مهماندار اخراجی و جزییات دو قتل به خاطر ورشکستگی در بورس!

  • کد خبر : 456731
  • 08 دی 1400 - 9:00
مهماندار اخراجی و جزییات دو قتل به خاطر ورشکستگی در بورس!

نیوز: مهماندار اخراجی يكی از مديران راه‌آهن را به قتل رساند. قاتل پس از قتل آقای مدير، نامادری خود را هم كشت. بعدازظهر ديروز مهماندار اخراجی يكی از شركت‌های راه‌آهن پس از ورود مخفيانه به پاركينگ راه‌آهن يكی از مديران شركت را به ضربه گلوله به قتل رساند.

اين حادثه حدود ساعت ۳بعدازظهر رخ داد و وقتی قاضی جنايی و كارآگاهان آگاهی در محل حادثه حاضر شدند معلوم شد كه مقتول مدير يكی از شركت‌های راه‌آهن است كه هنگام خروج از محل كارش و سوار شدن به ماشينش در پاركينگ راه‌آهن، هدف حمله مهاجم قرار گرفته و به ضرب گلوله كشته شده است.

در حالی كه تحقيقات اوليه از اين حكايت داشت كه عامل جنايت يك مهماندار اخراجی قطار بوده كه مدتی قبل به دليل تعديل نيرو از آنجا اخراج شده است، دستور بازداشت وی صادر شد اما يك ساعت بعد خبر رسيد كه قاتل فراری به خانه پدرش در شرق تهران رفته و پس از درگيری با او، نامادری‌اش را به ضرب گلوله به قتل رسانده و متواری شده است.

عامل جنايت كه از ديروز تحت تعقيب پليس بود، ساعاتی قبل با حضور در يكي از كلانتری‌های شرق تهران خود را تسليم كرد و تحقيقات از او آغاز شده است.

قتل فجیع پدر توسط دو پسرش | راز ماجرای پدرکشی در الهیه مشهد فاش شد

تکمیلی:

جزییات دو قتل به خاطر ورشکستگی در بورس!

یک مهماندار قطار پس از اخراج از محل کارش ، همه سرمایه‌اش را در بورس از دست داد و همین باعث شد نقشه‌ای هولناک بکشد.او پس از اخراج از محل کارش، تمام سرمایه‌اش را در بورس گذاشت اما سهامش سقوط کرد و ورشکست شد.

قاتل می‌گوید: من ۴۰ساله‌ام و سرمایه درست و حسابی ندارم. علاوه بر این کار مناسبی هم ندارم. پولم را در بورس گذاشتم اما سهامم سقوط کرد و به خاک سیاه نشستم. همه درها به رویم بسته شده و شکست خورده بودم. این همه سال کار کرده بودم و هیچی نداشتم. تصمیم گرفتم مدیر شرکت را به قتل برسانم و انتقام اخراج شدنم را بگیرم.

از سوی دیگر به پدرم گفتم یا ۳۰۰میلیون تومان به من پول بده یا خانه را بفروش اما نامادری‌ام عصبانی شد و به پدرم گفت حق فروش خانه را ندارد. همین موجب عصبانیتم شد و دست به قتل دوم زدم و نامادری را هم کشتم

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=456731

ثبت نظر

-