آموزش عشق بازی با مرد برای تحریک جنسی بیشتر

  • کد خبر : 436705
  • 10 تیر 1400 - 11:11
آموزش عشق بازی با مرد برای تحریک جنسی بیشتر

نیوز: اول از همه، بدانید که بسیار طبیعی است که متوجه تغییر در میزان انگیزه جنسی بعد از ازدواج خود و شوهر خود شوید. این حالت می تواند دلایل زیادی داشته باشد. بنابراین فکر نکنید که دیگر شوهرتان شما را جذاب نمی داند. در عوض اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید دوباره برای او جذاب خواهید شد، خصوصاً وقتی که شما توجه او را می خواهید. او را مجبور به چیزی نکنید اما تلاش در این موارد قطعاً ذهن او را درگیر خواهد کرد تا لحظات صمیمی را با شما به اشتراک بگذارید. یکی از ساده ترین راه ها برای جلب توجه شوهر در رختخواب این است که خودتان ابتکار عمل رابطه جنسی را در دست بگیرید . همیشه منتظر نباشید تا او پیش قدم شود. برای او خسته کننده خواهد بود که همیشه مسئولیت را به عهده بگیرد و شما را از صمیمیت جسمی به جنسی برساند. بعضی وقت ها تغییر رویه دهید و ببینید چقدر زود باعث تغییر روحیه همسرتان می شود.روش های عشق بازی با مرد در این مطلب برای شما آمده است.

تبدیل شدن به ماساژور سکسی :

عشق بازی با مرد، ماساژ دادن آرامش بخش به مرد خود هر از چندگاهی اشکالی ندارد. شما حتی تصور هم نمی کنید که چگونه ماساژ می تواند روحیه مرد شما را تغییر دهد. کمی تلاش کنید، لباس سکسی بپوشید و به او ماساژ دهید. شوهر شما هرگز قرار نیست به این نوع دعوت سکس از شما نه بگوید. هنگامی که بدن او را با مقداری روغن تسکین دهنده پر می کنید می توانید از کلمات خود استفاده کرده و در گوش او زمزمه کنید و بدن او را ماساژ دهید.

ایده ها را در ذهن او القا کنید:

روش ساده دیگر برای عشق بازی با مرد و تحریک جنسی همسرتان این است که به او کمک کنید تا پیش از رابطه جنسی، نوع رابطه را تصویر سازی کند. با ناز و کرشمه با او سخن بگویید، چیزی احساسی را در گوش او زمزمه کنید، به او بگویید چه چیزی در رختخواب از او انتظار دارید و چه انتظاری می تواند از شما داشته باشد. همچنین می توانید تلفن او را با پیام های سکسی از جانب خود پر کنید تا حال او را دگرگون کند.

نحوه لباس پوشیدن را تغییر دهید: مردان موجودی بصری هستند. اگر مد لباس را به همان شکل ادامه دهید ، مرد شما عادت می کند هر روز شما را یکسان ببیند و هیچ چیز جدیدی برای نگاه کردن به او وجود ندارد. گاهی اوقات ، لباس های گشاد و تنوع را برای لباس هایی که بدن شما را در آغوش دارد ، عوض کنید. کمی آرایش کنید و در عین سکسی راحت به نظر برسید این امر به شما اطمینان می دهد که شوهر شما از شما بازرسی می کند و او قطعاً به مدتی در اتاق خواب با شما احتیاج خواهد داشت.

>>>بیشتر بخوانید:

چه کار کنیم تا مرد از رابطه جنسی دهانی بیشترین لذت را ببرد؟

او را زیر دوش غافلگیر کنید:

برای عشق بازی با مرد هر چند وقت یکبار می توانید او را در زیر دوش غافلگیر کنید و به سادگی با او ​​همراه شوید. بخار و احساسات با هم حس جالبی به وجود می آورند که در کل دوش گرفتن یکی از بهترین راه های صمیمیت بیشتر است. این می تواند به بوسه منجر شود که در نهایت حتی می تواند به رابطه جنسی منجر شود. گاهی اوقات، می توانید کارهای عادی جنسی را در اتاق خواب ترک کنید و آن ها را زیر دوش را گرم امتحان کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=436705
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : https://m.timesofindia.com/life-style/relationships/love-sex/how-to-get-your-husband-in-the-mood-for-sex

ثبت نظر

-