حقایق جالب از زندگی کامیلا کابیو/سیندرلای دنیای واقعی

  • کد خبر : 448578
  • 29 شهریور 1400 - 14:00
حقایق جالب از زندگی کامیلا کابیو/سیندرلای دنیای واقعی

نیوز: حدود 3 سال گذشته تیلور سویفت فاش کرد که کامیلا کابیو – در کنار چارلی از او در تورش در انگلستان و از آلبوم “”Reputation حمایت خواهد کرد. حتما خیلی از شما او را با آهنگ  ‘Havana’ می شناسید اما درباره این خواننده محبوب چقدر می دانید؟ در این پست چند حقیقت شنیدنی از زندگی کامیلا کابیو را برایتان آماده کرده ایم تا با او بیشتر آشنا شوید….

او دوران کودکی و نوجوانی اش را در کوبا و مکزیک گذراند

کابیو در 3 مارس 1997 در کوجیمار هاوانای شرقی در کشور کوبا متولد شد. قبل از اینکه در پنج سالگی در میامی فلوریدا مستقر شوند ، همواره با خانواده خود بین هاوانا و مکزیکو رفت و آمد می کردند.

کامیلا کابیو

کابیو مدرسه را خیلی زود ترک کرد و به دنبال خوانندگی رفت

کابیو کلاس نهم (همان سال 10 ام تحصیل در انگلستان) بود که تحصیل را رها کرد تا به رویای خود یعنی خواننده شدن برسد. با این حال ، او به تحصیل و مطالعه در خانه ادامه داد و مدرک دبیرستانش را گرفت.

کامیلا برای مدت کوتاهی از برنامه تلویزیونی ایکس فاکتور (برنامه استعدادیابی) حذف شد

او در قسمت ابتدایی برنامه ایکس فاکتور حذف شد. اما درست مانند گروه وان دایرکشن به زودی به گروه دختران بازگردانده شد که با شرکت کنندگان آلی بروک، نورمانی، لورن جرگویی و دینا جین گروه Fifth Harmony را بنیان نهادند.

 

برنامه ایکس فاکتور حق پخش اولین آزمایش خوانندگی او را نداشت

اولین امتحان خوانندگی کامبلا کابیو در برنامه ایکس فاکتور در سن 15 سالگی در شهر گرین برو واقع در کارولینای شمالی بود. در آن آزمایش او آهنگ “Respect” از آرتا فرانکلین را خواند – با این حال ، هیچ موقع این آزمایش پخش نشد زیرا برنامه حق پخش آن آهنگ را نداشت.

از برنامه ایکس فتکتور بارها درخواست شد که آن قسمت پخش شود

برخی از طرفداران واقعاً می خواستند آهنگ “Respect” با صدای کامبل را بشنوند و این باعث شد که درخواست ها بالاخره پذیرفته شود – هرچند فقط 28 نفر از اعضای اصلی این دادخواست را امضا کردند.

گروه Fifth Harmony در واقع برنده ایکس فاکتور نشد

این گروه در واقع مقام سوم را کسب کرد ، اما کمی بعد با سایکو موزیک سایمون کاول قراردادی بستند و اپیک رکوردز که متعلق به ال ای رید بود قرارداد بستند.

نقش سیندرلا

Fifth Harmony یک تک آهنگ و دو آلبوم منتشر کرد

این گروه یک تک آهنگ به نام ” “Better Together” (2013)و دو آلبوم “”Reflection (2015)  و “7.27” را در سال  2016 منتشر کردند. موفق ترین آن ها “7.27” بود که در بیلبورد در رتبه 4 از بین 200 آلبوم قرار گرفت. کابیو در 18 دسامبر 2018 گروه را ترک کرد.

تیلور سوئیفت! یکی از خوانندگان محبوب عرصه موسیقی پاپ

او همواره از موسیقی دانان لاتین الهام گرفته است

کامیلا کابیو گفته است که در دوران کودکی تحت تأثیر موسیقی لاتین بوده است و با گوش دادن به هنرمندانی مانند سلیا کروز و الژاندرو فرناندز دوران کودکی و نوجوانی خود را گذرانده است.

او یک گیاهخوار (به ویژه کسی که هیچ فرآورده حیوانی را نمی خورد حتی شیر و ماست و …) است

کابیو در مصاحبه ای با نیویورک تایمز در سال 2018پس از سفارش سالاد کلم پیچ فاش کرد که او یک گیاهخوار است.

کابیو در حین خوردن سوشی ، آهنگ “هاوانا” را نوشت

کامیلا کابیو در حال خوردن سوشی با تهیه کننده فرانک دونز بود که داشت برای کامیلا قطعه ای را که مدت ها روی آن کار کرده بود می نواخت. ان قطعه ، که دارای یک نت پیانوی متمایز بود ، کابیو را به یاد محل زندگی خود انداخت و بلافاصله متن موسیقی “هاوانا” را نوشت.

کامیلا کابیو

اهنگ «هاوانا» در 5 سال اخیر ماندگارترین آهنگ در صدر جدول پاپ بیلبورد بوده است

آهنگ فوق العاده کابیو به نام “هاوانا” به مدت هفت هفته در صدر آهنگ های پاپ بیلبورد قرار گرفت – طولانی ترین دوره تاج و تخت برای یک هنرمند زن در پنج سال گذشته. آخرین فردی که این موفقیت را بدست آورده بود، تیلور سویفت بود که در سال 2013 با آهنگ I Knew You Were Trouble دقیقا به مدت هفت هفته در صدر جدول قرار گرفت.

کامیلا یک خیر واقعی است

از زمان به شهرت رسیدن ، کابیو با تعدادی از موسسات خیریه همکاری داشته است. در سال 2016 ، او با Save the Children یک تیشرت طراحی کرد ، که به افزایش آگاهی از مسائل مربوط به دسترسی برابر دختران به آموزش ، مراقبت های بهداشتی و فرصت های شغلی کمک کرد. در ژوئن 2016 ، کابیو و تهیه کننده بنی بلانکو، به همراه اعضای گروه هنری OMG Everywhere ، جهت انتشار تک آهنگ خیریه ای به نام “Power in Me”  همکاری کردند.

او همچنین با صندوق سلامت کودکان همکاری می کند که مراقبت های بهداشتی را برای خانواده های کم درآمد ارائه می دهد و در سال 2017 با لین مانوئل میراندا و دیگر هنرمندان لاتینی همکاری کرد تا قطعه ” Almost Like Praying ” را برای جمع آوری کمک های مالی برای آسیب دیدگان طوفان منتشر کند.

کامیلا کابیو قبل ها پوستری از تیلور سویفت را در اتاق خود داشت

کابیو در اینستاگرام خود اعلام کرد که از تیلور سویفت در تور حمایت خواهد کرد ، و فاش کرد که در 14 سالگی پوستری از این ستاره بزرگ را در اتاق خود داشت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=448578
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.nme.com/blogs/nme-blogs/camila-cabello-facts-2252388

ثبت نظر

-