قرعه کشی چمپیونز لیگ/لیگ قهرمانان اروپا

  • کد خبر : 447443
  • 20 شهریور 1400 - 13:15
قرعه کشی چمپیونز لیگ/لیگ قهرمانان اروپا

نیوز: لیگ قهرمانان اروپا یکی از معتیرترین لیگ های دنیاست و تیم های زیادی در این لیگ بازی میکنند. لیگ قهرمانان اروپا یا همان قرعه کشی چمپیونز لیگ مانند باقی لیگ ها پلی اف دارد و تیم های سید سه و چهار این قاره به صورت پلی اف باهم بازی میکنند و سه الی چهار تیم به مرحله گروهی این رقابت ها راه پیدا میکنند که البته انهایی که از پلی اف صعود میکنند مانند لیگ قهرمانان اسیا شانس زیادی برای افتخار افرینی ندارند. لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی به هشت گروه a.b.c.d.e.f.g.h تقسیم میشوند که به شرح زیر است.


گروهA لیگ قهرمانان اروپا:


منچستر سیتی _ پاریس ژرمن _لایپزیش _ کلوب بروژ تیم های گروه اول هستند که رویارویی منچستر سیتی و پاریسن ژرمن میتواند به چند دلیل هیجان انگیز باشد. دوتیم منچستر سیتی و پاریسن ژرمن در لیگ قهرمانا اروپا پارسال باهم در نیمه نهایی بازی کردند که منچستر سیتی توانستد این بازی را ببرد. و دیگر جهت این بازی پولدار بودن این دوتیم است که به ترتیب سیتی اولین و پارسین ژرمن دومین دومین تیم پولدار دنیا هستند.

قرعه کشی چمپیونز لیگ و گروه ها:


گروهB لیگ قهرمان اروپا:


اتلتیکو مادرید _ لیورپول _ پورتو _ میلان
بیشتر ایرانی ها بازی های این گروه را میبینند که به خاطر حضور مهدی طارمی بازیکن شایسته پرسپولیس در این گروه هست.که همه منتظر درخشش او هستند.
البته شاید پورتو ضعیف ترین تیم این گروه شمار بیاید زیرا سه تیم دیگر از لحاظ مالی وضع خوبی دارند مخصوصا اتلتیکو مادرید وه تیم پایتخت اسپانیا هم هست.

گروهB لیگ قهرمان اروپا:

>>>بیشتر بخوانید:

حضور پرسپولیس در جام باشگاه ها/ بزرگ ترین تورنومنت جهان!

گروC لیگ قهرمان اروپا:


اسپورتینگ _ بشیکتاش _ دورتموند _ اژاکس
گروهی در سطح بسیار بالایی نیست و حریفان قدری در این گروه نیستند و حداقل مثل دو گروه بالا رقابت چندانی در جریان نیست. از این گروه فقط اسپورتینگ و اژاکس قهرمان لیگ خودشان شده اند. و حساس ترین بازی این گروه بازی بین دوتیم دورتموند و اژاکس است که البته این دوتیم طی چند سال گذشته به رقابت هم رفته اند که نماینده المان معمولا موفق تر بوده.

گروهD لیگ قهرمان اروپا:


اینتر _ رعال مادرید _ شاختار _ شریف
در این لیگ هم دوتیم اینتر و رعال مادرید به مصاف هم میروند که بازی حساسی به چشم میاید از سمت هوادارای دو تیم که فصل قبل هم با هم بازی کردند. که این بازی موجب صعود رعال و سقوط اینتر شد. دوتیم شاختار و شریف تیم های زیاد شناخته شده ای نیستند که بازیشان هم جذابیتی ندارد میشود از الان دو تیم صعود کننده به مرحله بعد را معرفی کرد.


گروهE لیگ قهرمان اروپا:


بارین _ بارسا _ بنفیکا _دیناموکیف
این گروه بازی بسیار مهم و حساسی مخصوصا برای هواداران بارسلونا دارد که به دوسال پیس برمیگردد که بایرن مونیخ موفق شد بارسلونا رو با نتیجه هشت بر دو شکست دهد و برای بارسا این بازی نقش حیثیتی دارد. البته بنفیکا هم از لحاظ فنی تیم قوی است که انتظار میرود سوم شود به لیگ اروپا سقوط کند.

 قرعه کشی چمپیونز


گروهF لیگ قهرمان اروپا:


ویارعال _ منچستر یونایتد _ یانگ بویز _
بازی حساس هم بین دوتیم منچستر یونایتد و ویارعال است که تیم های صعود کننده به نظر میرسند که رقابت چندانی هم باهم ندارند.


گروهG لیگ قهرمان اروپا:


ولفسبورگ _سالزبورگ_ لیل _سویا
گروهی کسل کننده که احتمال میرود رقابت بین دوتیم سویا ولیل باشد البته ولفسبورگ هم حرفی برای زدن دارد.


گروه H لیگ قهرمانان اروپا:


مالمو_ یوونتوس _سنپترزبورگ_ چلسی
همانطور که به نظر میرسد از این گروه نسبتا سخت دوتیم یوونتوس ک چلسی به حذفی صعود میکنند و سنپترزبورگ هم به لیگ اروپا خواهد رفت که مالمو هم تیم کشور سوعد شانسی برای این رقابت ها ندارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=447443
  • نویسنده : احمدی

ثبت نظر

-