چگونه از همسرمان درخواست رابطه بکنیم؟

  • کد خبر : 435697
  • 31 خرداد 1400 - 10:38
چگونه از همسرمان درخواست رابطه بکنیم؟

هنگامی که در یک رابطه جدی همراه با تعهد مانند ازدواج هستید، احتمالاً برخی مواقع رابطه جنسی خواهید داشت. چه اولین بار باشد، دهمین بار یا صدمین بار، دانستن چگونگی درخواست صحیح رابطه جنسی نکته مهمی است.

درخواست رابطه جنسی در شرایطی که هردوی شما در حالت معمول و خواستار سکس هستید، معمولاً بدون هیچ پیش زمینه ذهنی است، اما آیا می دانید وقتی همسرتان از شما عصبانی است چگونه درخواست رابطه جنسی کنید؟ اگر قبلاً هرگز رابطه جنسی نداشته اید چطور؟ در این پست، ما به برخی از بهترین راه های درخواست رابطه جنسی از شریک زندگی خود نگاه خواهیم کرد که به شما کمک می کند هر بار از داشتن رابطه ی جنسی خود امتیاز بگیرید. پس با دقت این مطلب را تا انتها بخوانید!

راه هایی برای درخواست رابطه جنسی زمانی که شریک زندگی شما عصبانی است

به احتمال زیاد، هنگامی که شریک زندگی شما از شما عصبانی است، تمایلی به سکس با شما نخواهد داشت. وقتی حس سکس پیدا می کنید و واقعاً می خواهید با او رابطه داشته باشید، ممکن است یک اقدام پرمخاطره برای درخواست رابطه جنسی احساس شود. اما کسی نمی داند اگر شما هرگز آن را شروع نکنید، از کجا خواهید فهمید که همسرتان دوست دلرد با شما رابطه جنسی داشته باشد یا خیر یا با نداشتن رابطه جنسی با شما به سمت فرد دیگری کشیده خواهد شد یا خیر؟

درخواست رابطه

شام نور شمع با نوشیدنی

چه چیزی می گوید عاشقانه بیش از یک اتاق کم نور، مقداری نوشیدنی، لختی موسیقی آرام بخش و کمی غذاهای خوشمزه است؟ این روش همچنین یک شیوه عالی برای گفتن “متاسفم” به شریکی است که از شما عصبانی است.

این ضیافت نشان می دهد که از آنچه انجام داده اید پشیمان هستید و می خواهید به سمت او برگردید. بعد از چند لیوان نوشیدنی عالی، رابطه جنسی روی میز آغاز خواهد شد.

او را نوازش کنید

این یکی از قدیمی ترین ترفندهای کتاب در مورد درخواست رابطه جنسی است. زیر آن پتوهای گرم، هر اتفاقی ممکن است بیافتد!وقتی همسرتان عصبانی است، اما بدانید از شما ناراحت نیست، بله او خواهان راحتی است. نوازش او می تواند خیالش را راحت کرده و به آرامش منجر شود.

معذرت خواهی

معذرت خواهی کنید

گاهی اوقات، همه چیز برای جلوگیری از تبدیل یک سوء اختلاف به یک سوء نیت کامل، عذرخواهی است. هر کاری را اشتباه کردید، به خاطر آن عذرخواهی کنید. داشتن رابطه جنسی همراه با آرایش، بهترین نوع رابطه جنسی است، یا حداقل این چیزی است که مردان می گویند.وقتی همسرتان فرصتی برای آرام شدن پیدا کند، دوباره نسبت به شما احساس محبت می کند و تمایل بیشتری به صمیمیت با شما پیدا خواهد کرد.

گوش کنید، و آنچه را که او می خواهد انجام دهید.

هنگامی که شریک زندگی شما از چیزی عصبانی است، طبیعی است که از رابطه ممانعت کند و به طور بالقوه اختلاف ایجاد شود. زوجین از این اتفاق متنفر هستند، بنابراین سعی می کنند هر چه زودتر اختلاف را حل کنند.

این بدان معناست که اگر او از شما خواست سطل آشغال را بیرون بیاورید، آن را همانجا و آنجا بیرون بیاورید. اگر او چیزی برای خوردن خواست، غذای مورد علاقه خود را برای او درست کنید.این روش خوبی برای درخواست استراتژیک رابطه جنسی است. با قرار گرفتن در پذیرش مثبت در خواست های او، احتمالاً پاسخ مثبت به درخواست شما نیز خواهد داد.

