قیمت جدید کوییک آر چقدر است؟

  • کد خبر : 240869
  • 07 آبان 1399 - 2:05
قیمت جدید کوییک آر چقدر است؟

 

 

قیمت جدید خودروهای کوییک آر و کوییک معمولی اعلام شد | شهرآرانیوز

به گزارش نیوز،  گروه خودروسازی سایپا که از ظهر امروز پیش فروش محصولاتش را بر مبنای قیمت‌های جدید و با پیش پرداخت‌های افزایش یافته آغاز کرده است، پس از انتشار اولین جدول افزایش قیمت خودرو‌ها برای سه ماهه سوم سال ۱۳۹۹، قیمت جدید «کوییک آر» را هم اعلام کرد.

براین اساس سایپا کوییک آر دنده‌ای در نسخه پایه از قیمت ۱۰۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان به بهای تمام شده ۱۴۰ میلیون تومان رسیده و از این پس حواله داران این هاچ بک کراس اقتصادی، باید این عدد را جهت تکمیل وجه خود در نظر بگیرند. قیمت جدید اعلام شده برای کوییک آر مربوط به مشتریانی است که حواله‌هایی با قاعده «قیمت روز» را در اختیار دارند و بدیهی است که دارندگان حواله‌های فروش‌های فوق العاده با قیمت قطعی، همچنان با قیمت قبلی خودرویشان را تحویل می‌گیرند.

روز گذشته (۵ آبان ۱۳۹۹) رئیس شورای رقابت اعلام کرد که مجوز افزایش قیمت خودرو‌ها صادر شده و خودروسازان می‌توانند در پیش فروش‌ها و صدور فاکتور‌های جدید، این قیمت‌ها را مدنظر داشته باشند.

قیمت ۱۴۰ میلیون تومان برای کوییک آر مربوط به نسخه سفید سقف قرمز است و هزینه هایی، چون مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، عوارض، بیمه و… در قیمت فوق لحاظ شده است. با توجه به این قیمت، می‌توان حدس زد که کوییک آر پلاس عنوان نسخه فول آپشن کوییک آر دنده ای، قیمتی فراتر از ۱۵۰ میلیون تومان را در کارخانه خواهد داشت.

با اخبار نیوز همراه باشید…

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=240869

ثبت نظر

-