جزئیات جدید از کشته شدن دکتر سایان، سرکرده گروهک سایان و امام زمان قلابی

  • کد خبر : 450366
  • 01 آبان 1400 - 9:16
جزئیات جدید از کشته شدن دکتر سایان، سرکرده گروهک سایان و امام زمان قلابی

به گزارش صدا و سیما، نیروهای وزارت اطلاعات از هدف گرفتن یک تیم تروریستیِ سایان و کشتن سرکردهٔ این گروه خبر دادند. این فرد محمد حسین‌پور معروف به دکتر سایان است. ‏سایان، در ادعایی مضحک خود را امام زمان و منجی عالم خواند و در فضای مجازی فراخوان می‌داد. کشته شدن دکتر سایان قبل از قیام سپید اعلامی او بود. ادعای تالیف دایره‌المعارف، ابداع رشته ورزشی «ساکاری یو» و در نهایت ادعای ظهور به عنوان منجی عالم، همگی نشان دهنده شخصیت او بود.

 

محمد حسین‌پور معروف به دکتر سایان در دام موساد

محمد حسین پور مدعی قیام سپید ۱۴ آبان، در سال ۹۷ بعد از اینکه ادعای امام زمان بودن می‌کند، راهی ترکیه می‌شود. او به محض ورود به ترکیه، زیر چتر اطلاعات موساد قرار می‌گیرد. این نشان می‌دهد که موساد از قبل سایان را نشان کرده بود.

موساد با یک تلاش ساده، افسر رابطش را به سراغ سایان می‌فرستد و با استقبال او از این ارتباط مواجه می‌شود.

بر همین مبنا، موساد در اولین گام، طبق توافق با خود سایان، آموزش او را در برنامه قرار می‌دهد و آموزش‌ها خیلی سریع آغاز می‌شود.

آموزش‌هایی که موساد برای دکتر سایان در کشور همسایه گذاشت، شامل موارد ذیل است:

-آموزش کار اطلاعاتی

– کار با انواع سلاح‌های انفرادی

– شبکه‌سازی تیم‌های عملیاتی

– کار با ابزارهای الکترونیکی بدون شناسایی شدن

عضوگیری و اعلام حکومت

محمد حسین‌پور معروف به دکتر سایان از ظرفیت های مختلف از جمله شبکه های تلویزیونی ایران برای معروفیت خود استفاده کرد. این دکتر قلابی که سعی می کند خود را شبیه «جومونگ» آرایش کند در طی سه سال اخیر مشغول عضوگیری و جمع آوری به قول خود «ارتش» بود.

او وعده می داد 14 آبان 1400 اعلام حکومت خواهد کرد. از هوادارانش خواسته بود خود را به سلاح گرم و سرد مجهز کنند و آماده قیام سپید باشند.

بازگشت مخفیانه به ایران

بعد از سه سال دکتر سایان و امام زمان قلابی خود را مخفیانه به ایران رساند و با انتشار چند ویدیو با چوبدستی در دست، نیروی های اطلاعات و سپاه را به مبارزه رو در رو دعوت کرد.

کشته شدن دکتر سایان

هنوز چند روز از این موضوع نگذشته بود که در تاریخ 24 شهریور 1400 وزارت اطلاعات با انتشار بیانیه ای از شناسایی و انهدام سرکرده یک گروه تروریسی خبر داد.

 کشته شدن دکتر سایان، جسد دکتر سایان/جنازه محمد حسین‌پور معروف به دکتر سایان

این تصویر(جسد دکتر سایان)ی است که در سایت های خبری از کشته شدن دکتر سایان و جنازه محمد حسین‌پور معروف به دکتر سایان منتشر کرده اند.

 

جزئیات دستگیری سرکرده یک گروهک تروریستی/کسی که ادعای امام زمانی داشت:

 

اولین گفتگو با امام زمان قلابی شهر اصفهان

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=450366

ثبت نظر

  1. معروف بود توی تلویزیونم. چند سال پیش تو ی برنامه که فکر کنم علی ضیا مجریش بود اومده بود یا حالا خورشید، به عنوان ابداع کننده رشته ورزشی

  2. این اصلاً کی بوده؟کجا بوده؟کسی در مورد این چیزی نمیدونه؟منکه معمولا اخبار فضای مجازی دنبال میکنم تا حالا چیزی یا اسمی ازین داخل هیچ جایی ندیدم که حالا بخواد قیام بکنه و لابد ارتش هم داشته؟ این واقعاً کی بوده؟ایرانی بوده؟چرا هیچ کی از وجودش خبری نداشته؟ کاش بیشتر توضیح می دادید خبر ناقص و گیج کننده ای بود!! کدوم ارتش؟کدوم تبلیغات؟ از چه وقتی بوده ؟کجا بدنیا اومده؟هدفش چی بوده؟حالا اون ریگی اخبار قتل هاش که میومد شناخته شده بود ولی اینو اصلا کسی نمیشناسه که حالا خبر کشته شدن یا دستگیری اونو دنبال کنه؟؟؟؟؟؟؟؟

-