الکسیس تگزاس کیست؟ چرا ویدئوی ساسی مانکن و الکسیس ویوی میلیونی خورد؟

  • کد خبر : 431534
  • 08 خرداد 1400 - 13:59
الکسیس تگزاس کیست؟ چرا ویدئوی ساسی مانکن و الکسیس ویوی میلیونی خورد؟

به گزارش نیوز : بحث داغی که با انتشار موزیک ویدیوی جدید ساسی مانکن در فضای مجازی آغاز شده است. دنیای زشت پورن بازیگرانی مانند الکسیس تگزاس دارد که متاسفانه با وجود اقدامات وقیحانه شان معروف شده اند و بدتر اینکه برخی ها از معروفیت آنها استفاده تبلیغاتی می کنند. شاید وقت آن رسیده باشد که با توجه نمودن به ذائقه هنری نسل جوان و میدان دادن قانونمند به فعالیت های هنری آنها زمینه انحرافات اینچنینی در تولید موزیک و ویدیو را از بین برد. با پاک کردن صورت مسئله چیزی درست نمی شود.

الکسیس تگزاس کیست؟

الکسیس تگزاس در پایگاه نظامی آمریکا در کشور پاناما به دنیا آمد. اما در سن آنتونیو ایالت تگزاس بزرگ شد. او دارای تباری آلمانی، نروژی و پورتوریکویی است. نخستین پیشهٔ وی کار در یک آسایشگاه بود. پیش از آنکه وارد صنعت فیلم بزرگسال شود برای تحصیل در رشتهٔ مراقبت‌های درمانی تنفسی به دانشگاه رفت.

در اواخر سال ۱۳۹۹ شایعهٔ حضور او در موزیک ‌ویدئو جدید ساسی مانکن، خوانندهٔ ایرانی، در شبکه‌های اجتماعی داغ شد. چند روز بعد شبکهٔ رادیو جوان با پخش تیزری از موزیک‌ ویدئو تهران، توکیو این اتفاق را تأیید کرد که با واکنش‌های مختلفی در رسانه‌ها روبرو شد.

Alexis Texas

 

اولین شغلی که الکسیس تگزاس انتخاب کرد، کار در یک آسایشگاه بود، در ادامه وارد صنعت فیلم شد و همزمان برای تحصیل در رشته مراقبت های درمانی تنفسی وارد دانشگاه شد.

اولین صحنه‌ای که الکسیس تگزاس درآن ظاهر شد، با جک ونیس در فیلم تور کالج آماتورها در تگزاس ساختهٔ شرکت فیلم‌سازی شینز ورلد بود و پس از آن در فیلم‌های بسیاری از بنگ برادرز در فلوریدا ظاهر شد. سپس به لس آنجلس نقل مکان کرد و در مارس ۲۰۰۷ در چند صحنه برای آژانس مدلینگ ال‌ای دایرکت بازی کرد.

>>>بیشتر بخوانید:

آهنگ (هنوزم میشه بخشید همو) حمید صفت تعبیر میشه؟ + دانلود آهنگ

پورن استار

در فوریه ۲۰۰۸ فیلم کشف الکسیس تگزاس (به انگلیسی: Discovering Alexis Texas) به کارگردانی هنرپیشهٔ فیلم‌های بزرگسالان بلادونا منتشر شد. در سال ۲۰۰۹ تگزاس شرکت فیلم‌سازی خودش به نام الکسیس تگزاس اینترتینمنت را تأسیس کرد که زیرمجموعهٔ شرکت استارلت اینترتینمنت گروپ است و در همان زمان، تارنمای شخصی خود را راه‌اندازی کرد. او تا به حال در فیلم‌های ساختهٔ استودیوهای فیلم‌سازی ریالیتی کینگ، مافیا، بنگ بروز، برزرز، ویکد پیکچرز و الگانت آنجلز حضور داشته‌است.

 

چرا ویدئوی ساسی مانکن و الکسیس تگزاس ویوی میلیونی می خورد؟

کلیپ ساسی مانکن با حضور الکسیس تگزاس بسیار بازدید داشت و در اتفاقی عجیب به بحث مهم فضای مجازی تبدیل شده است.در این گزارش بررسی کرده ایم که چرا چنین اتفاقی افتاده است؟

شاید یکی از بهترین پاسخ ها به این پرسش در اظهار نظر زهیر موسوی، خبرنگار آمده باشد:

موقعی که ساز رو سانسور کردید، کنسرت بهم زدید، فیلم از روی پرده کشیدید پایین، مجوز به آلبوم ها ندادید، ممنوع التصویر کردید، فیلتر کردید و هر کاری برای مقابله با سلیقه جامعه کردید، باد میکاشتید. حالا طوفان ساسی مانکن با پورن استار رو درو کنید. خودتون رو بشکنید، اینه شکستن خطاست.

