سعید معروف، همراه تیم به ایران باز نگشت

  • کد خبر : 436426
  • 05 تیر 1400 - 10:03
سعید معروف، همراه تیم به ایران باز نگشت

نیوز: با پایان یافتن بازی های والیبال و بازگشت تیم ملی والیبال به ایران، نکته ی چشمگیر کسانی هستند که همراه تیم برنگشتند.چرا سعید معروف به ایران برنگشت؟کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان همراه با سایر بازیکنان به ایران برنگشت.

تیم ملی والیبال کشورمان با ثبت ۵ پیروزی و ۱۰ شکست و قرار گرفتن در رده دوازدهم رنکینگ به کار خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ خاتمه داد.کاروان والیبال کشورمان بامداد جمعه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به ایران برگشت، اما نکته حائز اهمیت این است کهولادیمیر آلکنو، توماس توتولوومانلی کسرایی تیم ملی را همراهی نکردند. ضمن اینکه سعید معروف، کاپیتان و پاسور تیم ملی کشورمان هم از ایتالیا راهی دبی شد.

قرار است دور جدید اردوهای تیم ملی والیبال کشورمان از روز شنبه، ۱۲ تیر ماه آغاز شود و معروف هم به جمع سایر بازیکنان اضافه شود.

بازگشت تیم ملی والیبال وبرنگشتن معروف

بیوگرافی سعید معروف

سعید معروف 28 مهر ماه 1364 در محله عطایی ارومیه متولد شد. پدرش ارزیاب بانک، مادرش خانه دار و یک خواهر مهربان و یک خواهر زاده کوچک هم دارد. وی دیپلم ریاضی گرفته و علیرغم علاقه ای که به مهندسی داشته به رشته تربیت بدنی وارد شد.

>>>بیشتر بخوانید:

عکس سعید معروف در کنار والیبالیست زن تایلندی جهانی شد

حضور در رشته های دیگر معروف در رشته های دیگر هم فعالیت داشته و حتی توانسته عنوان هم به دست آورد. او نفر سوم دوی صحرانوردی آذربایجان شده و قهرمانی بسکتبال و سومی در هندبال مدارس استان را هم به دست آورده است. با این حال استعدادهای این ستاره والیبال کشورمان در رشته دیگری شکوفا شد تا نامش در زمره برترین های جهان قرار بگیرد.

معروف در سال 1380 وارد تیم ملی نوجوانان و از سال 1384 هم رسماً عضو تیم ملی بزرگسالان شد. او که از سال 2007 عضو تیم ملی بود، درسال 2011 با توجه به حضور امیر حسینی به عنوان پاسور اول، ترجیح داد از تیم ملی کناره گیری کند، اما سرانجام در سال 2012 به تیم ملی والیبال بازگشت. معروف پس از عدم دعوت علیرضا نادی توسط خولیو ولاسکو، از سوی کادر فنی و بازیکنان، به عنوان کاپیتان تیم ملی والیبال ایران انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=436426

برچسب ها

ثبت نظر

-