آموزش زدن رژ لب/خیلی ها رژ لب را اشتباه می زنند!

  • کد خبر : 442903
  • 19 مرداد 1400 - 10:38
آموزش زدن رژ لب/خیلی ها رژ لب را اشتباه می زنند!

نیوز: آرایش خود را با رژ لب مناسب تکمیل کنید و رنگ آن را تنظیم کنید. با رعایت نکات آرایشی ما لب های اغوا کننده و زیبایی را داشته باشید.
نکات مفید دیگر: کدام رنگ رژ لب برای شما مناسب است؟ ما همه اسرار خود را با شما به اشتراک می گذاریم!در ادامه نیوز آموزش زدن رژ لب را به شما یاد می دهد:

کلید حفظ لبهای زیبا و خوش حالت این است که آنها را لطیف نگه دارید و تغذیه کنید

پوست حساس لب خود را با برخی مراقبت های شدید لب درمان کنید. در این صورت لب های تان از شما تشکر خواهند کرد. لبهای رنگ پریده و خشن را به لبهای نرم، صاف و نرم بوسیدنی تبدیل کنید. به لبهای زیبا سلام کنید!

کار را با یک محصول لایه برداری لب شروع کنید. لایه بردار را روی لب ها و کمی فراتر از خط لب خود بمالید و آن را با نوک انگشتان خود به آرامی ماساژ دهید. لایه برداری به حذف سلول های مرده پوست کمک می کند و باعث می شود لب های شما بی عیب و نقص به نظر برسند.

بالم لب بزنید

دانه های لایه بردار را با استفاده از دستمال یا یک تکه پنبه مرطوب با دقت بردارید. حتی پس از یک نوبت لایه برداری، لب های شما نرم تر و صاف تر می شوند. این مراقبت از لب باعث می شود لب های شما فوق العاده نرم و لطیف شوند.

در مرحله بعد، لب های خود را با یک بالم لب تغذیه کننده برای نرمی بیشتر درمان کنید. مواد تشکیل دهنده آن رطوبت شدیدی را به لب های خشک و خشن می رسانند. لب های ترک خورده احساس آرامش و طراوت می کنند. بالم لب همچنین لبهای شما را کمی براق خواهند کرد.

>>>بیشتر بخوانید:

با ساخت رژگونه خانگی طبیعی تر آرایش کنید

آرایش کامل لب

هیچ چیز بهتر از آرایش کامل لب نیست. ما نحوه آموزش زدن رژ لب را با شما به اشتراک می گذاریم.مهم: قبل از استفاده از آرایش لب، هرگونه پوست و چربی اضافی لب را با دستمال پاک کنید.

یک خط لب ایجاد کنید

خط لب کلید اصلی آرایش طولانی مدت لب است. از پاشیدن رژ لب به اطراف لب جلوگیری می کند و با افزودن حجم به لب های ناهموار و نازک معجزه می کند.

خط لب بکشید

خط اطراف لب را با خط لب بکشید. با وسط لب بالا شروع کنید ، سپس یک خط کوتاه در وسط خط لب پایین خود بکشید. سپس خط را کامل کنید، و بعد از گوشه های دهان شروع کنید. برای ایجاد لب هایی زیبا، نرم و لطیف.

رژ لب بزنید

رژ لب حالت خاصی را به آرایش لب شما می افزاید که برای آرایش کامل لب ضروری است! رژ را روی برس خود بمالید و لب های خود را پر کنید و در امتداد خط لب بمانید. هنگام انتخاب رژ لب، مطمئن شوید که پوشش مطلوب را به شما ارائه خواهد داد، مطمئن شوید که غلظت رنگ خوبی دارد، قوام ابریشمی و ماندگاری بالایی دارد.

قدرت ماندگاری را به رژ لب خود اضافه کنید

پودر فیکس، معجزه ی من برای آرایش طولانی مدت لب است! پودر فیکس یک لایه محافظ نامرئی روی لب های شما ایجاد می کند در حالی که رژ لب شما را تنظیم می کند و مانع از رنگ پریدگی و ریختن رژ شما در چین و چروک های لب تان می شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=442903

ثبت نظر

-