حضور پرسپولیس در جام باشگاه ها/ بزرگ ترین تورنومنت جهان!

  • کد خبر : 446848
  • 20 شهریور 1400 - 10:15
حضور پرسپولیس در جام باشگاه ها/ بزرگ ترین تورنومنت جهان!

نیوز: حضور پرسپولیس در جام باشگاه ها/اگر شما از هر علاقه مند به فوتبال بپرسید بزرگترین تورنومنت فوتبالی چه تورنومنتی است بدون شک جواب همه جام باشگاهای جهان است.
تمام باشگاه های دنیا آرزو حضور در این تورنومنت را دارند.از هرقاره تیم ها براساس عملکردشان و افتخارات بین المللی که به دست اوردند وارد این جام میشوند تا با قهرمان ها و نایب قهرمان های هر قاره مبارزه کنند. که کار بسیار دشواریست. و مبارزه و فوتبال در کلاس بالای از خود به نمایش گذاشته میشود.



احتمال حضور پرسپولیس در جام باشگاه ها؟



همانطور که میدانید معمولا قهرمان و نایب قهرمان هر قاره وارد این مسابقات میشوند که البته به دلیل اینکه قاره اروپا تعداد قهرمانی های بیشتری دارد تعداد تیم های وارد شده بیشتری دارد . البته یک کشور هر ساله میزبان این رقابت هاست که قهرمان لیگ ان کشور به صورت افتخاری در این تورنومنت حضور میابد. پرسپولیس بزرگ به دلیل نائب قهرمانی لیگ واقعی قهرمان اسیا که در سال گذشته اتفاق افتاد بود اگر کره جنوبی میزبان این تورنومنت ها بشود وارد این تورنومنت بزرگ خواهد شد.

اما اگر بازهم پرسپولیس بزرگ مثل سال گذشته به فینال این رقابت ها صعود کند و جام قهرمانی را بالای سر کاپیتانشان ببرند که به احتمال زیاد امثال این طلسم شکسته خواهد شد به صورت حتم و صد در صد وارد این رقابت ها خواهد شد.
باید دید پرسپولیس که افتخار افرینی زیاد انجام داده است چه در حوضه بین المللی و چه در حوضه داخلی این بار در سطح بالاتری از فوتبال خوش میدرخشد و اسم خودش را برسر زبان ها میندازد.

گروه ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی۲۰۲۲

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=446848
  • نویسنده : احمدی

ثبت نظر

-