جنجال عکس های لو رفته از سارا و نیکا در استخر مختلط به همراه فیلم تاسف بار

  • کد خبر : 145230
  • 21 مرداد 1399 - 20:59
جنجال عکس های لو رفته از سارا و نیکا در استخر مختلط به همراه فیلم تاسف بار
نیوز: عکس های لو رفته از سارا و نیکا در استخر برای آن ها حاشیه ساز شد. در این عکس ها  که پنهانی از سارا و نیکا گرفته شده است، آنها در خارج از کشور و در یک استخر عمومی دیده می شوند. متاسفانه به دلیل معروفیت سلبریتی ها همواره زنگی شخصی و رفتا آنها زیرزربین قرار دارد و به خصوص در کشور ما به این موارد بیشتر توجه می شود.

ماجرای عکس های جنجالی ۲ بازیگر سریال پایتخت(سارا و نیکا فرقانی)

سارا و نیکا ۲ بازیگر سریال پایتخت که از دوران کودکی در این سریال ایفای نقش کرده اند مقیم کشور سوئد هستند و طبق قوانین آن کشور آزادانه و با پوششی برای شنا در استخر مختلط حاضر شده بودند.

جنجال عکس های لو رفته از سارا و نیکا در استخر مختلط + عکس

این در حالی است که آن ها باید باتوجه به سلبریتی بودن در ایران متوجه رفتارهای خود می بودند، چرا که مطمئنا به خاطر چهره شناخته شده انها، اگر یک ایرانی همزمان در محلی که آن ها حضور یافته اند، حاضر باشند و پوشش این دو خواهر ۲ قلو و حتی رفتارشان نا متعارف در خاک ایران باشد، ممکن است پنهانی توسط دوربین هایشان شکار شوند.

 

 

سارا و نیکا

حذف ۲ بازیگر نوجوان در فصل جدید از سریال «پایتخت»

تاییدی می تواند باشد بر ساخته شدن این مجموعه برای نوروز ۱۴۰۰. ضمن اینکه اعلام حذف شخصیت های سارا و نیکا، در ساعت های اخیر با واکنش برخی از بازیگران اصلی این مجموعه همراه شده است.

پایتخت

هرچند ویدئوی شامگاه گذشته .دو بازیگر نوجوان این سریال که به نظر می رسد حواشی اخیرشان در فضای مجازی. علت حذف آن‌ها از سریال تلویزیونی «پایتخت» است، برخی از این خبرها را از حد گمانه .زنی فراتر برده و تایید می کند.

طبق شنیده‌ها از نکات مهم و قابل توجه در سری جدید «پایتخت»، تکمیل فیلمنامه ناتمام مرحوم خشایار الوند.

سارا ونیکا

فیلم تأسف بار از سارا و نیکا !

فیلمی از سارا و نیکا هنگام در قلیان سرا در فضای مجازی منتشر شده است. در این فیلم دختری هم سن و سال خودشان درحال کشیدن قلیان دیده می شود.

 

کشف حجاب جنجالی:

دردسر بزرگ عکس های سارا و نیکا و آزاده نامداری در خارج

یکی از موارد مشابه سارا نیکا که در آن یک سلبریتی ایرانی به دردسر بزرگی افتاد تا جایی که از دنیای هنر به حاشیه کشانده شد، آزاده نامداری بود. او در سفر به سوئیس به همراه همسر و فرزندش و برای آن چه که خود عنوان داشت باد شدید روسری اش را برده بود.

 

 

آزاده نامداری

 

 

عکس های بدون حجاب آزاده نامداری توسط کسانی که مطمئنا ایرانی بودند و او را به محجبه بودن می شناختند، منتشر شد، تا جایی که او را وادار به عذرخواهی کرد، اما دیگر این خانم مجری سرشناس دیگر جلوی دوربین صداو سیما اجازه حضور نداشت و به یک سلبریتی خانه نشین تبدیل شد.

 

بیشتر بخوانید:

بغض سارا و نیکا به خاطر حذف از سریال پایتخت

سارا و نیکا و چاش مومو/به همراه عکس

شهره بیات بعد از کشف حجاب : در ایران یهودی مخفی بودم!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=145230

ثبت نظر

-