لوازم ضروری مورد نیاز برای سفر چیست؟

  • کد خبر : 444533
  • 30 مرداد 1400 - 9:43
لوازم ضروری مورد نیاز برای سفر چیست؟

نیوز: لوازم مورد نیاز سفر/مشخصا برای سفر اولین چیزی که باید مدنظر داشته باشید استفاده از چمدانی است برای جمع آوری و قرار دادن وسایل موردنظر برای مسافرت.

نقشه یا برنامه پیدا کردن مسیر در گوشی

در سفر مهم ترین نکته ای که باید بدانید و به آن دقت کنید دانستن راه درست است. به این منظور می توانید از نقشه ها استفاده کنید ولی با پیشرفت علم و تکنولوژی با وصل شدن به اینترنت و نصب برنامه ی مصیر یاب به بهترین شکل می توانید مسیر خود را بیابید و در جاده هرگز گم نشوید.

آداپتور مسافرتی بین المللی

یکی از لوازم مورد نیاز سفر آداپتور مسافرتی می باشد که با داشتن این وسیله می توانید به راحتی تمامی وسایل خود را شارژ کنید.

پاور بانک

با داشتن پاور بانک می توانید خیال خود را از جانب داشتن شارژ در تمامی سفر راحت کنید. در زمان هایی امکان دسترسی شما به برق وجود ندارد و در این مواقع شما می توانید از پاور بانک استفاده نمایید فقط به خاطر داشته باشید که همیشه پاور خود را شارژ کنید.

لوازم مورد نیاز سفر/پاوربانک

دارو

لوازم مورد نیاز سفر/داشتن برخی دارو ها در سفر واقعا لازم و ضروری است. داروهایی مانند ضد خارش برای از بین بردن اثر گزیدگی ها و غیره.

کمربند پول

حمل کردن پول در سفر کار بسیار سخت و خطرناکی است بدین منظور باید مقداری از پول خود را همیشه در کمربند پول خود مخفی نمایید تا در صورت از دست دادن پول های خود همیشه کمی از پول بدای شما باقی خواهد ماند.

بالشت مسافرتی

بالشت مسافرتی در سفر سبب می شود در مواقعی که شما دسترسی به جای استراحت مجهز ندارید بسیار برای شما کارآمد باشد.

(Microsoft Surface Go) تبلت میکروسافت

تبلت جدید ۱۰ اینچی مایکروسافت که ۲ آگوست عرضه شد، همه امتیازات لازم را دارا است و بزرگ ترین قابلیت آن قابلیت حمل آسان آن است. این کوچکترین و سبک ترین مدل تبلت است که تقریباً بیش از یک پوند وزن دارد، اما این ویژگی عالی به هزینه عملکرد یا عمر باتری نمی رسد. با یکبار شارژ می توانید تا ۹ ساعت از آن استفاده کنید. همچنین دارای تمام ویژگی هایی است که از یک رایانه لوحی برتر انتظار داشتید: صفحه لمسی بصری، تصویر واضح و روشن و یک پایه قابل تنظیم برای لذت بردن از تماشای صفحه ی لپ تاب.

Fitbit Versa ردیاب

فیبیت رسماً فراتر از یک ردیاب به قلمرو ساعت های هوشمند کامل تبدیل شده است و علاوه بر همه ویژگی های سلامتی شما را دوست دارد – مانند ردیابی ضربان قلب، شمارش گام ها و تجزیه و تحلیل دقیق خواب – را اندازه گیری می کند و به چهره ای شیک و قابل تنظیم و عملکرد بسیار عالی نسبت به نسخه های قبلی خود بدل شده است.

به عنوان مثال، می تواند صدها آهنگ را برای گوش دادن با بلوتوث بدون تلفن ذخیره کند. با کشیدن چپ از صفحه اصلی به برنامه های پیش بینی آب و هوا، زمان شمارش معکوس، تمرینات ویدئویی یا به روزرسانی وضعیت پرواز از خطوط هوایی منتخب دسترسی خواهید داشت. و نسخه های ویژه آن حتی تراشه ای برای استفاده از کارت اعتباری دارند. با عمر باتری چهار روزه ، ما حتی می توانیم به جرات بگوییم که این یک جایگزین شایسته (و مقرون به صرفه) با ساعت های پیشرفته است.

هدفون بلوتوثی

پیدا کردن هدفون های بی سیم که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت صدا ساده هستند، بسیار آسان است، اما مجموعه ای که بتواند میان این دو به یک تعادل خوب برسد، بسیار نادر است. جدیدترین نسخه این دستگاه توسط Even ساخته شده است که با استفاده از نوازندگان و مهندسان صدا، نرم افزار و سخت افزار ساخته شده است و هم مقرون به صرفه است و هم با استانداردهای بالای طرفداران موسیقی در نظر گرفته شده است.

پس از جفت شدن با دستگاه خود، برنامه هدفون شما را با یک مسابقه سریع تعیین می کند که چگونه تعداد کمی از فرکانس ها را می شنوید، سپس یک “چاپ صوتی” شخصی ایجاد می کند که موسیقی را برای شنوایی شما بهینه می کند.

لوازم مورد نیاز سفر/هدفون

زنگ هوشمند

این زنگ هوشمند دارای یک دوربین فعال متحرک است که می تواند مزاحمان، سارقان و هر مهمان ناخواسته دیگری را شناسایی و از ورود آن ها جلوگیری کند. این دستگاه از طریق یک برنامه به تلفن شما متصل می شود، بنابراین می توانید از هر جا که هستید، خانه خود را زیر نظر داشته باشید – خواه خانه تعطیلات در سراسر جهان باشد یا فقط نیمکت شما در اتاق نشیمن عقب. هنگامی که فردی زنگ می زند یا حرکت را در محدوده تعیین شده شما حس می کند، می توانید با ویژگی صوتی دو طرفه دستگاه، بازدیدکنندگان را ببینید، بشنوید و با آنها صحبت کنید.

