از تاثیر معاشقه در افزایش عشق و صمیمیت بین زوج ها غافل نشوید!

  • کد خبر : 441532
  • 27 مرداد 1400 - 13:31
از تاثیر معاشقه در افزایش عشق و صمیمیت بین زوج ها غافل نشوید!

نیوز: رابطه جنسی جنبه مهمی از یک رابطه عاشقانه است ، اما لمس فیزیکی به عنوان یک زبان عشق همه چیز در رابطه نیست. آغوش ، فشار دادن شانه ، گرفتن دست، حتی در آغوش گرفتن از پشت می تواند ابراز عشق باشد که برای همسر شما به همان اندازه معنی دار است. اگر در یک رابطه غیر جنسی هستید یا به دلایلی از راه دور ، پس از زایمان ، یا ابتلا به بیماری های مقاربتی نمی توانید با شریک زندگی خود رابطه برقرار کنید ، نگران نباشید. ما روش های آسان برای داشتن و دریافت لمس فیزیکی را بررسی می کنیم ، مهم نیست که از لحاظ چشمی یا روحی در چه وضعیتی هستید.

معاشقه را به عنوان یک زبان عشق درک کنید

روش های زیادی برای نشان دادن عشق به شریک زندگی وجود دارد. می توانید برای کمک به انها در جمع اوری چیزی حضور پیدا کنید. می توانید برای آنها هدیه بخرید فقط به این دلیل که به فکرشان بوده اید. وقتی روزی استرس زا دارند می توانید دست آنها را در دستان خود بفشارید تا بودنتان را به او یاد آوری کنید. به گفته دکتر گری چاپمن در کتاب ” 5 زبان عشق” ، معاشقه فقط یکی از پنج زبان عشق است.

موارد دیگر استفاده از کلمات تأییدی برای همسر ، خدمات ، گذراندن زمان با کیفیت با آنها و هدیه دادن و گرفتن هستند. هر پنج مورد مهم هستند ، اما از آنجایی که همه ما عشق متفاوتی داده و دریافت می کنیم ، مهم است که بدانید شما و همسرتان چه چیزی را ترجیح می دهید تا بتوانید قدردانی خود را به بهترین شکل ممکن بیان کنید.

معاشقه

عشق را از طریق لمس نشان دهید

تماس های جنسی در اکثر رابطه ها وجود دارد ولی اگر شریکتان 100 ها مایل از شما دورتر باشد چه؟ اگر شما و همسرتان منتظر رابطه جنسی باشید چه ؟ اگر زیاد اهل لمس نباشید چطور؟ اگر صمیمیت جنسی از نظر روحی برای شما چالش برانگیز باشد چه ؟ یادگیری ابراز عشق از طریق تماس صمیمی امکان پذیر است ، حتی اگر با شریک خود رابطه جنسی ندارید. با وجود آنچه در مورد عشق رمانتیک آموخته اید ، رابطه جنسی همه چیز نیست. مهم است ، بله ، اما این یه تنهایی بیان فیزیکی عشق نیست.

کلاریسا سیلوا ، دانشمند رفتار و مربی روابط ، می گوید: “لمس فیزیکی یا همان معاشقه ، به ویژه نوازش ، اکسی توسین را آزاد می کند ، هورمونی که باعث می شود احساس کنید هیچ چیز نمی تواند به شما آسیب برساند و شما را قویتر می سازد. علاوه بر ایجاد پیوند بین زن و شوهر ، به تقویت سیستم ایمنی بدن شما نیز کمک می کند.” در اینجا روش های مختلفی برای نشان دادن عشق صمیمی از طریق لمس فیزیکی وجود دارد:

بوسیدن :

ممکن است احساس کنید بوسیدن باید به رابطه جنسی منجر شود ، اما اینطور نیست. بوسیدن یکی از ساده ترین و موثرترین راه ها برای نشان دادن عشق جسمی به شریک زندگی است. می توانید لب ها ، گردن ، گونه ، پیشانی ، دست آنها را نیز ببوسید. در بسیاری از فرهنگ ها و در طول تاریخ ، بوسیدن به عنوان یک عمل احترام آمیز یا محبت آمیز در نظر گرفته شده است. بوسیدن در انواع مختلف روابط عاشقانه و غیر عاشقانه استفاده می شود و باید در اولویت قرار گیرد.

بوسیدن

گرفتن دست :

چه کسی زوج هایی که دست در دست در خیابان قدم می زنند را دوست ندارد؟ دست معشوق خود را گرفتن، چه در مکان عمومی چه در خلوت دونفره ، یک حرکت آسان است که می تواند بلافاصله اندورفین های تقویت کننده روحیه را آزاد کند. والدین اغلب به دلایل محافظتی ، بلکه همچنین به دلیل ارتباط فیزیکی ، دست کودک خود را می گیرند. این یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن عشق جسمی به همسرتان است.

در آغوش گرفتن :

آیا هنگام تماشای فیلم با شریک زندگی خود همدیگر را در آغوش می گیرید؟ وقتی در رختخواب دراز می کشید چطور؟ اگر این کار را نکنید ، باید بدانید این رفتار می تواند شما را از نظر جسمی و روحی به هم نزدیک کند. شریک زندگی شما ممکن است ترجیح دهد شما او را بغل کنید یا برعکس. پس هر دو حالت را وارد عمل کنید.

