جنیفر آنسون بازیگر محبوب آمریکایی

  • کد خبر : 431981
  • 14 خرداد 1400 - 20:27
جنیفر آنسون بازیگر محبوب آمریکایی

هر کسی که فیلم دوستان را دیده باشد امیدوار بود که رز و ریچارد با هم ازدواج کنند و در غروب آفتاب با خوشحالی و شادی با هم زندگی کنند. اما در حقیقت هم همینگونه است بعد از مدتی، راس و جنیفر آنیسون به هم علاقه مند می شوند و وارد یک رابطه جدی می شوند.

جنیفر آنسون یکی از بازیگران معروف و با تجربه سینما و تلویزیون آمریکا است. این خانم علاوه بر بازیگری یکی از تجار موفق نیز می باشد. او دختر دو هنرپیشه معروف به نام های جان آنیسون و نانسی داو می باشد. جنیفر اولین بازی خود را در سن بسیار پایین در سال ۱۹۸۸ در فیلم مک و من آغاز کرد. اولین نقش اصلی او در سال ۱۹۹۳ در فیلم کمدی لپرچوان می باشد.

جوانی جنیفر آنسونتحصیلات

جنیفر تحصیلات دبیرستانی دارد. او در سال های ۱۹۸۷ بیشترین فعالیت کاری خود در حوضه ی هنر و سینما را داشته است. او در سال ۲۰۰۰ با برد پیت ازدواج کرد و ازدواج او برای ۵ سال دوام داشت. سرانجام برد و جنیفر در سال ۲۰۰۵ از یکدیگر جدا شدند. در سال ۲۰۱۵ با جاستین تئوروکس آشنا شد و با او ازدواج کرد و دو سال بعد از او جداشد.ورزش مورد علاقه او جودو است. او در مسابقات المپیک تابستانی ۲۰۱۲ شرکت کرد اما در همان مراحل اولیه حذف شد.

جوایز

جنیفر آنسون جایزه ی بهترین بازیگر نقش طنز فیلم دوستان را در سال ۲۰۰۲ از آن خود کرد.او همچنین بهترین بازیکن مجموعه تلویزیونی موزیکال ۲۰۰۳ دوستان را هم به خود اختصاص داد.
آنسون توانست جایزه ی بهترین انجمن بازیگران سینما برای بهترین گروه تلویزیونی طنز را در سال ۱۹۹۶ نیز به خود اختصاص دهد.او به عنوان زیباترین زن جهان در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد. در فیلم دوستان عکسی نیمی برهنه داشت که آن را به صورت سیاه سفید برای کمک به مبارزه برای کرونا به حراج گذاشت.

جنیفر آنسون

مذهب جنیفر چیست؟

جنیفر آنسون به مذهب خاصی اعتقاد ندارد و می گوید فقط به خدا اعتقاد دارم.بهترین دوستان جنیفر چه کسانی هستنددر جشن تولد ۵۲ سالگی خود پستی از بهترین دوستان خود را در اینستا قرار داد. بهترین دوست او آندریا بندوالد ۳۵ ساله است.

نام شناسنامه ای جنیفر چیست

او در فوریه سال ۱۹۶۹، در کالیفرنیا متولد شد. او به زودی وارد هنر سینما و فیلم سازی شد و به ستاره ای در فیلم دوستان بدل شد.رنگ واقعی موی جنیفر چیست؟ رنگ واقعی موی جنیفر، قهوه ای می باشد که در فیلم های متعدد، رنگ موهای متعددی غیر از رنگ موی واقعی او دیده ایم.

نقش ریچل گرین

ریچل در سریال فرندز

>>>بیشتر بخوانید:

متیو پری، چندلر بینگ در مجموعه تلویزیونی فرندز

فیلم دوستان

این سریال طولانی و پر بازدید متشکل از شش دوست می باشد. جنیفر آنیسون در نقش ریچل گرین، کورتنی کارکس در نقش مانیکا گلر، لیسا کودرو در نقش فیبی بوفی، مت له بلانک در نقش جویی تریبیانی، متیو پری در نقش چندلر بینگ، دیوید شویمر در نقش دکتر راس گلر

دوستان، فیلمی طنز آمیز از زندگی شش دوست است که پس از فراز و نشیب های طولانی و وارد شدن در چندین رابطه، سرانجام ازدواج می کنند و بچه دار می شوند. این فیلم در قالب طنز بسیار ساده و با بازیگری بازیگرانی عالی انجام پذیرفت و یکی از پر بازدید ترین فیلم های طنز زمان خود بود. مدت زمان اکران این فیلم از ۲۰ دقیقه تا نهایتا ۴۵ دقیقا متغیر است.

Jennifer Joanna Aniston

نقش ریچل

جنیفر آنسون در نقش ریچل بازی می کند که بسیار علاقه مند به دنیای مد است او دوست بچه گی رونیکا است. ریچل در روز عروسی خود از ازدواج منصرف شد و هم اتاقی مانیکا شد. شغل ریچل پیشخدمتی در سنترال پرک می باشد. او چندین بار با راس وارد رابطه می شود و نهایتا آن را به هم می زند و با مردان زیادی در فیلم مانند دستیارش، مشتری اش، همسایه اش وارد رابطه می شود ولی سرانجام با هیچ یک از آن ها کنار نمی آید و در فصل دوم با عنوان ریچل بچه دار می شود متوجه می شویم که ریچل با راس ازدواج کرده و بچه دار شده اند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=431981

ثبت نظر

-