چه کار کنیم تا مرد از رابطه جنسی دهانی بیشترین لذت را ببرد؟

  • کد خبر : 435879
  • 01 تیر 1400 - 12:39
چه کار کنیم تا مرد از رابطه جنسی دهانی بیشترین لذت را ببرد؟

این را قبول کنید که رابطه جنسی دهانی این پتانسیل را دارد که بیشترین استرس را در بین سایر فعالیت های جنسی داشته باشد. اغلب می تواند به شکل ناخوشایندی اتفاق بیفتد: در هنگام انجام رابطه جنسی دهانی برای همسرتان، شما با خونسردی تمام می خواهید عمل کنید و سعی می کنید یک تجربه لذت بخش برای شریک زندگی خود ایجاد کنید ولی ممکن است مردی که آن همه برای لذتش تلاش می کنید در ذهن خود به این فکر کند که چقدر حرکاتتان یکنواخت شده است!

قبل از اینکه اجازه دهید نگرش شکست دهنده شما را از تلاش باز دارد ، به یاد داشته باشید: بسیاری از مردان دوست دارند همسرانشان برای آن ها رابطه دهانی انجام دهد همانطور که تقریبا همه ی زنان از داشتن رابطه دهانی با شریکشان لذت می برند. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید به خاطر بسپارید تا دفعه ی بعدی که برای رابطه دهانی پیشقدم می شوید انجام دهید.

بر روی کل آلت تناسلی تمرکز کنید

بله ، نوک آلت تناسلی مرد بسیار حساس است. اما همانطور که بسیاری از خانم ها دوست دارند در لبه های خارجی و بخش کلیتوریس آن حس لذت را بچشند، کل طول آلت تناسلی مرد نیز شایسته عشق ورزیدن است، پس فقط بر یک نقطه زوم نکنید. کلی کانل ، یک مربی و مشاور جنسی، می گوید: “چیزهای دیگری نیز وجود دارد که بتوان انجام داد تا شبیه خودارضایی به نظر نرسد و با آن تفاوت داشته باشد ، و این به هیچ وجه کار دشواری نیست.” یک زن باید به خاطر داشته باشد که آلت تناسلی مرد دارای گیرنده های عصبی زیادی است و یک رابطه دهانی عالی برای مرد با لمس کل آلت تناسلی مرد آغاز می شود.”

 رابطه دهانی

یک آمادگی کوچک نیاز است

قبل از اینکه بخواهید با دستانتان آلت تناسلی مرد را لمس کنید با انگشتان خود آرام آرام زیر شکم او را نوازش کنید و همچنین بالا تنه را. به این شکل تحریک جنسی قبل از لمس آلت تناسلی رخ می دهد و هنگام لمس آلت تناسلی مثل این است که او را آتش می زنید. سپس برخی از شی ها مانند پر یا اسباب بازی های جنسی را به ناحیه اصلی بمالید و با پر از سر تا  انتهای آلت تناسلی را تحریک کنید.

>>>بیشتر بخوانید:

پوزیشن رابطه دهانی/آموزش ۸ پوزیشن خلاقانه برای رابطه جنسی دهانی به همراه تصویر

از او بخواهید که راحت باشد

یافتن یک موقعیت راحت برای دستیابی به یک رابطه دهانی موفق کلیدی است و می تواند از خم شدن آلت تناسلی در 50 جهت جلوگیری کند (زنانی که به این موضوع توجهی نکرده اند، به همسرانشان هزاران معذرات خواهی بدهکارند).

اشلی مانتا ، مربی جنسی می گوید: “بهترین پوزیشن برای انجام رابطه دهانی برای مردها این است که مرد روی صندلی بنشیند و زن زانو زده و بین پاهای مرد قرار گیرد و رابطه دهانی را برای مرد انجام دهد. این پوزیشن به دلیل برقراری تماس چشمی بسیار عالیست.”

از هر دو دست استفاده کنید

شما می توانید هر نوع تکنیکی که وجود دارد را عملی کنید و باید همیشه از همسرتان بپرسید که او چه چیزی را دوست دارد ، اما کمی آزمایش و نظارت بر واکنش های او مزیت دیگری هم دارد و آن هم این است که حتی بدون اینکه خودش متوجهش باشد بفهمید چه چیزهایی باعث لذت بیشتر او می شود و برایش خوشایندتر است ، بسیاری از مردان در هنگام رابطه دهانی دو دست را بیشتر ترجیح می دهند.

