جزییاتی جدید از دیدار جالب پوتین و اوباما

  • کد خبر : 277311
  • 27 آبان 1399 - 12:03
جزییاتی جدید از دیدار جالب پوتین و اوباما

 

نیوز:

جزییاتی جدید از دیدار جالب پوتین و اوباما

جزییاتی جدید از دیدار جالب پوتین و اوباما

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نیویورک پست ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه ، ۴۵ دقیقه با سخنان “به ظاهر بی پایان” به تحقیر و انتقاد از ایالت متحده پرداخت! این یکی از افشاگری‌های جدید اوباما در کتاب تازه او با نام سرزمین موعود شده است.

این گفتگو در ملاقات ژوئیه ۲۰۰۹ بین دو رهبر جهان اتفاق افتاده است.

با توجه به مطالب منتشر شده در این کتاب همزمان با سرو چای، تخم مرغ و خاویار توسط این دو نفر، رئیس جمهور روسیه شروع به انتقاداتی در مورد ظلم آمریکا به شوروی کرده است.

پوتین گفت که شخصاً رئیس جمهور جورج دبلیو بوش را دوست داردو توضیح داده است که چگونه بعد از حملات ۱۱ سپتامبر با برقراری ارتباط، پیشنهاد کمک روسیه در مدیریت صدام حسین را داده است.

پوتین همچنین بابت دخالت در عراق و بی ثبات کردن کل خاورمیانه از رییس جمهور آمریکا انتقاد کرده است.

ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین (به روسی: Владимир Владимирович Путин)، متولد ۷ اکتبر ۱۹۵۲ و رئیس‌جمهور فعلی روسیه است. او دومین و چهارمین رئیس‌جمهور روسیه بعد از فروپاشی شوروی است.

او رئیس حزب روسیه واحد (از ۱۵ آوریل ۲۰۰۸) است.[۱] پوتین از اوت ۱۹۹۹ تاکنون همواره پست ریاست‌جمهوری یا نخست‌وزیری روسیه را در اختیار داشته‌است.

باراک حسین اوبامای دوم (به انگلیسی: Barack Hussein Obama II) (زادهٔ ۴ اوت ۱۹۶۱)، عضو حزب دمکرات ایالات متحدهٔ آمریکا، وکیل، سناتور ایالت ایلینوی و برندهٔ جایزه صلح نوبل است.[۲][۳] وی از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ به مدت دو دورهٔ ۴ ساله چهل و چهارمین رئیس‌جمهور ایالات متحدهٔ آمریکا بود.

او از سال ۲۰۰۷، با برپایی کارزار انتخاباتی برای ریاست‌جمهوری، خود را به‌عنوان نامزد حزب دمکرات و به‌عنوان یک چهرهٔ سیاسی ملی در آمریکا شناساند. اوباما از زمان کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۰۸ آمریکا، پایان دادن به جنگ عراق را مطرح کرد.

>>>همچنین بخوانبد:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=277311

ثبت نظر

-