آشنایی با زبان بدن مرد/این مرد عاشق شماست

  • کد خبر : 436868
  • 09 تیر 1400 - 12:32
آشنایی با زبان بدن مرد/این مرد عاشق شماست

نیوز: آشنایی با زبان بدن مرد ، شوهر شما احساسات خود را به اشتراک نمی گذارد و خواسته های خود را در رختخواب ابراز نمی کند. اما می توانید زبان بدن او را رمزگشایی کنید.اگر شوهر شما کسی است که شما را با روشن کردن شمع های معطر و پخش موسیقی آرامش بخش به سکس دعوت می کند، خوش شانس هستید. مردی که برای تنظیم ریتمی عاشقانه تلاش می کند دقیقاً می داند چه چیزی می خواهد. او حساس است و شما می توانید انتظار داشته باشید که با یک سکس آرام و لطیف شما را خوشحال خواهد کرد. او استاد لمس نرم و لذت بخش است. اگر دوست دارید سکس وحشیانه تری داشته باشید، ممکن است مجبور شوید مسئولیت آن را خودتان به عهده بگیرید.

شوهرتان قبل از خواب شما را می بوسد

او می خواهد شما را با حرکات ظریف شیفته خود کند و در عین حال با حرکات نرم خود تمایل شدیدی را در شما ایجاد می کند. شوهرتان ممکن است از نحوه جلب توجه شما کمی عصبی باشد. آن را به عنوان عدم علاقه او سوء تعبیر نکنید. فقط او می خواهد جنبه لطیف بودن خود را با شیرین تر بودن در سکس نشان دهد.

او ارتباط چشمی خود را حفظ می کند

مردانی که در حین رابطه جنسی پیشگویی، لمس یا ارتباط چشمی ایجاد نمی کنند، زنان کمتر جذب آن ها می شوند. اگر مرد شما در تمام لحظات سکس به چشمان شما نگاه می کند یا با لبخندی ماندگار نگاهی جسورانه به شما می اندازد، به شما علاقه مند است و می خواهد یک رابطه طولانی مدت، چیزی فراتر از یک ارتباط فیزیکی ایجاد کند.

آشنایی با زبان بدن مرد /ارتباط چشمی

اگر سبک شوهرتان رابطه جنسی از عقب است

داشتن رابطه جنسی از پشت، به او احساس تسلط و لذت حیوانی می بخشد. و باعث می شود که در اتاق خواب احساس یک پادشاه را داشته باشد. مردانی که این موقعیت را دوست دارند، اعتماد به نفس زیادی دارند و دوست دارند کنترل خود را در دست بگیرند. آنها می توانند در بعضی مواقع خوددار باشند. در این موقعیت، شما نمی توانید تماس چشمی برقرار کنید، بنابراین از نظر احساسی خودش را کمتر نشان خواهد داد.

>>>بیشتر بخوانید:

آشنایی با زبان بدن مرد/ اینگونه مردان را شیفته خود کنید!

به شما پشت می کند و خواستار ماساژ می باشد

شوهر شما به لذت بصری احتیاج دارد. ماساژ حسی در شروع بسیار خوب عمل می کند. این تجربه لذت بخشی برای هر دوی شماست. او در حالی که باعث می شود احساس خوبی داشته باشید با بررسی حرارت بدن شما، شروع به سکس می کند.

ماساژ

بغل کردن از پشت

اگر شوهر شما پشت سر تان باشد و تمام شب شما را در آغوش بگیرد، پس او محافظ رابطه است و صمیمیت را دوست دارد. او اعتماد به نفس خوبی دارد، اما کمی قوه تصرف هم دارد. از طرف دیگر، اگر مرد شما به شما فشار بیاورد تا پشت سر او جمع شوید، او احساس نا امنی می کند و می خواهد از او مراقبت شود.

او از شما دور می شود

مرد شما ممکن است فوبیای تعهد داشته باشد. هنگامی خودش را از شما دور می کند از نظر روحی و جسمی فاصله بیشتری ایجاد می کند. این بدان معنا نیست که او نمی خواهد به شما متعهد باشد. ممکن است او خواهان فضایی باشد یا اینکه فقط بلد نباشد چگونه به شما نزدیک شود.

او رابطه جنسی در کنار هم را دوست دارد

مرد شما نزدیکی را ترجیح می دهد و نیاز به اطمینان از احساسات شما نسبت به خود دارد. این موقعیت مناسب برای عشق ورزی آرام است زیرا دستان او می توانند حتی مناطق دور افتاده از قسمت های خصوصی شما را نیز جستجو کنند. علاوه بر این، این واقعیت که شما بسیار نزدیک هستید صمیمیت را افزایش می دهد. لذت بردن از این موضع نفسانی بیشتر نشان می دهد که او مرد حساس و فهمیده ای است.

آشنایی با زبان بدن مرد

او در وضعیت جنینی می خوابد و بالش را بغل می کند

مردانی که پهلو می خوابند و زانوها را به سمت شکم جمع می کنند، آسیب پذیر و حساس هستند. آن ها توانایی برقراری رابطه شدید را دارد و اغلب جنبه خلاقانه خود را در رختخواب به نمایش می گذارد. چسبیدن او به بالش برای امنیت نشان می دهد که او نیاز به اطمینان دارد که احساسات او قبل از اینکه کاملا خود را در یک رابطه متقابل بداند، کاملا دو طرفه است یا خیر.

روی شکمش می خوابد

مرد شما سرشار از شور و انرژی است. او با اراده، متمرکز و هدف گرا است. پوشاندن تخت با بدن او روش کنترل فضایی است که در آن می خوابد. این تمایل به تسلط بر تخت می تواند به تمایل به تسلط بر رابطه نیز تبدیل شود. اگر شما کسی هستید که دوست دارید با یک پسر موفق و وقت شناس باشید، این چنین مردی برای شما عالی است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=436868
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : https://m.timesofindia.com/life-style/relationships/love-sex/decode-your-mans-body-language-in-bed

برچسب ها

ثبت نظر

-