لذت از رابطه دهانی

مانتا می گوید: “از هر دو دست استفاده کنید و کار را مثل یک ماساژ در نظر بگیرید.” او ادامه می دهد:”کار را با نوازش و مالش ران ها شروع کنید و سپس اندام تناسلی را به آرامی با دستان خود پوشش دهید. انگشتان خود را به سمت زیر بیضه ها سوق دهید و ناحیه پشتی را بمالید. برای موفق آمیز بودن لمس و نوازش از حساس ترین ناحیه یعنی سر آلت شروع کنید و به انتهای آن برسید. حرکتی که اکثر مردان عاشقش هستند این است که زن دو دست خود راب ر روی بدنه آلت تناسلی قرار دهد و هنگام انجام رابطه دهانی آن را در جهات مختلف بچرخاند.

سرعت خود را تغییر دهید

به سرعت ، ریتم و فشار لب ها بر روی آلت تناسلی توجه کنید (با سرعت کم کار را شروع کنید ، اما نه خیلی آهسته ، و رفته رفته سرعت را افزایش دهید). اینکه رابطه دهانی را با سرعت زیاد شروع کنید، یک اشتباه بزرگ است. آرام آرام پیش بروید. واکنش های او را زیر نظر بگیرید تا ببینید از چه سرعتی و از چه ریتمی بیشتر خوشش می آید. بر اساس ان ریتم کار را تنظیم کنید (مردان در این مورد خیلی با هم فرق دارند!).

از روغن کاری استفاده کنید

هر سه متخصص جنسی حداقل در این نکته توافق کردند: روغن کاری قدرت این را دارد که رابطه دهانی را بهبود ببخشد.

مانتا می گوید: “نمی خواهم بیش از حد بر اهمیت روغن کاری تأکید کنم.” روغن کاری به شما این امکان را می دهد تا بدون فشار ، سرعت و اصطکاک را تغییر دهید. من بیشتر روغن های سیلیکونی را پیشنهاد می کنم. همچنین استفاده از روغن نارگیل را خیلی دوست دارم ، به شرط اینکه از کاندوم لاتکس برای بقیه موارد استفاده کنید. (روغن نارگیل لاتکس را در کاندوم تجزیه می کند و می تواند از اثربخشی کمتری برخوردار باشد – اما نترسید ، انواع مختلفی از روغن ها وجود دارد که می توانید براساس ترجیحات و نیازهای خود انتخاب کنید)

با بزاق آن را نرم تر و لیزتر کنید

در خانه روغن های طعم دار ندارید؟ از روان کننده طبیعی استفاده کنید: بزاق. فقط به یک رابطه دهانی متمرکز نشوید. بین کمک گرفتن از دست ها و انجام رابطه دهانی بزاق را نیز وارد کار کنید. با این کار شما بعدا حس بعدی نخواهید داشت به این دلیل ک فقط یک کار ساده برایش انجام دادید. با این کار آن لحظات را به یک تجربه عالی پیش بازی تبدیل می کنید.

اورال سکس

خودت هم لذت ببر

چه چیزی سرگرم کننده تر از دیدن احساس خوب همسرتان است؟ باعث می شود هر دو نفر همزمان احساس خوبی داشته باشید. یک ویبراتور هندزفری ، مانند Eva ، روی کلیتوریس خود قرار دهید. هرچه بیشتر هیجان زده و تحریک شوید ، بیشتر درگیر انجام رابطه دهانی برای همسرتان خواهید شد – به علاوه ، هر دوی شما به اوج لذت جنسی می رسید. این مهم نیست؟ همچنین می توانید پوزیشنی را امتحان کنید که در آن همسرتان کلیتوریس شما را مالش دهد و شما همزمان برای او رابطه دهانی را انجام دهید.

آرام باشید ، از آن لذت ببرید و اوه بله – این کار را به این دلیل که دوست دارید انجام دهید

اگر می خواهید راز واقعی داشتن یک رابطه دهانی شگفت انگیز را بدانید ، این خود شما هستید. هرچه اشتیاق بیشتری داشته باشید ، تجربه جنسی و نتیجه بهتری برای هر دوی شما خواهد داشت. این به معنای اشتیاق متقلبانه و اجرای یک بازی شایسته اسکار از دختری نیست که دوست دارد برای مردش لطفی بکند.

سینکلر می گوید: “انجام این  کار را فقط برای جلب رضایت معشوق خود تلقی نکنید.” اگر او فکر کند که شما واقعا مشتاق به انجام آن هستید، او حتی بیشتر تحریک خواهد شد. همانطور که [مردان] عاشق ارتباط چشمی هستند ، آنها همچنین عاشق دیدن اشتیاق و علاقه شما هستند. از انجام رابطه دهانی برای او لذت ببرید ، با آن سرگرم شوید و اجازه دهید او ببیند که چقدر این کار را دوست دارید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=435879
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.redbookmag.com/love-sex/sex/a47564/how-to-give-a-hand-job/

ثبت نظر

-