ساسی مانکن در آسوشیتدپرس / بازتاب کلیپ جنجال برانگیز

  • کد خبر : 397065
  • 17 اسفند 1399 - 21:02
ساسی مانکن در آسوشیتدپرس / بازتاب کلیپ جنجال برانگیز

 

در روزهای اخیر برخی از خبرگزاری‌های بین‌المللی و سایت‌های هنری به بررسی حواشی و جنجال‌های مرتبط با آهنگ جدید ساسی مانکن، خواننده ایرانی ساکن لس آنجلس، پرداختند و نظرات و دیدگاه‌های متفاوتی را در این زمینه مطرح کرده‌اند. از جمله بازتاب کلبپ جنجالی ساسی مانکن در آسوشیتدپرس موردتوجه قرار گرفته است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در مطلبی که در همین رابطه منتشر کرد، با اشاره به این که حضور یک بازیگر آمریکایی فیلم‌های بزرگسالان یا «پورنوگرافی» در موزیک ویدئوی این خواننده جوان، موجب خشم مسولان و والدین در ایران شده است، از آغاز تحقیقات درباره چگونگی انتشار آنونس یا تیزر این اثر در یکی از اپلیکیشن‌های تفریحی و سرگرمی این کشور خبر داد.

ساسی مانکن در صحنه ای از کلیپ جنجالی نرو سمیه

ساسی مانکن در آسوشیتدپرس

آسوشیتدپرس به نقل از رسانه‌های داخلی ایران نوشته است که اپلیکیشن «روبیکا» به دلیل پخش تیزر آهنگ و موزیک ویدئوی «تهران توکیو»، از ساسی مانکن خواننده پاپ ایرانی ساکن‌کالیفرنیا، مورد پیگرد قانونی قرار گرفته است.

این تیزر پس از مدت کوتاهی از اپلیکیشن روبیکا حذف شد، و سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر یا «ساترا» انتشار آن را در تمامی پلتفرم‌های رسمی مجاز ممنوع اعلام کرد.

در موزیک ویدئوی «تهران توکیو» که هنوز به صورت کامل منتشر نشده است، الکسیس تگزاس، بازیگر مشهور آمریکایی فیلم‌های بزرگسالان یا «پورنوگرافی»، در کنار ساسی مانکن حضور دارد و می‌رقصد.

در روزهای اخیر، گروهی از کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی از پخش تیزر این اثر در روبیکا و سایر پلتفرم‌های داخلی و خارجی انتقاد کرده‌اند.

به عقیده منتقدان، این آهنگ و موزیک ویدیو نامناسب و غیراخلاقی است ‌و تأثیرات منفی و مخربی روی جوانان دارد.

 

کلیپ جنجالی ساسی مانکن:

نرو سمیه ساسی مانکن خطرناک‌تر است یا آرام جان شجریان؟

 

«ساسان یافته» ۳۲ ساله مشهور به ساسی مانکن، از خواننده‌های مورد توجه نوجوانان است که پیش از ترک ایران در سال ۲۰۰۹، بصورت زیرزمینی در این کشور فعالیت می‌کرد.

او پس از مهاجرت به آمریکا، فعالیت‌های هنری خود را گسترش داد، و در این دوران آثار جنجالی و بحث‌انگیزی را منتشر کرده است که به دلایل گوناگونی، با نظرات مثبت و منفی هنردوستان ایرانی مواجه شده است.

هرچند که آهنگ‌ها و موزیک ویدئوهای ساسی مانکن در ایران مجاز نیستند، ولی در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شوند و طرفداران زیادی دارند.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=397065

ثبت نظر

-