بیوگرافی/ یارا شهیدی تنها دختر ایرانی راه یافته به مراسم مت گالا

  • کد خبر : 448465
  • 27 شهریور 1400 - 9:30
بیوگرافی/ یارا شهیدی تنها دختر ایرانی راه یافته به مراسم مت گالا

نیوز: یارا شهیدی بازیگر ایرانی الاصل هالیوود کیست؟یارا شهیدی از پدری ایرانی‌آمریکایی به نام افشین شهیدی در مینیاپولیس ،مینه‌سوتا به دنیا آمد، پدرش عکاس بود و مادرش با نام کری سالتر شهیدی آفریقایی‌آمریکایی وچاکتاو است.زمانی که یارا چهار ساله بود به خاطر کار پدرش افشین به کالیفرنیا رفتند. او خواهر بزرگتر هنرپیشه کودک و مدل سعید شهیدی است، آن‌ها یک برادر کوچکتر به نام احسان هم دارند. رپر آمریکایی ناز که با نام ناس هم شناخته می‌شود خویشاوند (پسردایی) آنهاست.

یارا شهیدی

 

 

با یارا شهیدی بازیگر ایرانی هالیوود بیشتر آشنا شوید

یاراشهیدی بازیگر ایرانی الاصل هالیوود از پدری ایرانی و مادری آمریکایی آفریقایی متولد شد . یاراشهیدی در پانزده سالگی توانست جایزهٔ بهترین بازیگر زن سریال های کمدی را از NAACP Image دریافت کند. یارا فعالیتهای هنری خود را در شش سالگی و با حضور در تلویزیون و تبلیغات چاپی آغاز کرد. او به طور مرتب با مادر و برادرش در تبلیغات چاپی و رسانه ای متعددی حضور می یابد.

خانواده شهیدی

یارا شهیدی

یارا‌شهیدی دختر 18 ساله ایرانی تبار به همراه پدر و مادر و برادر کوچک خود سعید ساکن لس آنجلس است و به فعالیت های تبلیغاتی خود ادامه میدهد. در ادامه تصاویری از یارا شهیدی دختر ایرانی تبار هالیوود را مشاهده میکنید.

>>>بیشتر بخوانید:

مراسم مت گالا چیست؟/استایل کیم کارداشیان همه را غافلگیر کرد!/عکس

یارا شهیدی در مت گالا

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=448465

ثبت نظر

-