پیروزی تلخ برای ورزش ایران در المپیک

  • کد خبر : 440752
  • 03 مرداد 1400 - 10:28
پیروزی تلخ برای ورزش ایران در المپیک

نیوز :شکست تلخ برای ورزش ایران در المپیک ؛ بانوی تاریخ ساز ایران ، هم وطنش را حذف کرد.باخت ناهید کیانی مقابل کیمیا علیزاده در رقابت های تکواندو المپیک توکیو

در رقابت های تکواندو المپیک ، ناهید کیانی ، تکواندوکار ایرانی مقابل کیمیا علیزاده از تیم پناهندگان که تنها مدال تاریخ ایران در المپیک را کسب کرده شکست خورد.در این مسابقه، ناهید کیانی به مبارزه با رفیق دیرین خود کیمیا علیزاده رفت و البته، اقبال با وی یار نبود. کیمیا علیزاده که امتیاز قابل توجهی از زمین خوردنش گرفت، توانست نماینده ایران را از این مسابقات حذف کند.

باخت ناهید کیانی مقابل علیزاده

این دیدار در راند نخست با تساوی ۳ – ۳ به پایان رسید، اما در راند دوم با برتری ۴ بر یک علیزاده به پایان رسید تا دو تکواندوکار با برتری ۷ بر ۴ علیزاده، راند سوم را شروع کنند. در نهایت، کیمیا علیزاده با نتیجه ۱۸ بر ۹ پیروز این مبارزه شد.

>>>بیشتر بخوانید:

تاریخچه بازی های المپیک/ انجام بازی های المپیک به صورت کاملا برهنه در یونان باستان

کیمیا علیزاده، از امتیاز قد بلندتر خود استفاده کافی برد. او در مقابل ناهید کیانی که نسبت به تکواندوکاران قد کوتاهی دارد، ابتدا امتیازاتی جلو افتاد و سپس، با برتری قدی به حریف کمتر فرصت امتیاز گیری داد و در عوض، خود را در حملات کیانی به زمین می انداخت. داور، امتیاز را به کیانی می داد اما با اعتراض مربی علیزاده، این امتیاز به نفع او محاسبه می شد. به همین ترتیب، او بازی را تا آخر مدیریت کرده و توانست برنده دیدار شود.

اخبار المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در در نیوز ببینید

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=440752

ثبت نظر

-