پیشکسوت محیط زیست خوزستان درگذشت | خبرگزاری ایلنا

 

محسن خیراللهی درگذشت

ساعتی پیش اتفاق افتاد؛ پژوهشگر و فعال محیط زیست استان خوزستان، ساعتی پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

به گزارش نیوز:محسن خیرالهی پژوهشگر و فعال محیط زیست امروز عصر -چهارشنبه ۲۱ آبان ماه- به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

به گزارش نیوز : محسن خیراللهی که اصالتاً اهل قلعه تل از توابع شهرستان ایذه بود، سال‌های متمادی خود را صرف آموزش در حوزه محیط زیست و ایجاد تشکل‌های زیست‌محیطی نمود

طرح آموزشی محیط یار در مدارس خوزستان و تشکیل بیش از شصت سازمان مردم‌نهاد در حوزه محیط زیستی استان ازجمله فعالیت‌های شناخته شده و تأثیرگذار وی محسوب می‌شود.

ایلنای خوزستان، درگذشت این پیشکسوت محیط زیست را به دوستداران محیط زیست تسلیت ‌می‌گوید.


>>>بیشتر بدانید

تسلیت معاون امور فرهنگی برای درگذشت داود فیرحی

 


خوان کروز سول ستاره تیم ملی اسپانیا درگذشت / عکس | خوان کروز - تیک تاک نیوز

ستاره تیم ملی اسپانیا درگذشت + عکس

خوان کروز سول بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که از سال ۱۹۷۰ تا ۱۹۷۶ میلادی عضو تیم ملی فوتبال اسپانیا بوده و در ۲۸ بازی ملی حضور داشته‌ و ۱ گل نیز به ثمر رساند درگذشت. سول در دو باشگاه والنسیا و رئال مادرید بازی کرده و جام‌های زیادی را نیز کسب کرده بود.

او در میان هواداران والنسیا بسیار مطرح بود و بین سال های ۱۹۶۵ تا ۱۹۸۱ نزدیک به ۴۰۰ بازی در دو دوره برای این تیم انجام و اخیراً سفیر باشگاه و عضو هیئت مدیره شده بود.

در بیانیه این باشگاه آمده است:” خوان کروز سول در تاریخ والنسیا ماندگار خواهد ماند زیرا کارهای ارزشمندی از خود به جا گذاشت و همه کسانی که او را می شناختند بسیار به او افتخار خواهند کرد. این باشگاه عمیقاً به خانواده و دوستان وی تسلیت می گوید. او را در آرامش ابدی می‌خواهد”.

 

با اخبار نیوز همراه باشید…