واکنش حریرچی به مراسمات محرم/ مراسم محرم امسال برگزا میشود یا نه؟

  • کد خبر : 440915
  • 04 مرداد 1400 - 9:19
واکنش حریرچی به مراسمات محرم/ مراسم محرم امسال برگزا میشود یا نه؟

نیوز: ماه محرم یا محرم‌الحرام نخستین ماه از ماه‌های دوازده‌گانه قمری و یکی از ماه‌های حرام است.به‌همان‌گونه که پیش از ظهور اسلام، در دوران جاهلیت، جنگ و خونریزی در این ماه‌ها ممنوع بود، اسلام نیز همان را تأیید کرد.واکنش حریرچی به محرم ومراسمات آن؛

برگزاری مراسم‌هایی پر ازدحام که منجر به افزایش روند ابتلاء به کرونا در کشور می‌شود. ایرج حریرچی در ارتباط با برگزاری مراسم‌هایی پر ازدحام که منجر به افزایش روند ابتلاء به کرونا در کشور می‌شود گفت: هر گونه تجمع بیش از ۲ نفر حالا می‌خواهد خانوادگی باشد، اداری باشد، ملی باشد، مذهبی باشد، پارتی باشد و… موجب افزایش مرگ و میر می‌شود در کشوری که بیماری در حال اوج گیری است.

>>>بیشتر بخوانید:

 اولین روز محرم سال ۱۴۰۰ مصادف با چه روزی است؟

حریرچی با عنوان این مطلب که مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا طبق اجازه مقام معظم رهبری مثل مصوبه شورای عالی امنیت ملی است، افزود: محدودیت‌های ماه محرم مثل سال گذشته خواهد بود و تشدید خواهد شد. آن افرادی که در مسلمیه برگزار کردند و افرادی که آمدند و گفتند که امسال تحمل نداریم و…، شجاعت داشته باشند و بیایند عذرخواهی کنند.
برکزاری مراسم مسلمیه در شرایط حاد کرونایی
‌وی ادامه داد: چرا عده‌ای کاسه داغ‌تر از آش می‌شوند. کدام یک از مراجع ما مراسم‌های صد نفری، هزار نفری و…، برگزار می‌کنند.
لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=440915

برچسب ها

ثبت نظر

-