و بر خلاف سیستم های امنیتی مشابه، نیازی به پرداخت هزینه اشتراک ماهانه ندارید مگر اینکه بخواهید موارد را ضبط نمایید. همه اینها محافظت از خانه شما و بررسی بازدیدکنندگان را آسان می نماید.

زنگ آلارم الکترونیک

از نظر اندازه کوچک اما از نظر صدا بزرگ است ” و این دقیقاً همان چیزی است که ما در یک وسیله ایمنی سفر به دنبال آن هستیم. کافی است پین را بکشید تا آژیر به صدا در آید و ۳۰ دقیقه (یا تا زمانی که آن را قطع نکنید) پخش می شود. می توانید آن را روی کوله پشتی یا جاکلیدی خود بچسبانید تا محل کمپ خود را ایمن نگه دارید. در مواقع اضطراری داشتن یک چنین چیزی عاقلانه است، مخصوصاً اگر در سفر انفرادی به دنبال آرامش هستید.

لوازم مورد نیاز سفر/زنگ آلارم

دوربین الکترونیک

خاطرات سفر با این دوربین در واقعیت مجازی بی نهایت جذاب تر از یک رویا به نظر خواهد رسید. این دوربین از دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی چشم ماهی برای ضبط کل نمای ۱۸۰ درجه قبل از شما استفاده می کند و حتی می توانید آن را در زمان واقعی به اشتراک بگذارید. مودم داخلی Wi-Fi و LTE امکان بارگذاری فوری در Google Photos یا پخش مستقیم در YouTube را فراهم می کند. تنها با سه دکمه (قدرت، عملکرد و شاتر) استفاده از آن برای همه آسان است و برنامه VR180 همراه آن به صفحه iOS یا تلفن Android شما کمک می کند تا هنگام تنظیم عکس به عنوان یک منظره یاب عمل کند (هرچند واقعاً نمی توانید بروید اشتباه).

>>>بیشتر بخوانید:

سفر به دیدنی های شاهرود؛ بهشت عاشقان طبیعت

سه پایه چرخان

این سه پایه بسته بندی آسانی دارد و به راحتی می چرخد ​​و در فضای چمدان یدکی با هر شکل و اندازه جا می گیرد و زمانی که نوبت به ثابت نگه داشتن دوربین یا تلفن شما در یک محیط دشوار می رسد، کارایی بسیاری دارد. این سه پایه اندازه های متفاوتی دارد، بنابراین اگر از تلفن یا دوربین کامپکت با وزن کمتر از یک پوند استفاده می کنید، می توانید از نوع کوچک تر آن و اگر برنامه دارید چیزی سنگین تر می خواهید. هنگام عکاسی با سه پایه سه پوندی خود. آن را روی یک سطح ناهموار قرار دهید. آن را روی صندلی یا نرده نصب کنید؛ با هر چیزی که دارید کار می کند سپس تمام خاطرات سفر خود را ضبط نمایید.

سه پایه چرخان

فانوس دریایی

فانوس ضد آب خورشیدی تا ۱۵۰ متر نور قابل اطمینان را بدون برق یا باتری تأمین می کند و برای کمپینگ، پیاده روی و مهمانی های بداهه در فضای باز عالی است. این فانوس تا ۵۰ ساعت پس از شارژ دوام می آورد که حدود ۱۴ ساعت در زیر نور مستقیم خورشید یا دو تا سه ساعت از طریق USB طول می کشد.

عینک آفتابی یو وی

لوازم مورد نیاز سفر/عینک های آفتابی فراتر از محافظ خراش استاندارد شیشه ای می باشد و حدود ۱۰۰ درصد از اشعه ماوراء بنفش و ۳۷ درصد از نور آبی که از خود ساطع می کند را مسدود می کند. همچنین ضد میکروب است

ورزش

وسایل ورزشی خود را تا حدالامکان بردارید. آنجا به ده ها تمرین کوتاه و ایزومتریک دسترسی پیدا می کنید که به راحتی می توانید آنها را در یک تمرین تمام بدن بسازید. آنها به دسته هایی تقسیم می شوند که گروه های عضلانی خاص و نتایج مطلوب را مورد هدف قرار می دهند، و دو مورد به طور خاص برای مسافران طراحی شده است تا هنگام حمل و نقل یا اتاق هتل از آنها استفاده کنند.

بطری آب و بلندگوی بلوتوث

هنگامی که واقعاً نیاز به بسته بندی دارید-مثلاً برای پیاده روی یا پیک نیک-یک اسباب بازی دو نفره مانند این بلندگوی ترکیبی و بطری آب که اخیراً منتشر شده است به بازار عرضه شده است. بطری فولادی با عایق دو جداره، نوشیدنی ها را به مدت ۱۴ ساعت گرم یا ۲۴ ساعت سرد می کند و بلندگوی ضد آب (که می توان آن را جدا کرد و جدا کرد) صدایی فوق العاده عالی ارائه می دهد. این دستگاه به طور کامل مونتاژ شده است، ممکن است در ابتدا کمی بلند به نظر برسد اما هنوز در کیف استاندارد بطری آب کوله پشتی به خوبی جا می گیرد و حمل و نقل آن را آسان می کند

https://www.geekyexplorer.com/best-travel-accessories-items/&ved

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=444533
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : https://www.travelandleisure.com/travel-tips/cool-gadgets/essential-travel-tech-gear&ved

ثبت نظر

-