درخواست رابطه

راه هایی برای درخواست رابطه جنسی هنگامی که اولین بار است که با هم صمیمی هستید

شما در یک رابطه جدید هستید و هرگز با هم صمیمی نبوده اید، اولین بار می تواند کمی عجیب و مشکل باشد. حتی ممکن است شما ندانید که چگونه در مورد موضوع به همسرتان نزدیک شوید و چگونه خواستار رابطه جنسی شوید.ما می توانیم در این مورد به شما کمک کنیم. در اینجا ۵ روش برای درخواست رابطه جنسی وجود دارد که اولین بار است که با شریک زندگی خود صمیمی هستید:

لباس های سکسی بپوشید

شما یک زن هستید، این ویژگی خاص شماست. مردان به راحتی نمی توانند در برابر لباس زیر و لباس های سکسی در برابر ما مقاومت کنند! بنابراین، به فروشگاه بروید و چیزی را انتخاب کنید که فکر می کنید او دوست دارد، یا همه لباس های دوست داشتنی خود را برای قرار ملاقات بپوشید. هنگامی که او متوجه شما شود، عاشق شما خواهد شد.

پیشنهاد ماساژ دهید

راه خوب برای شروع صمیمیت یا رابطه جنسی با دستان شما است. یک ماساژ خوب شریک زندگی شما را آرام می کند و حتی می تواند او را تحریک کند.در حین ماساژ، باید موسیقی آرامش بخش، شمع هایی با بوی خوب، و روغن مخصوص ماساژ داشته باشید تا او را ماساژ دهید و به یک رابطه گرم و صمیمی و خوب نزدیک تر شوید.این بار، در صورت رضایت، می توانید مکان های خصوصی را ماساژ دهید، و بقیه کارها در دست شماست.

از او تعریف و تمجید کنید

از او تعریف و تمجید کنید

چه کسی دوست ندارد از او تعریف شود و قدردانی شود؟ این زمانی است که به این فکر می کنید که چگونه برای اولین بار درخواست رابطه جنسی دهید، این یک روش عالی برای شروع است.

تعریف اعتماد به نفس او را تقویت می کند و باعث می شود احساس سکس و خواستن در او تقویت شود.

این بهترین زمان برای درخواست رابطه جنسی برای اولین بار است زیرا برخی از مهارهای او کنار گذاشته می شود و او می تواند واقعاً آسیب پذیر باشد.

بوسه های پرشور / اروتیک کنید

باور کنید یا نکنید، نحوه بوسه زدن معنی های متفاوتی را بروز می دهد. بوسه های پرشور، وابسته به عشق شهوانی به همسرتان می فهماند که شما به چه چیزهایی علاقه دارید و حس خواستن سکس را تلقین می کنید.

اگر او شما را به همان روش ببوسد، پس شانسی برای شما وجود دارد، او می خواهد با شما صمیمی شود.

سکس

از زبان عشق استفاده کنید

هر کس زبان عاشقانه متفاوتی دارد ، خواه از طریق هدیه دادن / دریافت هدیه ، گذراندن اوقات با کیفیت با هم ، شنیدن سخنان تأییدی ، کارهای مربوط به خدمات (انجام کارهایی برای یکدیگر) یا تماس فیزیکی. چه چیزی باعث می شود که همسرتان دوست داشته شود؟ زبان عشق او چیست؟

این دانش بهترین راه برای درخواست رابطه جنسی است ، به خصوص اگر همسر شما باکره باشد.

این نشان می دهد که شما اهمیت می دهید و این چیزی فراتر از “فقط رابطه جنسی” برای شما است. از نظر شما این معنای خاص خود را دارد و باعث می شود که وی با کنار گذاشتن بکر بودن احساس راحتی بیشتری با شما کند.

وقتی نمی دانید تمایلی به ایجاد رابطه دارد، بهترین کار این است که از او درخواست کنید

گاهی تشخیص اینکه همسرتان تمایلی برای رابطه جنسی دارد دشوار است، بنابراین اگر می خواهید سکس داشته باشید ممکن است لازم باشد تعارف را کنار بگذارید یا خودتان آن را شروع کنید!

در اینجا ۶ روش برای درخواست رابطه جنسی وجود دارد که نمی دانید آیا شریک زندگی شما روحیه رابطه جنسی را دارد یا نه:

راه خوبی برای درخواست رابطه جنسی از شریک زندگی خود هنگامی که نمی دانید او روحیه دارد یا خیر با ارسال پیام های شیطنت آمیز و تحریک کننده است. به عبارت دیگر، محرک سکس باشید.

