قلعه نویی ؛ تماس دستیار قلعه نویی با محمد رضا خلعتبری قبل از بازی سپاهان و شهرخودرو

  • کد خبر : 240975
  • 07 آبان 1399 - 6:01
قلعه نویی ؛ تماس دستیار قلعه نویی با محمد رضا خلعتبری قبل از بازی سپاهان و شهرخودرو

محمد رضا خلعتبری دیشب که در یک برنامه تلویزیونی در شبکه اصفهان حضور داشت ، از یک تماس جنجالی توسط دستیار قلعه نویی در زمان سرمربیگری سپاهان ، وقتی که خلعتبری در تیم شهرخودرو حضور داشت ، پرده برداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

محمدرضا خلعتبری هافبک جدید سپاهان که در یکی از برنامه های تلویزیونی شبکه اصفهان حضور یافته بود ، در یکی از قسمت های گفتگویش به یک نکته بسیار عجیب و جنجالی اشاره کرد و گفت که دستیار قلعه نویی قبل از یک بازی حساس با او تماس گرفته است.

خلعتبری در پاسخ به مجری که گفته بود آیا این حقیقت دارد که آقای الهویی از طرف آقای قلعه نویی با شما تماس گرفته است که قراردادت را فسخ کن و به سپاهان بیا، عنوان کرد :

آقای الهویی با من تماس نگرفت ولی آقای جلال امیدیان با من تماس گرفت . یک هفته قبل از بازی نیم فصل اول لیگ هجدهم که در شهر خودرو بودم آقای امیدیان با من تماس گرفت و گفت که آیا دوست داری به سپاهان بیایی ؟ من هم گفتم صد در صد . هر کسی دوست دارد برای سپاهان بازی کند و من هم که قبلا آنجا بودم . اما بعد از بازی با شهر خودرو که فکر می کنم آن زمان هنوز پدیده بود . دیگر تماسی با بنده گرفته نشد.

حالا جواب اینکه چرا قبل از بازی به این مهمی که فینال نیم فصل لیگ هجدهم بود ، چنین تماسی با یکی از بهترین بازیکن های تیم رقیب گرفته می شود و تمرکز این بازیکن را بر هم می ریزد را فقط شخص امیر قلعه نویی می تواند جواب بدهد.

در دیدستان هم ببینید


خبر خوش برای کاربران نیوز: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران نیوز نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=240975

برچسب ها

ثبت نظر

-