حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها در آستانه حوادث آبان/واکنش رسانه های اسرائیلی

  • کد خبر : 454001
  • 04 آبان 1400 - 14:21
حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها در آستانه حوادث آبان/واکنش رسانه های اسرائیلی

نیوز: حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها در آستانه حوادث آبان/ این حمله ساعت ۱۱ صبح سه‌شنبه اتفاق افتاد و ما در همه جایگاه‌های بنزین کشور شاهد اختلال وسیع بودیم. دستگاه‌های مربوطه به مساله پرداختند و علائم یک حمله سایبری را مشاهده کردند. این حمله سایبری خوشبختانه خسارت‌های سخت‌افزاری به دنبال نداشته و فقط در ارائه خدمت به شهروندان ایجاد اختلال کرد. حدود ۴۶۰۰ جایگاه سوخت‌رسانی بنزین در کشور داریم که باید اصلاحاتی در برنامه نرم‌افزاری‌شان انجام دهند. اختلال در سیستم پمپ‌بنزین‌ها موجب سرگردانی مردم شد.

در آبان 98 نیز به‌دنبال سوءتدبیر دولت در افزایش ناگهانی قیمت بنزین، همین رسانه‌ها با دامن زدن به اعتراضات مردم خیلی زود اعتراضات را به خشونت مسلحانه کشاندند که منجر به کشته‌شدن حدود 200 نفر شد. در آن زمان هجوم افراد مسلح به مراکز حساس نظامی و مراکز انبار سوخت و کالای استراتژیک، همزمان با حمایت رسانه‌ای جریان ضدانقلاب نشان داد که از مدت‌ها قبل برای به آشوب کشیدن و کشته‌سازی در کشور برنامه‌ریزی شده و صرفا منتظر بهانه‌ای برای عملیاتی کردن برنامه خود بوده‌اند.

ماجرای بنزین ۱۱ هزار تومانی چیست؟/بنزین سه برابر می شود؟

شباهت‌های هماهنگی رسانه‌ای و عملیات میدانی جریان ضدانقلاب در این ماجرا نیز شائبه حمله سایبری به پمپ‌بنزین‌ها را تقویت می‌کند.

گزارش میدانی خبرنگار شبکه خبر از یکی از جایگاه های سوخت در جردن:الماسی، خبرنگار شبکه خبر: امکان سوخت گیری آزاد هم در پمپ بنزین وجود ندارد.

واکنش رئیس پدافند غیرعامل به حمله سایبری اسرائیل به پمپ بنزین

بازتاب خبر اختلال در سامانه توزیع سوخت ایران در رسانه های اسرائیلی.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=454001

ثبت نظر

-