یک نوع شامپاین) و دلفین ها تنها حیواناتی هستند که برای لذت رابطه ی جنسی دارند.

۱۸. حدودا به اندازه ی دو قاشق غذاخوری خون لازم است تا آلت تناسلی به نعوظ برسد.

 

🔥رابطه جنسی و سردرد

۱۷. علی رغم این که بسیاری از آدم ها از سردرد به عنوان عذر و بهانه ای معمول برای پرهیز از داشتن رابطه ی جنسی استفاده می کنند، اما واقعیت این است ک رابطه ی جنسی می تواند سردرد را از بین ببرد زیرا شما را از تنشی که رگ های خونی مغز را محدود کرده، آزاد میکند.

 

 

🔥حمله ی قلبی و رابطه ی جنسی

۱۶. مطالعات نشان داده اند که ۸۵ درصد مردانی که در اثر حمله ی قلبی در طول رابطه ی جنسی جان خود را از دست داده اند، به همسران شان خیانت کرده بودند. هممممممم، فکر می کنم احساس عذاب وجدان کار را به این جا رسانده!

۱۵. زوج های یونانی به طور متوسط ۱۳۸ بار رابطه ی جنسی در سال دارند و به این ترتیب در بهترین قسمت از جدول لیگ جهانی رابطه ی جنسی قرار می گیرند. زوج های ژاپنی فقط سی و پنج بار در سال رابطه ی جنسی دارند، رقمی که آن ها را در جایگاه آخر این جدول قرار می دهد.

۱۴. یک مرد با طول عمر متوسط در تمام زندگی خود حدود ۱۷ لیتر اسپرم را تخلیه می کند که این میزان به طور متوسط نیم تریلیون اسپرم را تشکیل می دهد.

 

زن هوسباز انگلیسی از سگ خانگی اش باردار شد/ پزشکان وحشت کردند !

 

🔥سرعت خروج منی

۱۳. هنگامی که یک مرد انزال دارد، اولین خروج منی سرعتی برابر با ۴۵ کیلومتر در ساعت دارد، و در واقع سریع تر از رکورد جهانی برای دوی سرعت ۱۰۰ متر است. در حال حاضر این رشته رکوردی برابر با ۴۴ کیلومتر در ساعت دارد.

۱۲. در زمان رسیدن به اوج لذت جنسی یا ارگاسم، ضربان قلب هم برای مردان و هم برای زنان به طور متوسط ۱۴۰ ضربه در دقیقه است. حالتی که تندتپشی یا تاکی کاردی نامیده می شود.

 

تصاویری دیدنی از لحظات خنده دار مراسم های عروسی +۱۶

 

🔥مریلین مونرو، معروف ترین نماد جنسی قرن بیستم

۱۱. مریلین مونرو، معروف ترین نماد جنسی قرن بیستم، به یکی از دوستان اش اعتراف کرده بود که علی رغم داشتن سه شوهر و هزاران عاشق، هرگز ارگاسم را تجربه نکرده است.

۱۰. یک قاشق چایخوری اسپرم حاوی حدود پنج کالری است. نیم ساعت رابطه ی جنسی فعالانه و شدید به طور متوسط صد تا دویست کالری می سوزاند.

۹. ویبراتور، یکی از ابزارهای کمکی برای داشتن رابطه ی جنسی که توسط زنان استفاده می شود، در قرن نوزدهم طراحی شده بود تا با علائم اضطراب مرتبط با هیستری مبارزه کند. حتی یک نمایش نیز در مورد آن در سال ۲۰۰۹ اجرا شد به نام «در اتاق روبرویی.»

۸. یک تخم مرغ می تواند به تعداد جمعیت فعلی کره ی زمین تخمک در خودش جای بدهد.

۷. کره ی زمین با استفاده از مقدار اسپرمی که می توانیم در یک کپسول آسپیرین قرار بدهیم، می تواند جمعیت فعلی را داشته باشد.

🔥آوکادو و اثر آن در رابطه ی جنسی

۶. در فرهنگ آزتک، آوکادو به لحاظ رابطه ی جنسی به حدی پرقدرت محسوب می شد، که دختران باکره از تماس با آن محروم بودند.

۵. شکلات حاوی فنتیل آمین است، همان ماده ی شیمیایی احساس خوب که آدم ها در زمان داشتن عشق و جاذبه ی جنسی بالا تجربه می کنند.

۴. محققان بارها و بارها پنگوئن های زن را تحت نظر داشته اند که در ازای دریافت سنگریزه های که برای ساخت لانه استفاده می کنند، حاضر هستند با پنگوئن های نری که در واقع جفت آن ها نیستند، رابطه ی جنسی برقرار کنند! بله! پنگوئن های ماده در فرم جالبی از رابطه ی جنسی نامناسب درگیر می شوند.

 

🔥قدمت نقش کاندوم در طول رابطه ی جنسی

۳. اولین تصویر شناخته شده ی مردی که از کاندوم در طول رابطه ی جنسی استفاده کرده است، روی دیوار غاری در فرانسه نقاشی شده است. این تصویر بین ۱۲ هزار تا ۱۵ هزار سال پیش کشیده شده است.

۲. در یونان باستان، اصطلاح رایج برای داشتن رابطه ی جنسی دهانی «نواختن فلوت» بوده است.

۱. در طول جنگ جهانی اول اعضای سرویس اطلاعاتی مخفی (MI6) بریتانیا کشف کردند که شما می توانید از اسپرم به عنوان جوهر نامرئی استفاده کنید. آن ها پس از آن که متوجه شدن این ماده بعد از کهنه شدن بوی بسیار بدی می گیرد، به کار بردن آن را متوقف کردند.

نظرات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید 👍👍👍

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=130868

ثبت نظر

-