معاشقه

لمس پوست به پوست :

لمس می تواند جنسی باشد ، اما می تواند غیر جنسی و همچنان صمیمی نیز باشد. کشیدن نوک انگشتان به پشت یا گردن شریک زندگی می تواند بیانگر عشق زیاد باشد. لمس موهای همسرتان ، لمس گردن و لب ها یا حتی لمس پای برهنه آن ها می تواند روشی صریح باشد که به همسرتان بگویید با انها هستید، از نظر جسمی جذب آنهایید و از ته قلب عاشق آن ها هستید.

عشق را از طریق لمس معمولی نشان دهید

معاشقه یکی از بهترین راه ها برای ایجاد یک پل و افزایش ارتباط است. وقتی شریک زندگی شما از محل کار به خانه می آید ، ممکن است او را ببوسید یا او را در آغوش بگیرید ، که می تواند بلافاصله بخشی از تنش آن روز را برطرف کند. این ها حرکات ساده اما معنی داری هستند. برخی از لمس های غیر صمیمی می تواند منجر به صمیمیت شود ، اما می تواند جایگزینی عالی برای زوج هایی باشد که به دنبال راه هایی برای ابراز عشق غیر جنسی از طریق تماس فیزیکی هستند:

معاشقه /مالیدن پشت شریک زندگیتان :

وقتی دوستی با موقعیت سخت یا ناراحت کننده روبرو می شود ، مالیدن شانه ها و پشت کمرش یک واکنش معمولی است و این نوع تماس می تواند به همان اندازه در یک رابطه عاشقانه موثر باشد. مالیدن پشت شریک خود یا ماساژ دادن او می تواند به او نشان دهد که شما در کنارش هستید و دوستش دارید. همچنین می توانید بازو ، دست یا قسمت دیگری از بدن آن ها را بمالید. فقط مطمئن شوید که در حال برقراری ارتباط با شریک خود هستید و مطمئن شوید که او احساس خوبی پیدا می کند.

عشق بازی

کنار هم نشستن :

آنقدر نزدیک به او بنشینید که بتوانید شریک زندگی خود را لمس کنید ، راهی آسان برای نشان دادن عشقتان به اوست. شاید شما برای شام بیرون رفته اید یا ممکن است در یک مراسم شرکت کرده اید و می خواهید به شریک زندگی خود عشقتان را ابراز کنید، اما راحت نیست که آنها را ببوسید یا دست آنها را بگیرید. نشستن با لمس ران یا پاها راهی غیر کلامی برای برقراری ارتباط با شریک زندگی است.

>>>بیشتر بخوانید:

۴۶ سوال سکسی برای پرسیدن از شریک زندگی خود به عنوان معاشقه و سرگرمی!

قلقلک دادن :

ممکن است برخی از افراد دوست نداشته باشند کسی آن ها را قلقلک بدهد، اما این کار بیان فیزیکی عشق است. مطمئن نیستید که شریک زندگی شما این را دوست دارد؟ فقط کافیست یک بار از او بپرسید. ارتباط یک جنبه الزامی در هر رابطه موفق است ، حتی اگر زبان عشق شما لمس فیزیکی باشد.

چت کردن

لمس فیزیکی از راه دور

اگر فاصله زیادی دارید و معاشقه  ممکن نیست، نوازش کردن ، بوسیدن و دست در دست گرفتن گزینه ممکنی نیست ، اما چت های ویدئویی این امکان را برای شما فراهم کرده است که وقتی در واقع با هم نیستید ، با هم باشید. زبان بدن به اندازه زبان کلامی موثر است و اگر زبان عشق شما لمس فیزیکی است ، زبان بدن نیز می تواند به همان اندازه مهم باشد.

وقتی در حال چت تصویری با شریک خود هستید ، اطمینان حاصل کنید که توجه خود را فقط به او معطوف می کنید. به فضایی آرام بروید. تلویزیون را خاموش کنید. تماس چشمی برقرار کنید و از زبان بدن دعوت کننده برای نشان دادن اینکه از نظر جسمی با آنها هستید استفاده کنید. سیلوا توصیه می کند که یک برنامه ریزی منظم برای تماس های ویدئویی داشته باشید.

حتی در تماس هایتان کارهایی را بکنید که اگر کنارتان بود هم ان کارها را می کردید. مثلا لباس هایتان را عوض کنید، نوشیدنی بنوشید، برقصید و …. .

راه های دیگر برای نشان دادن لمس فیزیکی از راه دور: به همدیگر بوس بفرستید، هدایایی را برای آن ها پست کنید تا با داشتن ان به یاد شما بیفتند (مانند پیراهن خود یا عطر یا ادکلن خودتان) و با هم صحبت های جنسی نیز داشته باشید. لمس واقعی شاید ممکن نباشد اما تخیلات ما می تواند ابزاری قدرتمند باشد که زوج های راه دور باید از آن استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=441532
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.verywellmind.com/physical-touch-love-language-4797513

ثبت نظر

-