آموزش نکات آرایشی، برای جذاب شدن آرایشتان

  • کد خبر : 442488
  • 30 مرداد 1400 - 14:00
آموزش نکات آرایشی، برای جذاب شدن آرایشتان

نیوز: حتی کنار هم قرار دادن آرایش ساده ممکن است خسته کننده به نظر برسد. اما حقیقت این است که تنها چیزی که نیاز دارید چند محصول و چند دقیقه فرصت تا بتوانید روال زیبایی را که قبلاً هر روز به آن تکیه می کردید دوباره مرور کنید. همانطور که آرایش می کنید آماده سایه چشم، کانسیلر، ریمل، رژ لب و سایه چشم خود شوید.ما با حرفه ای ترین آرایشگران مشهور در مورد آرایش روزمره ای که جزء خود آرایی سریع محسوب می شوند صحبت کرده ایم و بهترین آرایش آسان و نکات آرایشی را اقتباس کرده ایم. از پلک های درخشان گرفته تا لب های قرمز، هیچ چیز خسته کننده در این ظاهر وجود ندارد. برای آموزش آرایش آماده ی الهام گرفتن شوید.

پاپ بنفش

پاتی دوبروف یکی از آرایشگران حرفه ای می گوید: “این ظاهر همه چیز در مورد یک رنگ” بسیار زیرکانه ” و نزدیک به خط مژه است.” او می گوید: “برای این ظاهر، بقیه صورت را نرم و خنثی نگه دارید.” سپس یک خط خطی رنگارنگ در انتهای خط مژه بکشید. سپس از سایه چشم بر روی یک برس تخت کوچک برای افزایش شدت خط استفاده کرد.

بال ظریف

نکات آرایشی/به جای استفاده از خط چشم درشت، مایع یا خط مداد خود را با سایه مات عوض کنید. دوبروف می گوید: “به این ترتیب نرمی وجود دارد اما بال ایجاد شده هنوز تصویری از چشم کشیده شبیه گربه را ایجاد می کند.” “من از رنگ قهوه ای عمیق با یک برس مرطوب و زاویه ای سفت استفاده کردم و نتیجه ای عالی گرفتم.

نکات آرایشی/خط چشم

چشم های براق

آرایش چشم براق یک روش بسیار زیبا و در عین حال ظریف برای جلب توجه کامل چشم ها است. دوبروف می گوید: “این آرایش در درخشندگی و درخشش خلاصه می شود و نور بیشتری را به ناحیه چشم می رساند.” “من برای اولین بار از سایه چشم استفاده کردم. علاوه بر این، من برای ایجاد یک لایه براق به مرکز پلک ضربه زدم. ” او همچنین می گوید براق کردن بالای استخوان گونه را دوست دارد.

>>>بیشتربخوانید:

علت آرایش کردن/چرا خانوم ها به آرایش کردن علاقه دارند؟

ابروهای کرکی

نکات آرایشی/اگر فقط 10 دقیقه فرصت دارید تا آماده شوید ، سعی کنید ابروهای خود را پر کنید. ابروهای پر و کرک دار مدرن و جذاب هستند مخصوصاً وقتی با آرایش طبیعی ترکیب شوند. امیلی چنگ ​​آرایشگر مشهور می گوید: “با ایجاد ضربات مویی، مناطق کم را پر کنید و همیشه با ژل ابرو کار را تمام کرده و کرکی نگه دارید.”

تیز نگه داشتن نوک مداد ابرو بسیار مهم است. اگر ابروی شما پیچ و تاب دارد، می توانید لبه ها را بتراشید یا فقط قسمت بالایی آن را بشکنید تا لبه های تیز به عقب برگردند. ” او همچنین دوست دارد تا موهای طبیعی به آن اضافه کند.

ابروهای کرکی

چشم های درخشان( چشمک زده)

ساده ترین راه برای شبیه به این آرایشی که امروز امتحان کرده اید، چیست؟ برق روی چشم های خود بیندازید. برای ظاهر بالا چنگ از انتهای فلزی سایه چشم مایع مات و متالیک استفاده کنید. او می گوید: “من از انگشتانم برای ضربه زدن به مرکز پلک یا گوشه چشم برای یک چشمک زدن ظریف استفاده خواهم کرد. ترکیب و تطبیق بافت و لایه های رنگ روشی جذاب برای به دست آوردن ابعاد بیشتر است

لب های برافروخته

نکات آرایشی/برای استفاده از رژ لب، سایه مورد علاقه خود را به عنوان یک لکه روی لب استفاده کنید. چنگ می گوید: “من از رنگ لب مات رنگدانه ای استفاده می کنم و آن را با انگشتانم فشار می دهم.”

