تمام کردن رابطه نامزدی و چه زمانی باید قید این رابطه را بزنیم!

  • کد خبر : 453158
  • 25 مهر 1400 - 11:45
تمام کردن رابطه نامزدی و چه زمانی باید قید این رابطه را بزنیم!

به گزارش نیوز:چه زمانی باید رابطه نامزدی را تمام کرد. باید به نتیجه برسید که آرمش قبل را ندارید و هرچه تلاش می کنید جز بحث و دعوا در دوره نامزدی شما نیست. و لازم است بدانیم که نامزدی به همین منظور که اگر تفاهمی نداشتید و تمام تلاشتان را کردید نشانه این است که باید به این نامزدی پایان داد و ادامه این نامزدی خطرناک و بهتر است جلوی این ازدواج را گرفت. در ادامه با نیوز همراه باشیدتا بیشتر در مورد تمام کردن رابطه نامزدی بپردازیم:

تمام کردن رابطه نامزدی

در دوران نامزدی چه زمانی قید رابطه را بزنم

۱. یکی از طرفین در موارد بسیاری هم در جلسات مشاوره و هم در دوره نامزدی اصرار به پنهان کاری دارد.

۲. تمام کردن رابطه نامزدی؛ یکی از نامزدها اعتیاد دارد ‌و تمایلی به ترک ندارد.

تمام کردن رابطه نامزدی

۳. یکی از نامزدها تجربه اقدام خودکشی دارد و یا دارای افکار خودکشی گرایانه است و باید رابطه نامزدی را تمام کرد.

۴. تمام کردن رابطه نامزدی؛یکی از نامزدها درگیر رابطه موازی است. چنانچه یکی از نامزدها از گذشته در یک یا چندین رابطه درگیر بوده و هنوز نتوانسته است رابطه قبلی را تمام کند، مشکلات عدیده برای ازدواج پیش‌ رو خواهد بود.

>>>بیشتر بخوانید:

خصوصیات زنان/مردها از این رفتارها و عادات زنانه خوششان نمی آید!

۵. داشتن احساسات دو سویه نسبت به نامزد، ازدواج را دچار مشکل می کند. برای مثال شخصی که می‌گوید: «گاهی ازش بدم می‌آد طوری که دلم می‌خواهد زودتر همه چیز تمام شود و گاهی عاشقانه دوستش دارم»، نمی تواند مبنای یک رابطه ‌‌پایدار بگذارد.

تمام کردن رابطه نامزدی

 

۶.تمام کردن رابطه نامزدی برای اینکه چنانچه به هر دلیلی خانواده نامزد پذیرای شما نیست و کارشکنی‌های زیادی در دوره آشنایی و نامزدی دارند و از طرف دیگر ازدواج با شخصی که از طرف خانواده خویش طرد شده است، نوید بخش ازدواجی خوبی نیست

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=453158

ثبت نظر

-