محصول K۱۳۲ ایران‌خودرو به خط تولید رسید

  • کد خبر : 240882
  • 07 آبان 1399 - 2:19
محصول K۱۳۲ ایران‌خودرو به خط تولید رسید

 

 

پایگاه اطلاع رسانی عصر خودرو - محصول K۱۳۲ ایران‌خودرو به خط تولید رسید

محصول K۱۳۲ ایران‌خودرو به خط تولید رسید

به گزارش نیوز، بر اساس اطلاعات و آمار بدست آمده، تولید محصول K۱۳۲ در فاز مقدماتی آغاز شده و تا کنون، شرکت ایران‌خودرو حدود ۲۰ دستگاه از این خودرو را تولید کرده است.

به نظر می‌رسد ایران‌خودرو قصد دارد این محصول خود را تا قبل از پایان سال به بازار عرضه کند.

نامگذاری این خودرو در دستور کار است و طبق شنیده‌ها نامگذاری این محصول باید به تایید نهایی برسد تا نامی کاملا ایرانی برای آن در نظر گرفته شود.

هاوال H2

نام آشنا‌ترین خودروی موجود در این لیست هاوال H2 است، کراس‌اووری که بعد از برجام به بازار ایران توسط شرکتی دیگر به نام بهمن موتور عرضه شد اما یکباره ورق برگشت و تحریم‌ها دوباره موجب خداحافظی این خودرساز خوشنام از بازار ایران شدند.

زیر کاپوت این خودرو یک موتور ۱٫۵ لیتری چهار سیلندری توربو شارژ با قدرت ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتون متر قرار دارد. وزن کلی خودرو ۱۸۹۵ کیلوگرم است و از یک گیربکس دستی ۶ سرعته و یا اتوماتیک استفاده می‌کند.

هاول H2 از امکانات فراوانی نظیر لاستیک‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلوی اتوماتیک، برف پاک اتوماتیک، چراغ های ال‌ای‌دی برای روشنایی در طول روز و شب، سنسور پارک دنده عقب، دوربین عقب، سنسور باران، برف پاکن عقب، آنتن کوسه ای، سیستم تنظیم و هشدار باد و فشار لاستیک‌ها، سانروف، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، سیستم کنترل آب و هوای هر منطقه، سیستم ناوبری ماهواره‌ای با قابلیت اتصال به تلفن همراه از طریق بلوتوث برخوردار است.

هاوال H6

هاوال H6 به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین شاسی‌بلندهای چینی شناخته می‌شود که کیفیت آن بسیار بالاتر از سایر محصولات چینی است. این محصول چینی برای رقابت در بازار استرالیا باید با محصولاتی قدرتمندی مانند مزدا CX-5، هیوندای توسان و تویوتا RAV4 در جدال باشد. اگر چه ممکن است این خودرو در مقابل حریفان کره‌ای، ژاپنی و اروپایی، شانسی نداشته باشد اما صنعت خودروسازی چین به حدی رشد کرده است که محصولات آن در بازارهای مهم در کنار رقبای قدرتمند قرار داده می‌شوند.

هاوال در زیر کاپوت H6 از یک موتور بنزینی ۲ لیتری توربوشارژر استفاده کرده که  ۱۹۵ اسب بخار قدرت دارد.

 

بیشتر بخوانید…

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=240882

ثبت نظر

-