کاندوم فضایی چیست؟انواع کاندوم و نحوه استفاده

  • کد خبر : 444033
  • 24 مرداد 1400 - 15:00
کاندوم فضایی چیست؟انواع کاندوم و نحوه استفاده
نیوز: کاندوم یک پوشش لاستیکی نازک برای آلت تناسلی مرد است. قبل از دخول، کاندوم را روی آلت تناسلی سفت شده قرار دهید. کاندوم آب منی مرد را پس از انزال جمع میکند.

کاندوم یک وسیله پیشگیری از بارداری می باشد. این وسیله پوشش پلاستیکی نرمی است که قابلیت ارتجاعی زیادی دارد و توسط مرد هنگام نزدیکی استفاده می شود.

به این صورت است که قبل از شروع نزدیکی بر روی آلت تناسلی در حالت سفت شده کشیده شده و بدین ترتیب از ریخته شدن مایع منی که حاوی اسپرم است به داخل دستگاه تناسلی زن (واژن و رحم) جلوگیری می کند .اگر اسپرم مرد با تخمک (سلول جنسی زن) ترکیب شود حاملگی رخ می دهد و کاندوم از این امر جلوگیری می کند.

کاندوم

 

کاندوم فضایی چیست؟

کاندوم فضایی بر افزایش لذت جنسی هنگام برقراری رابطه جنسی توجه بیشتری دارد. معمولا افرادی که تجربه استفاده از کاندوم فضایی را داشته‌اند لذت حاصله از این کاندوم‌ها را حتی به نسبت روش‌های نزدیکی بدون کاندوم بیشتر می‌دانند.کاندوم فضایی که یک نوع کاندوم خاردار درشت میباشد دارای انواع مختلف با انواع اسم های جذاب برای تحریک افراد به کار برده است.

1- نوع چرخشی کاندوم فضایی چیست؟

سر تا پای این کاندوم برای تحریک بیشتر نقاط حساس واژن ایجاد شده و خار آن در دور کمرش به صورت حلقه ای و مارپیچ آمده است که موجب نهایت لذت بانوان میشود، همچنین میتوان گفت کاندومی که هر زن و شوهری باید حداقل یکبار آن را امتحان کنند !!

2- کاندوم فضایی دکمه دار

توجه کنید که این کاندوم دکمه داره، این کاندوم جزو کاندوم خاردار نیست با دکمه های فوق برجسته ، نقطه ی جی و کلیتروس بانوان را تحریک کرده و سبب ایجاد رضایت جنسی در زن و شوهر می شود.

3- کاندوم فضایی طوقی

این کاندوم همزمان با برجستگی های بزرگ ، قطر آلت تناسلی مرد را به صورت آنی افزایش می دهد.

کاندوم فضایی

>>>بیشتر بخوانید:

انواع بیماری‌های آمیزشی علائم و راه های درمان

4- کاندوم فضایی اره ماهی

این کاندوم با دندانه های بسیار بزرگ و نقطه های برجسته در کنار دندانه ها، تجربه ی اوج لذت جنسی را به شما و همسرتان هدیه می دهد.

5- کاندوم‌فضایی شمشیری

این کاندوم یک ردیف خار های بسیار برجسته از جنس لاتکس نرم برای تقویت حس جنسی در رابطه زناشویی میباشد.

نحوه استفاده از کاندوم فضایی

این نوع کاندوم هیچ تفاوتی در نحوه پوشیدن آن با کاندوم های دیگر ندارد. اما در نظر داشته باشید که خود را برای یک شب دل انگیز با همسرتان محیا کنید، چرا که این نوع کاندوم موجب رضایت هردوی شما خواهد شد و باعث احساس قدرت و اعتماد به نفس مردانه در حین رابطه زناشوییمیشود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=444033

ثبت نظر

-