تحریک کردن مرد/حرفهایی که مردها دوست دارند در سکس بشنوند!

  • کد خبر : 435667
  • 02 تیر 1400 - 11:45
تحریک کردن مرد/حرفهایی که مردها دوست دارند در سکس بشنوند!

به گزارش واحد ترجمه نیوز: مرد ها دوست دارند همسرانشان در حین سکس با آن ها حرف بزنند و خواسته ها و احساسات خود را به زبان بیاورند. ولی توجه داشته باشید که باید از صمیم قلب و صادقانه کلمات را بیان کنید. زبان بدن همیشه حقیقت را می گوید، و اگر زبان بدنتان با کلماتی که بیان می کنید یکی نباشد، او حس می کند که دروغ می گویید. از آنجا که زنان در درک سریع این موارد نسبت به مردان برتری دارند، شانس مردها برای داشتن خلوص نیت ساختگی بسیار کم تر است. کلمات در حین سکس تاثیر بسزایی در تحریک کردن مردو افزایش میل جنسی مردان به رابطه با شریکشان دارد. خانم های عزیز! اگر در سکس کم حرف و خجالتی هستید، این کار را کنار بگذارید. چند حرف ساده می تواند رابطه جنسی تان را از این روبه آن رو کند.

اسپنک بزن!

در رابطه جنسی، زدن ضربه به باسن با دست شاید حرکت ناخوشایندی به نظر برسد اما در نهایت همانقدر که باعث لذت مردان می شود، حس خوبی به خود زن هم می دهد. لوک ،25 ساله، می گوید: “زمانی که من با همسرم رابطه دارم و او در پوزیشن جنسی داگی از من می خواهد به باسنش سیلی بزنم، عمیقا احساس لذت می کنم و معتقدم چیزی سکسی تر و تحریک کننده تر از این وجود ندارد!”

تحریک کردن مرد

هر کاری دوست داری با من بکن!

مردهل عاشق این هستند که در سکس اجازه هر کاری را داشته باشند و دست و بالشان باز باشد. و نتیجه این اختیار کامل دادن به مرد باعث لذت هر چه بیشتر زن هم می شود چون ممکن است از کارهایی که انتظارش را نداشته حس جدیدی بگیرد. مارک، 32 ساله، می گوید: “زمانی که همسرم کل اختیارات را به من می دهد، مرا در حد مرگ تحریک می کند. و این باعث می شود تمام سعیم را بکنم تا بهترین حس را به او انتقال دهم و هیچ وقت اتفاق نیفتاده که از تصمیمش پشیمان شود.”

اینجا رو لمس کن!

بعد از سالها زندگی مشترک ، شما و او با آناتومی بدن یکدیگر آشنا هستید ، اما کمی یادآوری کلامی از آنچه شما را از خود بیخود می کند مفید است. ونسا مارین ، درمانگر رابطه جنسی در سانفرانسیسكو ، در مورد اینکه چرا کوین 38 ساله ، شنیدن این حرف را دوست دارد ، می گوید: “بررسی لمس ها و احساسات جدید می تواند رابطه جنسی را به یک کشف مهیج تبدیل کند که با هم آن را می سازید!”

وای!

لوک 32 ساله می گوید: “نامزد من به طور معمول از فحش خوشش نمی آید، اما وقتی در رابطه ایم این اجازه را به من می دهد یا حتی خودش ه بعضا این کار را می کند و این باعث تحریک من می شود. قرار نیست در آن لحظه دقیقا به معنی بد آن کلمه فکر کرد. امیلی مورس ، متخصص جنسی و مجری پادکست ، توضیح می دهد که به راحتی عمل را با ذکر جایی که دست او یا چیز دیگری در انجاست و اینکه ان کار چقدر لذت بخش است ، بیان کنید. “این به شما کمک می کند هر دو فقط در ان لحظه زندگی کنید.”

حرف زدن در حین سکس

میخوام ببینم!

