رسیدن به آرامش با رعایت این نکات ساده در زندگی

  • کد خبر : 432368
  • 13 خرداد 1400 - 12:54
رسیدن به آرامش با رعایت این نکات ساده در زندگی

در حالی که شما معنای وجود صلح آمیز و زندگی مسالمت آمیز را مطابق با اعتقادات و سبک زندگی خود پیدا خواهید کرد، برخی از اصول اساسی در زندگی در صلح وجود دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت، مانند عدم خشونت، تحمل، داشتن دیدگاه های متوسط، و شادی برای هر موقعیتی. در زیر گامهایی وجود دارد که می تواند به شما در رسیدن به آرامش کمک کند و این که سفر خود را به زندگی در صلح کشف کنید.

آرامش درونی خود را پیدا کنید

بدون داشتن آرامش درونی، در یک حالت دائمی درگیری درونی قرار خواهید داشت. تلاش برای پر کردن زندگی خود با داشتن دارایی یا بهبود خود با بالارفتن وجه اجتماعی بدن توقف برای ارزش گذاری درونی خود، شما را همیشه ناراضی نگه خواهد داشت. وقتی عصبانی هستید، یک مکان آرام برای توقف، نفس عمیق کشیدن و آرامش پیدا کنید.

تلویزیون یا کامپیوتر را خاموش کنید. در صورت امکان به طبیعت بروید، یا یک پیاده روی خوب و طولانی انجام دهید. کمی موسیقی آرام بگذارید یا چراغ ها را کم کنید. وقتی دوباره احساس آرامش کردید برخیزید و زندگی خود را از سر بگیرید. حداقل یک بار در روز ده دقیقه را در مکانی آرام مانند زیر یک درخت سایه دار یا در پارک یا هرجایی که می توانید بدون حواس پرتی آرام بنشینید، بگذرانید.

رسیدن به آرامش

به دنبال عشق باشید، دیگران را کنترل نکنید

متوقف کردن جستجوی قدرت روی افراد و نتایج زندگی خود، اولین قدم اصلی برای زندگی مسالمت آمیز است. تلاش برای کنترل مردم این است که بخواهید اراده و واقعیت خود را به دیگران تحمیل کنید بدون اینکه هرگز سعی کنید نظر آنها را بدانید. یک رویکرد کنترل کننده در روابط، شما را در تعارض با دیگران نگه می دارد. جایگزینی طرز تفکر کنترل با محبت به دیگران به جای آن، از جمله اشتباهات و اختلافات آنها، راهی برای یک زندگی آرام است.

اعتقادات خود را تعدیل کنید

رسیدن به آرامش، تفکر مطلق و پایبند بودن به طرز فکر خود بدون توجه به نظرات دیگران راهی قطعی برای زندگی بدون آرامش است. این نوع تفکر افراطی معمولاً منجر به رفتاری واکنشی، شتاب زده می شود که فاقد فكر تأمل آمیز و تفكر مشورتی خواهد شد. اگرچه این ممکن است راحت باشد زیرا به شما امکان می دهد.

فقط نظر خود را دنبال کنید، اما واقعیت های دیگر دنیا را مسدود می کند و در صورت عدم توافق دیگران با محکومیت های شما، می تواند شما را به راحتی به درگیری سوق دهد. ذهن باز و آماده برای بازبینی تفاهمات کار دشوار تری است، با این وجود پاداش بیشتری دارد زیرا شما به عنوان یک فرد رشد خواهید کرد و با همسایگان خود هماهنگی بیشتری خواهید داشت.

صبور باشید

صبور باشید

تحمل بیشتر از آنچه فکر می کنید در تمام آنچه فکر می کنید و زندگی شما و افراد اطراف تان تغییر ایجاد می کند. تحمل دیگران، قدردانی از تنوع، تعدد جامعه مدرن و تمایل به زندگی و اجازه دادن به دیگران است. وقتی نتوانیم اعتقادات، روش های وجودی و عقاید دیگران را تحمل کنیم، نتیجه نهایی می تواند تبعیض، سرکوب، غیرانسانی و در نهایت خشونت باشد. تمرین تحمل در قلب زندگی آرام است.

آرامش داشته باشید

یک فرد صلح طلب علیه شخص یا حیوان دیگری خشونت اعمال نمی کند. در حالی که خشونتهای زیادی در این جهان وجود دارد، انتخاب کنید که اجازه ندهید مرگ و کشتار بخشی از فلسفه زندگی شما باشد.

انعکاس فکر

انعکاس فکر

صبر کن و فکر کن در عوض پاسخ صلح آمیز را انتخاب کنید.

>>>بیشتر بخوانید:

چگونه آرامش داشته باشید؟

به دنبال بخشش باشید نه انتقام

رسیدن به آرامش/در حال حاضر زندگی کنید نه در گذشته. زندگی در مورد آنچه باید می بود و تازه نگه داشتن اتفاقات بد گذشته، نکات منفی گذشته را زنده نگه می دارد و درگیری دائمی درونی ایجاد می کند. بخشش به شما این امکان را می دهد که در زمان حال زندگی کنید. منتظر آینده باشید و بگذارید گذشته به آرامی پاک شود. بخشش آخرین پیروزی است زیرا به شما امکان می دهد با صلح با گذشته دوباره از زندگی لذت ببرید. در شادی زندگی کنید.

زندگی شاد/رسیدن به آرامش

در شادی زندگی کنید

انتخاب برای دیدن شگفتی های جهان پادزهر خشونت است. انگیزه برای خشونت علیه آنچه که شما آن را زیبا، شگفت انگیز و شادی آور می بینید، دشوار است. در واقع، بزرگترین ناامیدی ناشی از نابودی بی گناهی، زیبایی و شادی است. شادی به زندگی شما آرامش می بخشد زیرا شما همیشه آماده دیدن چیزهای خوب در دیگران و جهان هستید و از جنبه های شگفت انگیز زندگی سپاسگزار خواهید بود

تغییری در خود ایجاد کنید طوری که می خواهید آن تغییر را در جهان مشاهده کنید.خودتان را تغییر دهید. آگاه باشید تمام اتفاقات اطراف شما ریشه از درون خود شما دارد. در تلاش برای کمک به موجودات زنده، زندگی مسالمت آمیز، ابتدا خود را تغییر دهید و سپس جهان را تغییر دهید.

درک خود را از صلح گسترش دهید

رسیدن به آرامش، شما در انتخاب مسیر خود آزاد هستید. در پایان روز، زندگی صلح آمیز در اختیار خود شما خواهد بود.با هم می توانیم در این دنیا در صلح باشیم زیرا همه ما یکی هستیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=432368
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : Peacerevolution.net

ثبت نظر

-