لاغری با اسپند و زمان خوردن آن برای لاغری

  • کد خبر : 92014
  • 30 شهریور 1400 - 13:30
لاغری با اسپند و زمان خوردن آن برای لاغری

به گزارش نیوز: اسپند ریشه خیلی طولانی دارد از قدیم تو هر خانه ای بود و بیشتر از دود کردن آن استفاده می کردن برای رفع چشم زخم و خواص زیادی دارد و یکی از این خواص اسپند لاغری است شاید با شنیدن این مساله که اسپند برای لاغری استفاده می شود تعجب کنید اما تحقیقات ثابت کرده است که استفاده آن باعث چربی سوزی و لاغری می شود. اگر قصد وزن کم کردن دارید این مقاله را مطالعه کنید، چون اسپند علاوه بر خواص لاغری، خواص دیگری نیز دارد.در ادامه بیشتر درمورد لاغری با اسپند می پردازیم:

زمان خوردن آن برای لاغری

لاغری با اسپند؛ زمان خوردن آن برای لاغری ، زمانی است که شما آن را بهتر شناخته و نحوه تاثیر گذاری آن بر متابولیسم بدن را بدانید. هرچه دانش شما نسبت به مواد خوراکی بیشتر باشد بهتر میتوانید بهترین زمان خوردن هرکدام را تشخیص دهید و در نهایت با استفاده از دانش وعلمی که پیدا میکنید سریع تر به هدف خود ، چه سلامتی باشد و چه لاغری ، خواهید رسید.

لاغری با اسپند

>>>بیشتر بخوانید:

رژیم لاغری با اندازه‌های دست/دست شما می گوید هر چیز را باید به چه اندازه ای بخورید؟

لاغری با اسپند؛ یکی از راه های کم کردن دور شکم استفاده از گیاه اسفند می باشد. اسفند ۷۰ مرض را درمان می کند، گرم و خشک است و لذا وزن را کم (کاهش وزن و لاغری) می کندو خوردن ۴۰ روز آن باعث روشن شدن حکمت در دل می گردد.

حداقل خوراک آن ۳ دانه و حداکثر یک قاشق غذاخوری است.اسفند مغز را گرم می کند و باعث شادابی مغز و زداینده میکرب هواست(مخصوصا صبح) و خوراک اسفند سودازدا و بلغم زدا است (به شرطی که جویده نشود). جویدن اسفند باعث سمی شدن آن می شود

لاغری با اسپند

اسفند را همه باید یک دوره ۴۰ روزه ، روزی یک قاشق مرباخوری اجرا کنند چون اسفند سودا زدا و بلغم زدا است، از این جهت شجاعت آفرین است و تقریبا همه بلغم اضافه دارند، اگر با خوردن آن مشکل دارید لااقل روزی یک مرتبه اسفند را دود کنید تا هم فضا و هم مغز استریل شود و در خانه هایی که مریض هست صبح و شب حتما دود کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=92014

ثبت نظر

-