آمادگی زن پیش از سکس، با این روشها زن هر کاری در سکس برای شما انجام می دهد!

  • کد خبر : 436846
  • 13 تیر 1400 - 13:50
آمادگی زن پیش از سکس، با این روشها زن هر کاری در سکس برای شما انجام می دهد!

نیوز: آمادگی زن پیش از سکس مسئله بسیار مهمی است.کل بدن یک زمین بازی عاشقانه است. به آرامی همه آن را هیجان زده کنید.در مقایسه با مردان، زنان بیشتر طول می کشد تا به اندازه کافی تحریک شوند تا از بازی تناسلی لذت ببرند. چقدر طول میکشد؟ معمولاً خیلی بیشتر.

۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد. “این حتی برای بسیاری از زنان بیشتر طول می کشد. مردان باید سرعت خود را در سکس کاهش دهند. ”

هر قسمت بدن

برای آمادگی زن پیش از سکس، سرعت خود را کم می کنید، اما چه کاری انجام دهید؟ به آرامی همه جا او را نوازش کنید. هر سانتیمتر از بدن یک زمین بازی احساسی است و بسیاری از خانم ها از اینکه بسیاری از مردان فقط در چند گوشه تمرکز می کنند خسته می شوند. بسیاری از نواحی بدن زن می تواند احساسات وابسته به عشق شهوانی را تحریک کند و در پاسخگویی و اشتیاق او به عنوان یک عاشق نقش داشته باشد.

نوازش کردن زن

 

مربی چه کسی است؟

او را نوازش کنید، از احساس او بپرسید. خیلی راحت تر است بگوییم که چیزی احساس خوبی دارد تا بد. سوال خود را اینگونه نپرسید: “آیا این احساس خوبی دارد؟” که ممکن است “نه” پاسخ آن باشد. در عوض، بپرسید، “آیا شما اینجا ترجیح می دهید این قسمت را لمس کنم؟” به این ترتیب، احتمالا با پاسخ “بله” ، و “نه” به معنی همه چیز خوب است، مواجه شوید. یا سعی کنید بپرسید ، “آیا شما ترجیح می دهید من جای دیگری را لمس کنم؟” یا فقط به او بگویید “مربی من” از چه چیزی لذت می بری؟ از آنچه لذت می برد به شما بگوید.

مراقب رفتار خود در حین سکس باشید

مواظب قلقلک باشید. در عشق ورزی، قلقلک اغلب به معنای ناراحتی است. زنان مختلف احساسات مختلفی هم دارند. اما حالت قلقلک ممکن است کمتر از نحوه لمس آن به محل بستگی داشته باشد. به عنوان مثال، قرار دادن یک انگشت روی شکم زن ممکن است احساس قلقلک را ایجاد کند، در حالی که کف دست گرم که به آرامی در همان ناحیه قرار گرفته باشد، ممکن است بیانگر آن احساس ناخوشایند نباشد

هنر ظریف بوسیدن

نوعی لمس وابسته به عشق شهوانی که بندرت مورد توجه قرار می گیرد بوسیدن است. شخصی یک بار گفت: “یک بوسه، می تواند یک ویرگول، نقطه، علامت سوال یا علامت تعجب در سکس باشد.” بوسیدن یک رقص است. شاعر( پرسی بیشه شلی) بوسیدن را به معنای “دیدار روح با لب بر روی عاشقان” تعریف کرد. سعی کنید مقداری روح در سکس خود قرار دهید.

بوسیدن همسر

بازی با پستان

آمادگی زن پیش از سکس،مردان اغلب سینه های زنان را نادیده می گیرند که اشتباه بزرگی است. سینه ها و پستانک ها بسیار حساس هستند. با آنها بسیار نرم رفتار کنید. آنها را به آرامی نوازش کنید تا هنگامی که برانگیخته شوند، برخی از زنان از نوازش نوک پستان تا حدی سفت و محکم لذت می برند، شاید حتی نیشگون بگیرید. در مورد آنچه دوست دارد با او گفتگو کنید. از او بخواهید مربی شما باشد.