اوری ، 33 ساله می گوید: “اینکه بتوانیم واقعاً یکدیگر را ببینیم ، به جای اینکه در تاریکی دست و پا بزنیم ، بسیار جذاب است.” بر روی احساسات متمرکز شوید و به اعضای بدن مردتان خیره شوید. به چشمانش زل بزنید تا ببینید وقتی نواحی خصوصی بدنتان را می بیند، چشمانش چه برقی می زند.

به این فکر می کردم که تو….!

آرون 28 ساله می گوسد: وقتی نامزدم می گوید به این فکر می کردم که تو ….. میدانم که لحظات خوبی را با هم خواهیم داشت و او می خواهد بگوید خیال چه چیزی را می کرده است.” مورس توصیه می کگند هرگونه کم رویی را در این زمان به حداقل برسانید و به او بگویید درباره ی چه چیزی خیال پردازی می کردید و دوست دارید به واقعیت تبدیل شود.

اگر باز هم دلت خواست، بیدارم کن!

تحریک کردن مرد: درک ، 29 ساله ، می گوید: “ما یک کودک نوپا داریم ، بنابراین همیشه وقتی می خواهیم رابطه جنسی داشته باشم به نوعی مانع آن می شود.” داشتن رابطه جنسی روی میز به عنوان یک گزینه بالقوه در طول شب ، حتی اگر در واقع این کار را نکنیم ، یادآوری می کند که زندگی جنسی برای ما مهم است. ” تنظیم زنگ تلفن همراه برای قرار رابطه جنسی نیز می تواند موثر باشد ، به خصوص اگر شما و او در ساعات خواب خسته باشید و نیاز به چند ساعت استراحت داشته باشید. همچنین زنان می توانند فقط با یک جمله “اگر دلت خواست بیدارم کن” به همسرانشان بفهمانند که مایل به داشتن سکس هستند یا حتی خودشان می توانند آغازگر آن باشند.

صحبت در حین رابطه جنسی

می خواهم مزه اش را بچشم!

تحریک کردن مرد: جف 41 ساله می گوید: “عاشق لحظه ای هستم که همسرم خودش از من می خواهد تا مزه آلتم را بچشد! او می داند که چقدر رابطه دهانی را دوست دارم و  این را هم می داند که دوست ندارم زمانی که نمی خواهد او را مجبور به این کار کنم یا با حرکاتی او را به آن سمت سوق دهم” دانستن این موضوع که این خواسته از طرف خود زن مرد را چند برابر راضی تر می کند بسیار مهم است. و اینکه مرد احساس خوب رهایی داشته باشد به خودی خود بر احساسات زن نیز تاثیر می گذارد.

>>>بیشتر بخوانیم:

چگونه از همسرمان درخواست رابطه بکنیم؟

بوی بدنت را دوست دارم

اندی 32 ساله می گوید: “من می دانم كه این به نظر ناخوشایند می رسد ، اماحرف من را باور کن. وقتی همسرم می گوید بوی بدنم را دوست ارد حتی زمانی که غرق عرقمف به من احساس مردانگی می دهد و حتی از اینکه بوی بدنم باعث چندشش نمی شود بسیار خوشحال می شوم” رابطه جنسی کاملاً مربوط به حواس است و اطلاع دادن به شوهرتان در مورد احساستان کمک می کند تا هر دو روحیه بهتری در حین سکس داشته باشید.

ببر داخل!

دیوید 38 ساله می گوید: “وقتی دختری در حین رابطه جنسی آه و ناله می کند، به خودی خود باعث تحریک کردن مرد می شود و او را از راه بدر می کند.” بنابراین اه و ناله کردن و درخواست برای دخول می تواند مرد را به بیشترین میزان لذت برساند و باعث تحریک کردن مرد شود. این دو کلمه همه این احساسات را در خود دارد: اطمینان ، عزم راسخ و جذابیت جنسی ، و در آخر تقاضا برای دخول از طرف زن مورد علاقه بعد از مراحل اولیه رابطه بهترین بخش یک سکس است، چه برای مرد چه برای خود زن!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=435667
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.redbookmag.com/love-sex/sex/advice/g768/turn-ons-for-guys/?slide=20

ثبت نظر

-