پوست درخشان

پوست براق یکی از آن گرایش های آرایش است که هرگز از مد نمی افتد. در حالی که آرایش می تواند به تقویت جذابیت صورت کمک کند اما چنگ می گوید نکته اصلی تمرکز بر آماده سازی پوست است. از یک لایه بردار ملایم برای صاف کردن هر گونه لکه خشک (چنگ از کنسانتره پاک کننده جدید و یک مرطوب کننده خوب استفاده کنید. سپس با یک کرم پایه وارد عمل شوید و قبل از برجسته سازی نقاط برجسته صورت پوست را برجسته کنید.

پوست درخشان

آرایش تک رنگ

نکات آرایشی/اگر وقت کم دارید (یا در کیف آرایشتان جا ندارید) استفاده از یک نوع کرم در آرایش چشم ها، گونه ها و لب ها بسیار آسان است. چنگ می گوید: “این ظاهر آرایش مورد علاقه همیشگی خواهد بود.” “من عاشق استفاده از یک یا دو سایه در همه ویژگی ها هستم.”

چشم گربه ای رنگارنگ

آرایش چشم گربه سبز را امتحان کنید که آرایش ساده و خسته کننده ای نیست. فقط خط مشکی معمولی خود را با سایه ای پر جنب و جوش عوض کنید. کیت سینوت، گریمور حرفه ای که این ظاهر را برای اشلی گراهام ایجاد کرد، از سایه ملایم قهوه ای روشن برای ترسیم شکل خط چشم خود استفاده کرد. او می گوید: “هنگامی که من شکل را کامل کردم، سپس با خط سبز خود از خط خارج می شوم.”

لبهای خوش رنگ

لبهای بی رنگ به دلایلی کلاسیک هستند – آنها می توانند هر ظاهری را بدون اینکه “بیش از حد” به نظر برسند به هم نزدیک کنند. سینوت توصیه می کند “رنگ لب گوشتی را انتخاب کنید که حدود دو سایه روشن تر از رنگ پوست شما باشد. برای ایجاد ابعاد و عمق بیشتر در اطراف دهان، از یک خط مایل به قهوه ای استفاده کنید که فقط یک سایه روشن تر از رژ لب است. ”

او توصیه می کند از یک برس لکه دار سایه برای ترکیب خط چشم و رنگ لب استفاده کنید تا یکدست به نظر برسد.

نکات آرایشی/لب ها ی براق

لبهای براق

براق کردن لب یک استراتژی برای جذاب تر نشان دادن لب است. اسپیکارد یکی از گریمور های حرفه ای می گوید: “این قهوه ای گرم و برشته است که به لب یک مدل کاملا آبدار می بخشد

فلاش صورتی

برای دستیابی به ظاهری برافروخته و جذاب بهترین توصیه من این است که از یک سایه روی کل صورت برای ایجاد یک ظاهر تک رنگ استفاده کنید. “این سایه روشنایی را به چهره می بخشد و اجازه می دهد واقعاً روی پوست نمود پیدا کند. از انتخاب رژگونه رنگدانه ای نترسید. فقط ابزارهایی را که استفاده می کنید تا ملایم رنگ کنید تا زمانی که خوشحال هستید تنظیم کنید.

لبهای قرمز

ایجاد لب قرمز ساده به نظر می رسد اما تا می توانید مطمئن شوید که لب های شما برای بهترین نتایج آماده شده است. او می گوید: “من دوست دارم از ماسک نازک اما فوق تغذیه کننده لب استفاده کنم و در حالی که روی بقیه صورت کار می کنم روی لب ها بمالم.” “سپس من داخل لب می روم و یک رژ لب با رنگدانه بالا را مستقیماً استفاده می کنم زیرا متوجه می شوم که بهترین نتیجه را می دهد و طولانی تر و بهتر از زمانی که با برس لب استفاده می کنید استفاده می شود.”

ریمل کامل

برای مژه های پرپشت و طبیعی می توانید فر کردن مژه های خود را امتحان کنید و سپس ریمل. او می گوید: “ممکن است بیش از حد به نظر برسد، اما هنگامی که این کار را انجام می دهید، متوجه خواهید شد که مژه های شما چقدر شگفت انگیز به نظر می رسند.” “سپس من دوست دارم با دو لایه از هر ریمل حجم دهنده وارد شوم. من بورس هایی را که موهایشان پر است را دوست دارم زیرا فکر می کنم به پر شدن مژه ها می افزاید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=442488
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : https://www.thetrendspotter.net/easy-makeup-looks/&ved

ثبت نظر

-