احساساتی و بی سر و صدا، بازیگوش و به تمام بدن رسیدگی کنید

بعد از شروع شدن سکس، بلافاصله مرد سینه های زنان را می گیرد یا به پاهای او می رسد که اشتباه بزرگی است. این عمل به زن اجازه نمی دهد زمان گرم شدن کافی داشته باشد. از او بپرسید آیا احساس آمادگی می کند؟ وقتی او بله گفت، حتی ممکن است بگویید: “کمی فرصت به من بده” و به عشق بازی ادامه دهید. تأخیر در بازی پستان و دستگاه تناسلی سکس را گرم می کند و به زنان اجازه می دهد تا زمان لازم برای پاسخگویی به رابطه جنسی دستگاه تناسلی را داشته باشند.

برخی از مردان بازی با آلت تناسلی خود را در اوایل عشق ورزی دوست دارند. مشکلی ندارد. اما درک کنید که بیشتر خانم ها ترجیح می دهند خود را با نوازش های دستگاه تناسلی گرم کنند. از معشوق خود بپرسید قبل از لمس بین پاها، چقدر لمس غیر دستگاه تناسلی را دوست دارد.

>>>بیشتر بخوانید:

آموزش عشق بازی با مرد برای تحریک جنسی بیشتر

آمادگی زن پیش از سکس

مراقب بازی با پایین تنه باشید

مردان اغلب لب های واژن را می کشند انگار که در حال باز کردن با یک کیسه پلاستیکی هستند. این عمل اشتباه بزرگی است. لبهای واژن از همان سلولهایی ایجاد می شود که در مردان به بیضه تبدیل می شوند. آیا دوست دارید با کیسه بیضه شما اینگونه رفتار شود؟ خیلی آرام او را تحریک کنید. با تحریک جنسی زنان، لب های آنها مانند گل باز می شوند.

با کلیتوریس بسیار ملایم باشید

مردان وقت زیادی را برای نوازش اندام جنسی زنان نمی گذرانند، اما وقتی این کار را می کنند، اغلب این کار را بسیار سخت و خشن انجام می دهند و این اشتباه بزرگی است. کلیتوریس به اندازه سر آلت تناسلی مرد دارای رگ های عصبی حساس به لمس است، اما اندازه آن تقریباً یک دهم است، بنابراین تمام آن انتهای عصبی کاملاً به هم چسبیده دارند و در برابر لمس بسیار حساس هستند

در حقیقت، کلیتوریس بسیار حساس است به طوری که بسیاری از خانم ها دوست ندارند که به کلیتوریس خود دست بزنند (یا نمی توانند تحمل کنند). آنها نوازش های اطراف آن را ترجیح می دهند. از معشوق خود بپرسید چه چیزی را دوست دارد. سپس در حالی که به آرامی با او بازی می کنید، از او بپرسید “خوب است؟”

آمادگی زن پیش از سکس

چه زمانی زنان برای رابطه آمادگی دارند؟

با وجود آنچه در فیلم های پورنو می بینید، خیس بودن واژن زن لزوماً به معنای آمادگی نیست. تحریک جنسی با افزایش جریان خون در دستگاه تناسلی آغاز می شود. در مردان، این باعث نعوظ و در زنان، باعث تحریک واژن می شود. با این حال، برخی از خانم های به طور ذاتی چربی دهی خیلی خوبی ندارند (روان کننده های تجاری به آنها کمک می کند) و زنانی هم که چربی دهی خوبی دارند، واژن مرطوب به معنای آمادگی زنان برای مقاربت نیست. آنها تازه شروع به تحریک شدن کرده اند.

پس زنان چه موقع آماده رابطه هستند؟ پاسخ به این سوال این است که متفاوت است بسیاری از زنان دوست دارند از سکس با مردانی لذت می برند که می گویند “من تصور نمی کنم که شما آماده باشید. من می خواهم همه بدن شما را نوازش کنم تا زمانی که خودتان مرا به سکس با خود دعوت کنید. ”

اکنون برای پیشنهادهای زنان

خانمها، حال نوبت شماست که به سوالات من پاسخ دهید. راجع به آنها چه فکری میکنید؟ چقدر طول می کشد تا کاملاً تحریک شوید؟ و چه نوع نوازش هایی شما را بیشتر تحریک می کنند؟ مردان دوست دارند بدانند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=436846
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : m.timesofindia.com/

ثبت نظر

-