مراسم مت گالا چیست؟/استایل کیم کارداشیان همه را غافلگیر کرد!/عکس

  • کد خبر : 448059
  • 23 شهریور 1400 - 19:30
مراسم مت گالا چیست؟/استایل کیم کارداشیان همه را غافلگیر کرد!/عکس

نیوز: جشن مت گالا 2021/هفتاد و پنجمین دوره جشن مت گالا، مهم‌ترین رویداد دنیای مد و فشن، پس از وقفه‌ای یک ساله به دلیل شیوع کرونا، دیروز در موزه هنر متروپولیتن شهر نیویورک برگزار شد. مت گالا چیست؟ اولین  مراسم مت گالا در سال 1948 برگزار شد. اما این مراسم خیریه چگونه خود را تبدیل به یک جشنواره مهم در حوزه مد و فشن کرده است؟ پاسخ این سوال را باید اینگونه بدهم که مسئولان برگزاری مراسم مت گالا هرساله یک تم یا زمینه را برای نوع لباس شرکت کنندگان مشخص می کنند. به این صورت افراد حاضر در این مهمانی باید از این تم پیروی کنند و لباس های خودشان را با الگوگیری از آن طراحی کنند.

 

مراسم مت گالا

مراسم مت گالا هر سال در اولین دوشنبه ماه مه برگزار می‌شود. مهمانان این جشن خیریه که بیشتر بازیگران، خوانندگان، سلبریتی‌ها، افراد ثروتمند و گاهی نیز سیاست‌مداران هستند، توسط آنا وینتور (سردبیر مجله ووگ) انتخاب و تأیید می‌شوند. شرکت کنندگان با دعوت‌نامه یا خرید بلیط مراسم، با لباس‌ها و اشیای تزیینی مرتبط با موضوع تعیین شده برای مهمانی در موزه حاضر می‌شوند.

تم مراسم مت گالا

تم مراسم هر سال ۶ ماه پیش از تاریخ برگزاری این مراسم، از طرف موسسه طراحی لباس تعیین و اعلام می‌شود. و میهمانان با لباس‌هایی متناسب با تم اعلام شده آن سال در فرش قرمز این مراسم شرکت می‌کنند.

افشاگری کیم کارداشیان علیه همسرش: کانیه وست اختلال روانی دارد

نقش طراحان و برند لباسها در جشن مت گالا

قسمت دیگری از این مراسم که پای مد و فشن و برند های مطرح در این زمینه را باز میکند، طراحی لباس های مدعوین می باشد. طراحان و برندهای بزرگی چون :

ورساچه، شنل،گوچی، نایکی، موگلر،دیور، ژیوانشی و دیگربرندهای برتر صنعت مد و فشن طراحی لباس های هنرمندان و مهمانان این مراسم را به عهده می گیرند و هر سال شاهد طراحی های بینظیر و عجیبی از برندهای مختلف خواهیم بود. تم یا زمینه لباسی که در مراسم سال 2019 این جشنواره در نظر گرفته شده بود، camp بود. واقع هر کس باید بهترین اغراق را از مد و فشن در لباسش به تصویر می کشید. که به نظرم این کار به خوبی نیز انجام شده بود و شاهد لباس های عجیبی بودیم.

ریحانا در مت گالا 2021

ریحانا

چه افرادی به جشن مت گالا دعوت می شوند؟

مخاطبان اصلی این مهمانی خیریه بیشتر بازیگران، خوانندگان، سلبریتی ها، افراد ثروتمند و گاهی نیز سیاستمداران می باشد. حضور در این مراسم برای افراد عادی جامعه آزاد نمی باشد و تنها راه ورود به این مراسم دریافت دعوتنامه رسمی از سوی برگزار کنندگان این مراسم می باشد. البته اگر دعوتنامه ای نیز دریافت نکردید، می توانید با پرداخت 30 هزار دلار اجازه ورود به این مراسم را دریافت کنید. البته این مبلغ نیز نشانه ای برای عدم ورود افراد عادی جامعه به این مراسم می باشد، زیر 30 هزار دلار مبلغ کمی نیست!!! شاید یکی از مهم ترین فاکتورها برای مشخص کردن مدعوین، میزان درآمد سالانه آن ها باشد.

بیلی آیلیش

بیلی آیلیش

مت گالا و کمک به نیازمندان

افراد دعوت شده در این مراسم بایستی مبلغی را برای کمک به نیازمندان آمریکایی پرداخت کنند. البته در خصوص مبالغ کمک شده تاکنون اطلاعاتی درج نشده است. همانطور که اشاره کردیم مراسم مت گالا یک مراسم مرموز می باشد. عکاسان و خبرنگاران نمی توانند جلوتر از فرش قرمز این مراسم بروند و این مراسم در یک سکوت خبری برگزار می شود و پخش زنده تلویزیونی نیز ندارد.

کیم کارداشیان در مت گالا 2021

کیم کارداشیان در مت گالا 2021

در مراسم مت گالا در سال 2018 از جمله افرادی که در این مراسم دعوت شده بودند می توان به ریحانا، کیم کارداشیان، جورج کلنونی، لنا وایت، کاربید، جنیفر لوپز، کیتی پری، زندایا، کایلی جنر، سلنا گومز، جی جی حدید و سارا جیسکا پارکر اشاره کرد. در مراسم مت گالا 2018 ، تم انتخاب شده از سوی برگزارکنندگان این مراسم، اندام آسمانی (مد و تصور و اندیشه کاتولیک ها) اعلام شده بود.

تیمونی

تیمونی

>>>بیشتر بخوانید:

خوش ‌استایل ‌ترین ستاره‌ها

جنیفر آنسون بازیگر محبوب آمریکایی

 

مگان فاکس

مگان فاکس

 

جاستین بیبر

جاستین بیبر و همسرش

 

کیم پتراس

کیم پتراس

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=448059

ثبت نظر

-