یا وحید باسره، روزنامه نگار که نوشت:

این سطح از سقوط در هنر و فرهنگ غیرقابل تصور و وحشتناک است. اگر همزمان و همدوره با موسیقدانان بزرگ یکی دو نفر نخاله هم پیدا می‌شد نگرانی وجود نداشت. اما در شوره‌ زار هنر مملکت، در این برهوت، همه خار مغیلان روییده!

 

الکسیس تگزاس در کلیپ ساسی مانکن

 کلیپ جدید ساسی مانکن با حضور الکسیس تگزاس (Alexis Texas)

کلیپ جدید ساسی مانکن که «تهران توکیو» نام دارد، بازسازی سکانس مشهور فیلم ابد و یک روز است که الفاظ آن اروتیک در آن استفاده شده است. برخی معتقدند باید از کنار این کلیپ‌ها گذشت و به آن بها نداد تا بیشتر دست به دست نشود و برخی معتقدند سکوت بی‌معناست و باید خانواده‌ها و جامعه را آگاه کرد تا بدانند با چه جریان مخربی طرف هستند. حقیقت آن است که اگر مخاطبان کلیپ‌های ساسی مانکن کودکان و نوجوانان نبودند، می‌شد از کنار آن گذشت؛ مشابه هزاران اتفاقی که روزانه از کنار آن عبور می‌کنیم اما اینجا پای نسلی در میان است که اگر به دیدن این صحنه‌ها عادت کند، بسیار خطرناک خواهد بود.

حضور الکسیس تگزاس پورن استار درکلیپ جنجالی «تهران توکیو»

واکنش به کلیپ جنجالی «تهران توکیو»

پس از پخش کلیپ آقامون جنتلمنه در مدارس بسیاری از چهره‌های فرهنگی و سیاسی به موضوع واکنش نشان دادند؛ از جمله علی مطهری که گفته بود: «اینکه در مدرسه‌ای ترانه‌ای با محتوای بسیار سخیف آن هم با ساز و آواز و بزن و بکوب اجرا کنند و دانش آموزان را وادار به حرکات خاصی کنند آن هم در ساعت رسمی مدرسه، قابل قبول نیست و وزیر آموزش و پرورش باید پاسخ دهد.

 

ساسی مانکن

واکنش ها به ویدئوی جنجالی ساسی مانکن و الکسیس تگزاس

مصطفی آرانی :

کاری که ساسی مانکن در موزیک ویدئوی جدیدش کرده، یک جنایت تربیتی علیه همه کودکان این سرزمینه. کاش فارغ از دیدگاه مذهبی – سیاسی حداقل با این کار مخالفت لفظی کنیم.

 

دانایی ،مدیر مسئول پایگاه خبری” فوری”:

کلیپ جدید ساسی مانکن، تهران – توکیو با هنرنمایی الکسیس تگزاس درحالی منتشر شد که تو دو ساعت، بیش از ۲ میلیون بازدید گرفته! حقیقتا کاش میشد فکری به حال فرزندان‌مون که شاید این خوراک بی‌فرهنگ مستهجن رو خواهند دید، بکنیم‌‌‌…

آهنگ جنتلمن ساسی:

محمد جواد توسلی، روابط عمومی مرکز موسیقی مأوا:

شاید امسال هم باید منتظر انتشار مجدد این خبر باشیم: «آهنگ ساسی مانکن توانست رکورد بیشترین تعداد بازدید و دانلود را در ساعت های اولیه انتشار بزند!»
چرا واقعا؟ چه چیزی باعث میشه که نه تنها تینیجرها، بلکه همه رده های سنی جامعه از این تولیدات تا این حد استقبال کنن؟

 

احمدرضا کاظمی:

آهنگ ساسی مانکن مث بازی GTA میمونه! روش نوشته ۱۸+ ولی کلی پلیر کم‌ سن‌ و سال داره! ما نمی‌تونیم برای اون تعیین تکلیف کنیم چی بخونه چی نخونه، کیو بیاره تو کلیپش کیو نیاره ولی می‌تونیم به بچه‌ها یاد بدیم چی گوش بدن چی گوش ندن، چی ببینن چی نبینن! اگر یاد ندادیم اون دیگه مشکل ماست.

 

اعلام جرم علیه ساسی مانکن

هانی نوشت:
‏اقدام مستهجن جدید ⁧‫ساسی‌مانکن‬⁩، هم خلاف عقلانیت است هم خلاف انسانیت هم خلاف قانون تمام کشور‌های جهان .. ‏دادستان کل کشور به عنوان مدعی‌العموم، لازم است به جرم “ترویج عامدانه فساد در بین نوجوانان ایرانی” علیه اون اعلام جرم کند ..
امیلی امرایی (روزنامه نگار و نویسنده) نوشت:
تصور اینکه بچه‌ها بفهمن این پورن استاره و برن دنبالش پشتم رو می‌لرزونه. بعد به خاطر فیلترینگ همه‌شون هم به فیلترشکن دسترسی دارن و برنامه‌های کنترل پرنتینگ هم که اینجا اصلا نیست، واقعا این آهنگ از فلج اطفال خطرناک‌تره.
لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=431534

ثبت نظر

-