ریشه گروه‌های ضدواکسن در قم است/حمله تند پناهیان به وزیر بهداشت

  • کد خبر : 446500
  • 12 شهریور 1400 - 18:27
ریشه گروه‌های ضدواکسن در قم است/حمله تند پناهیان به وزیر بهداشت

نیوز: اعتراض رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به گروه‌های ضد واکسن: ریشه گروه‌های ضدواکسن در قم است و باید با آنها مقابله شود.رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم می‌گوید تبلیغات ضدواکسن در این شهر و استان ایران زیاد است.

محمدرضا قدیر در جلسه چهارشنبه شب ستاد کرونا راجب گروه‌های ضدواکسن در قم گفته: “متاسفانه تبلیغات ضد واکسن در قم زیاد است و به‌تازگی نیز در یکی از روستاهای قم کلیپی منتشر شد که مردم روستا واکسن زده و فوت کردند که بررسی کردیم و نشان داد شایعه و کذب محض است و صحت ندارد.”

قدیر از مردم خواسته به شایعات توجه نکنند و واکسن بزنند.

او همچنین هشدار داده که “تعداد بیماران بد حال رو به‌افزایش است و آمارهایی که در فضاهای مجازی در خصوص کاهشی بودن روند بستری بیماری در قم داده می‌شود، اشتباه است.”

قدیر گفته: “ریشه تمام این تجمع‌ها در قم است و تا زمانی که جلوی این تجمع‌ها گرفته نشود و کمیته‌های استانی به وظایف خود عمل نکنند، وضع ما همین‌گونه خواهد بود.

>>>بیشتر بخوانید:

چه واکسن هایی در ایران تزریق می شوند و چه عوارضی دارند؟

حمله تند پناهیان به وزیر بهداشت دولت رئیسی؛

احمد پناهیان، به وزیر دولت ابراهیم رئیسی حمله کرد که “چرا این وزیر بر واکسیناسیون کرونا اصرار دارد؟ ازکجا معلوم واکسن‌های وارداتی به ایران فایزر و مدرنا نباشند؟ چرا مردم باید این واکسن‌ها را بزنند و سلامتی‌شان را به خطر بیندازند؟” و البته مدعی‌شد که «تراز اعتماد در جهان به واکسن برکت به ۹۳درصد رسیده.»

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=446500

ثبت نظر

-