آموزش تصویری بهترین پوزیشن ها برای باردار شدن

  • کد خبر : 447426
  • 20 شهریور 1400 - 12:15
آموزش تصویری بهترین پوزیشن ها برای باردار شدن

نیوز: آیا همه پوزیشن های سکس ها نتیجه ی یکسان دارند؟ متخصصان بهترین پوزیشن ها را برای سهولت در بارداری به اشتراک می گذارند.مانند بسیاری از زوج هایی که دارند تلاش می کنند که بچه دار شوند، احتمالاً این سوال برای شما پیش آمده است که “بهترین پوزیشن جنسی برای باردار شدن چیست؟” باور کنید یا نه ، کارشناسان هنوز فاقد شواهد قطعی هستند.

شریل ای. کینگزبرگ، دارای مدرک دکترا که رئیس بخش پزشکی است رفتار در مرکز پزشکی دانشگاه بیمارستان بیمارستان ها و استاد زیست شناسی تولید مثل و روان پزشکی دانشکده پزشکی دانشگاه کیس وسترن ریترن در کلیولند می باشد.

او خاطر نشان می کند که این بیش از هر چیز دیگر یک مسئله پیچیده است. دکتر کینگزبرگ می گوید: “تحقیق درباره پوزیشن های جنسی خاص که ممکن است باروری را افزایش دهد بسیار دشوار است.” و این تا حدودی به این دلیل است که عوامل متعدد دیگری بر شانس باروری تأثیر گذار هستند، مانند سن مادر و زمان مقاربت (برای مثال، داشتن رابطه جنسی در زمان تخمک گذاری، باروری را افزایش می دهد).

اما علیرغم فقدان مدرک، برخی از پوزیشن های جنسی ممکن است مزایایی را برای ایجاد بچه سبب شوند. ادامه مطلب را بخوانید تا با بهترین پوزیشن های جنسی برای باردار شدن آشنا شوید، و همچنین اینکه بعد از مقاربت چه کاری انجام دهید تا شانس بارداری شما افزایش یابد.

بهترین پوزیشن های جنسی برای باردار شدن چیست؟

این هفت پوزیشن جنسی ممکن است شانس شما را برای بچه دار شدن افزایش دهد. اما به خاطر داشته باشید که مهمترین چیز حفظ یک روال ثابت است – و نه لزوماً وسواس بیش از حد برای این کار.
جانی جنسن، متخصص غدد درون ریز و تولید مثل می گوید: “در مطالعات انجام شده در مورد پوزیشن ها و زمان رابطه جنسی، تفاوت آماری بین میزان بارداری برای افرادی که هر روز بین روزهای منتهی به تخمک گذاری و کسانی که این کار را انجام می دهند وجود ندارد. علاوه بر این، تلاش برای انجام روزانه آن می تواند یک کار تاثیر گذار باشد. ”

پوزیشن موسیونری

مطالعاتی کمی که به ارتباطات جنسی پرداخته است، نشان می دهد که پوزیشن موسیونری ممکن است مزیت آناتومیکی بسیاری کمی در باردار شدن داشته باشد.
تئوری: در قسمت بالا، دهانه رحم زن می تواند به راحتی در مایع منی واژن فرو رود و به اسپرم دسترسی به مخاط محافظ دهانه رحم بدهد.
کلی پاگیداس، متخصص باروری در مرکز باروری و ناباروری زنان و نوزادان در پروویدنس و استاد دانشکده پزشکی براون آلپرت می گوید: “هرچند هیچ اطلاعات علمی در این مورد وجود ندارد، اما نمی توان گفت پوزیشن موسیونری هیچ تاثیری بر میزان باروری ندارد”

پوزیشن موسیونری/پوزیشن بارداری

به علاوه، همه زنان به یک شکل ساخته نشده اند. دکتر کینگزبرگ خاطرنشان می کند: “داشتن زنان به پشت برای زنانی که دارای رحم جلو آمده هستند منطقی است(رحمی که به طرف جلو متمایل شده است) که حدود دو سوم جمعیت زنان دارای این شکل رحم هستند.” اما یک سوم زنان دارای رحم برگشتی هستند ( رحمی که به عقب متمایل است) که متخصصان هیچ مزیتی برای آنها ارائه نمی دهند. ”

سبک سگی

برخی از مردان به سادگی سبک موسیونری را دوست ندارند زیرا برای آنها خسته کننده است. میندی اسکیفمن دکترای روانشناسی بالینی و درمانگر جنسی می گوید: “موقعیت موسیونری برای مردان فشار بیشتری ایجاد می کند زیرا آنها باید از ماهیچه های خود برای جلوگیری از فشار کامل بر شما و فشار بیشتر بر آنها استفاده کنند.”