شما نمی دانید پیام های سکسی چیست؟ این عمل ارسال پیام های وابسته به عشق شهوانی به یک شریک زندگی است تا او را به سمت یک رابطه جنسی سوق دهد. راهی جداگانه برای انتخاب وجود ندارد. همه چیز به آنچه شریک زندگی شما ترجیح می دهد بستگی دارد.

به عنوان مثال ، اگر شریک زندگی شما گره های خاصی دارد ، مانند خفگی یا گره خوردن ، می توانید پیامی ارسال کنید که به شرح زیر است: “اگر الان در كنار تو بودم ، دستهایت را از پشت به تو می بندم و …”

این حرف خوبی برای گفتن است زیرا شما می دانید که وی بر اساس پاسخ خود خلق و خوی دارد. و حتی اگر او قبلاً حال و هوایی نداشته باشد ، متنی از این دست واقعاً می تواند او را وادار کند.

لمس کردن

با احساس لمس شوید

برقراری ارتباط راحت با یک شریک زندگی راهی عالی برای شروع یا درخواست رابطه جنسی است. این کار را می توانید با گرفتن سینه هایش، محکم بغل کردنش، نوازش کردن، یا به راحتی قدم زدن نزدیک به او تجربه کنید.

این باعث می شود که شریک زندگی شما تعجب کند چه خبر است، اما طولی نمی کشد که ذهن او جرقه می زند که تمایل به انجام برخی از روابط جنسی را دارید.

رک و راست باشید

شما در یک رابطه طولانی مدت جدی هستید، پس چرا حاشیه بروید؟بنابراین مستقیماً از او درخواست سکس کنید.

اکنون ، این بدان معنا نیست که شما باید عجیب و غریب یا پرخاشگر باشید. می توانید به صورت عادی از او بخواهید مثلاً از او بپرسید آیا می خواهد بچه داشته باشد یا از زبان اروتیک استفاده کنید. مثلا “آیا می خواهید سکس داشته باشیم؟”

ارسال عکس برهنه یا سکسی

راه خوب برای نشان دادن علاقه شما به رابطه جنسی ارسال عکس برهنه یا سکسی است. یک عکس پیشنهادی حتی می تواند باعث شود شریک زندگی شما فقط برای حضور در کنار شما به خانه بپیوندد.

وقتی این نوع عکس ها را می فرستید، مشخص است که چه چیزی در ذهن شما است و پاسخ شریک زندگی شما در صورت علاقه به شما اطلاع خواهد داد.

>>>بیشتر بخوانید:

نکاتی برای اولین رابطه جنسی/ راهکارهایی برای کاهش درد زنان در اولین آمیزش

فیلم دیدن

یک فیلم وابسته به عشق شهوانی را روشن کنید

نشستن و تماشای فیلم های وابسته به عشق شهوانی برای بزرگسالان طبیعی است. یک فیلم سکسی با چند صحنه وابسته به عشق شهوانی می تواند شریک شما را هر چه بیشتر ترغیب به سکس کند.

اگر مطمئن نیستید که همسرتان حال و حوصله رابطه دارد و نمی خواهید مستقیم به او پیشنهاد دهید، این یک روش خوب برای درخواست رابطه جنسی است. واکنش شریک زندگی شما در برابر فیلم همه چیز را بیان می کند

اگر حوصله سکس داشته باشد حتی ممکن است قبل از شما سوال کند. اگر او حوصله ندارد، ممکن است فقط از شما بخواهد آن را خاموش کنید یا سراغ فیلم دیگری بروید.

با او دوش بگیرید

وقتی شرکای جنسی خیس می شوند و در یک فضای بسته قرار دارند، عصبانیت مقدار زیادی می تواند کاهش یابد، بنابراین این ممکن است بهترین راه برای ترغیب شریک تان حتی بدون درخواست واقعی باشد.

دوش گرفتن زوجین با هم معمول است و اگر انجام شود، طبیعی است که یکی پیشنهاد دهد تا دیگری پشت، مو و…. دیگری را بشوید

نتیجه

در پایان بهتر است بگوییم نحوه درخواست رابطه جنسی باید کمترین مسئله مشکل ساز برای شما باشد. همین حالا، اگر آماده صحبت هستید، بهتر است با شریک خود پیاده روی کنید. موفق باشید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=435697
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : Tosaylib.com

برچسب ها

ثبت نظر

-