تقویت رابطه: با این کارها عشق را در روابطتان زنده نگه دارید!

  • کد خبر : 436522
  • 06 تیر 1400 - 14:08
تقویت رابطه: با این کارها عشق را در روابطتان زنده نگه دارید!

نیوز: حتما شنیده اید که خیلی ها معتقدند ازدواج باعث تکراری شدن زندگی مشترک می شود و شور و هیجانی که زوج در دوره نامزدی تجربه می کنند، نهایتا بعد از یکی دو سال زندگی مشترک از بین می رود. هرچند که روزمرگی بالاخره در پی تکرار روزها ناگزیر اتفاق خواهد افتاد اما راهکارهایی هم وجود دارد که می توانید با کمک آنها به رابطه تان رنگ و لعاب تازه ای بزنید  وبه تقویت رابطه گمگ کنید و آسیب های تکراری شدن زندگی را کاهش دهید.

پنج روز پشت سر هم رابطه جنسی داشته باشید!

شاید بگویید این که کاری ندارد ولی با مشغله هایی که امروزه افراد در زندگیشان دارند این واقعا سخت است و نتیجه تحقیقات نشان داده که تعداد کمی از زوجین توانستند این کار را کنند و اکثر افراد گفتند سخت تر از آن چیزی بود که تصورش را می کردند. می دانید پشت این چالش چه حقیقتی پنهان است؟ رابطه جنسی مکرر باعث افزایش میل جنسی می شود پس اگر اخیرا به دلیل کارهای زیاد میل جنسشیتان خاموش شده و کم کار شده اید، با هم این قرار را بگذارید که …. .

تقویت رابطه با سکس

ماساژ غیرجنسی را در برنامه روزانه تان قرار دهید

“اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم یکدیگر را لمس کرده و در آغوش می کشید ، به ویژه به روش غیرجنسی. برنامه ای بریزید تا به مدت 10 دقیقه به یکدیگر آنچه محققان آن را ” ماساژ صمیمیت “می نامند بدهید. این برای افزایش علاقه و ارتباط و تقویت رابطه بسیار خوب است.

از او تعریف کنید، تعریف کنید و باز هم تعریف کنید!

همیشه وقت بگذارید و ویژگی های خوبشان را به عشق واقعی خود یادآوری کنید (حتی اگر مجبورید کمی هم اغراق کنید). به آن ها بگویید که از مهارت های آشپزی ، شوخ طبعی یا هر چیز دیگر قدردانی می کنید. از تمام کارهای مثبتی که آنها انجام می دهند تشکر کرده و عشق خود را اینگونه به او ابراز کنید تا بفهمد که به او توجه کافی را دارید.

تقویت رابطه زناشویی

به صمیمیت بیشتر از سکس اهمیت دهید!

هر تجربه مشترکی که شما را به هم نزدیک کند – تماشای غروب خورشید ، رفتن به کلیسا یا معبد با هم ، امتحان یک فعالیت یا غذای جدید ، نوازش کردن ، در آغوش گرفتن ، گرفتن دست یکدیگر – می تواند صمیمیت را در روابط شما ایجاد کند ، که باعث هیجان انگیزتر شدن و رضایت خاطر شما خواهد شد. برای هر دو طرف. هر آغوش یا لمسی قرار نیست به هم بستری بینجامد پس سعی نکنید به او این حس را بدهید که از هر فرصتی برای شروع سکس استفاده می کنید. زنان در بیشتر مواقع فقط به یک آغوش گرم و بوسه آتشین نیاز دارند نه چیز دیگر.

برای هم از خاطراتتان تعریف کنید

برای تقویت رابطه، چند دقیقه وقت بگذارید تا به خاطر بیاورید که چه چیزی شما را به یکدیگر جذب کرده است. خاطرات سرگرم کننده ای را که از دوران و روزهای گذشته داشته اید بازگو کنید و احساس خوبتان را درباره ان اتفاقات بیان کنید.

تقویت رابطه

هر روز را ولنتاین فرض کنید

حرکات رمانتیک می تواند برای تقویت رابطه شگفت انگیز باشد ، اما این اقدامات هر روزه ، اعمال کوچک عاشقانه است که واقعا پیوند را تقویت می کند و حس های عاشقانه را زنده نگه می دارد. روزانه به همسرتان پیام “دوستت دارم” ارسال کنید – یک پیام کوتاه ساده ، عکس های سلفی ارسال شده که می گوید آرزوی دیدن زودترش را دارید، یا پنج دقیقه آغوش آرام و گرم در پایان روز.

لیستی از موضوعات را برای بحث تهیه کنید

برای مکالمه هایی که دوست دارید داشته باشید ، یک لیست موضوعی تهیه کنید. لیست را به دو دسته تقسیم کنید: موضوعاتی که گفتن آنها آسان است و موضوعاتی که گفتن آنها دشوار است. از همسرتان هم بخواهید همین کار را بکند. وقتی کارتان تمام شد ، لیست ها را مقایسه کنید و ببینید مکالمه به کجا می کشد.

>>>بیشتر بخوانید:

تحریک جنسی شوهر/خانم ها، با انجام این کارها با دهان خود مردتان را دیوانه کنید!

هر روز صبح به احساس خوبی که به او دارید فکر کنید

لیستی از چیزهایی که واقعاً ان ها در شریک زندگی خود می پرستید آماده کنید. صبح هنگام بیدار شدن ، چند لحظه را به فکر درباره ی این موارد اختصاص دهید و بر روی احساس خوبتان تمرکز کنید. با گذشت زمان این شکرگزار بودن روزمره از شریک زندگی باعث می شود که شما با محبت بیشتری با او رفتار کنید.

آرایش کنید

برایش آرایش کنید

قبل از اینکه پدرم از محل کار به خانه برگردد ، مادرم همیشه مطمئن می شد که آرایش کرده یا نه و موهایش را مرتب می کرد. من فکر می کنم خیلی مهم است که همسرتان به ظاهر شما افتخار کند و دوستش بدارد. و به آنها می فهماند که برایشان اهمیت و ارزش قائل هستید یا نه.

احترام گذاشتن را بلد باشید

احترام به همسر یک اصل مشترک در تمامی روابط موفق، پایدار و سرشار از عشق است. رابطه‌ای که از این اصل حیاتی محروم باشد، دیر یا زود به ویرانه‌ای تبدیل خواهد شد که آباد کردنش اگر هم ممکن باشد، زمان خیلی زیادی می‌برد. برای اینکه حرمت زندگی مشترک‌تان حفظ شود، قبل از هر چیزی باید بتوانید خودتان و همسرتان را در قالب یک تیم واحد تصور کنید و حقوق یکدیگر را بشناسید. احترام می تواند با یک شاخه گل در هفته شروع شود و بخ تدریج رابطه تان را بهشتی کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=436522
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.redbookmag.com/love-sex/relationships/g4370/how-to-keep-romance-alive/?slide=11

ثبت نظر

-