داگی

در این مورد، زوجین می توانند موقعیت متفاوتی را امتحان کنند مانند سبک سگی. این پوزیشن جنسی محبوب زن را چهار دست و پا می کند و مرد از پشت آلت خود را فرو می کند. این پوزیشن باعث نفوذ عمیق تر می شود که به مایع منی و دهانه رحم دسترسی بیشتری می دهد.

دختر گاو معکوس

در این پوزیشن جنسی، زن خود را در بالا قرار می دهد و رو به روی صورت شریک زندگی خود است. زاویه دید بیشتر به او اجازه می دهد تا عمق نفوذ را برای اثر بخشی بهینه کنترل کند.

پوزیشن دختر گاو معکوس

قیچی ساید بای ساید

هنگام مشغول شدن در این پوزیشن، زن و شوهر در حالی که به پهلو دراز کشیده اند روبروی هم هستند. نه تنها این پوزیشن عاشقانه است (که ممکن است اعصاب مربوط به رابطه جنسی را کاهش دهد) بلکه باعث ورود عمیق نیز می شود.

>>>بیشتر بخوانید:

پوزیشن بارداری/۹ پوزیشن عالی و بی خطر برای زنان باردار

پوزیشن قیچی ساید بای ساید

ورودی عقب

مانند سبک سگی، این پوزیشن شامل وضعیتی است که در آن مرد از پشت آلت خود را وارد می کند. با این حال، تفاوت این است که زن روی شکم دراز می کشد و مرد روی زن دراز می کشد. ورود از عقب یک راه مطمئن برای نفوذ عمیق است.

پوزیشن ورودی عقب

چرخ دستی

چه کسی می گوید رابطه جنسی بچه دار نمی تواند کمی ماجراجویانه باشد؟ در این وضعیت ورزشی، زن خود را با دستان خود نگه می دارد در حالی که شریک ایستاده پاهایش را می گیرد، آنها را دور ران ها می کشد و وارد واژن زن می کند. این پوزیشن اجازه می دهد تا نفوذ عمیق و نزدیکی به دهانه رحم باشد.

پوزیشن چرخ دستی

موقعیت مورد علاقه شما

به احتمال زیاد بهترین پوزیشن جنسی برای باردار شدن، در واقع موقعیت مورد علاقه شما است. فرقی نمی کند تا وقتی که شریک شما دخول را انجام می دهد، مثل یک بچه انعطاف پذیر پیچ خورده باشید یا مثل یک مجسمه دراز کشیده باشید. ولی اگر اوج پیچش انگشتان پا را ایجاد شود، بهتر است! دکتر کینگزبرگ می گوید: “برخی تحقیقات وجود داشت که ارگاسم یک زن به حرکت مایع منی در شرایط انقباضات رحم کمک می کرد.” اما اگر مرتباً به اوج نرسیدید، از استرس خودداری کنید. “راستش را بخواهید، آنقدر علم پشت آن وجود دارد که ما نمی خواهیم به زنان برای رسیدن به ارگاسم فشار بیاوریم.”

چگونه می توان شانس باروری را بعد از رابطه جنسی افزایش داد

روال مطلوب پس از زایمان جنبه دیگری از رابطه جنسی بچه دار شدن است که مورد بحث است. اکثر متخصصان این توصیه را زیر سوال می برند که باید بعد از رابطه جنسی به مدت ۳۰ دقیقه به پشت بخوابید.
نظزیه ما: اگر زمان کافی برای استراحت دارید، چرا از استراحت پس از آن لذت نمی برید؟ با این حال، نشان دادن این که روی بالش قرار می گیرید یا پاهایتان را روی دیوار می گذارید، تغییری ایجاد نمی کند.
دکتر شیفمن می گوید: “هنگامی که انزال به درون شما وارد می شود، اسپرم در مخاط دهانه رحم قرار دارد، که باعث می شود اسپرم در آنجا برای لقاح نگه داشته شود.”

یک عامل دیگر وجود دارد که می تواند شانس بارداری شما را تحت تأثیر قرار دهد: روان کننده. ثابت شده است که استفاده از روغن منظم روی بقای اسپرم تأثیر منفی می گذارد. به دنبال نسخه هایی باشید که با عنوان “دوستدار باروری” یا “اسپرم دوست” به بازار عرضه می شوند و مطمئن شوید که حاوی اسپرم کش نیستند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=447426
  • نویسنده : راضیه قوامی

ثبت نظر

-