اگر مردم خدا را در نظر می‌گرفتند، مبتلا به مشکلات معیشتی نمی‌شدند!

  • کد خبر : 454866
  • 23 آبان 1400 - 10:45
اگر مردم خدا را در نظر می‌گرفتند، مبتلا به مشکلات معیشتی نمی‌شدند!

نیوز: واکنش مردم به ادعای عجیب امام جمعه موقت تهران درباره عامل مشکلات معیشتی ایرانیان! جمهوری اسلامی در ستون خبرهای ویژه خود به اظهارات اخیر کاظم صدیقی پرداخت.

 واکنش‌ در برابر سخنان حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه نماز جمعه تهران درباره عامل مشکلات معیشتی که گفت: «اگر مردم خدا را در نظر می‌گرفتند، مبتلا به مشکلات معیشتی نمی‌شدند»، در میان مردم و در فضای مجازی و رسانه‌ها ادامه دارد. حرف اصلی مردم در برابر این سخن اینست که چرا امام جمعه موقت تهران ناکارآمدی مسئولین را که موجب مشکلات معیشتی شده به گردن مردم می‌اندازد؟ مردم ایران در تمام مراحل با مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان و صبوری در برابر تنگناهای اقتصادی ثابت کرده‌اند که بهترین مردمند. با اینحال چرا ناکارآمدی‌ها را به گردن مردم می‌اندازید؟

احمدی نژاد بشارت می دهد/ خیلی زود اوضاع دگرگون می شود!

امامان جمعه دین را خرج خود یا جناح خود و یا حتی حکمرانان نکنند

ائمه جمعه، دین را خرج خود یا جناح خود و یا حتی حکمرانان کنند و درصدد توجیه ناکارآمدی‌های آنان با ابزار قرار دادن دین و مقصر جلوه دادن مردم برآیند. اینکه گفته شود این ناکارآمدی‌ها در دوران حکومت پیامبر اکرم و حضرت علی علیه‌السلام هم بود و یا بگویند: «اگر مردم خدا را در نظر می‌گرفتند، مبتلا به مشکلات معیشتی و کم‌آبی نمی‌شدند»، اینها خرج کردن دین برای توجیه ناکارآمدی حکمرانان است.

ائمه جمعه با چنین کاری نه‌تنها به وظیفه واقعی خود براساس اسلام ناب محمدی که امام خمینی منادی آن در عصر حاضر بود عمل نمی‌کنند، بلکه به فرهنگ خطبای دوران خلفای اموی و عباسی عقبگرد می‌کنند که همواره درصدد توجیه عملکردهای خلاف حکمرانان زمان بودند و با این روش، مکتب انحرافی جبر را رایج کردند. حضرات لابد می‌دانند که نظام جمهوری اسلامی برای حفاظت از اسلام تاسیس شده نه برای خرج کردن از اسلام. حفاظت از این نظام نیز نیازی به این قبیل سخنان بیگانه‌ از تعالیم اسلامی ندارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=454866

ثبت نظر

-