اشتباهات زنان/با این اشتباهات شوهر خود را نسبت به رابطه تان سرد نکنید!

  • کد خبر : 430905
  • 05 خرداد 1400 - 12:25
اشتباهات زنان/با این اشتباهات شوهر خود را نسبت به رابطه تان سرد نکنید!

درست است که زن و شوهر در چیزهای زیادی با هم مشترک هستند، ولی امروزه بسیاری از مردها باور دارند که تا حدودی باید فاصله را از همسرانشان رعایت کنند زیرا باعث حفظ جذابیت بین دو نفر می شود. با این حال، مرد، مرد است و دوست دارد همسرش طرز رفتار با او را بداند.

اشتباهات زنان

انتقاد از مردانگی اش

هرگز از مردانگی او انتقاد نکنید. هیچ کس نباید این توهین را بکند زیرا این بلافاصله می تواند به عنوان یک چیز کشنده در روابط شما عمل کند. در واقع ، این یک توهین محسوب نمی شود ، بلکه یک رویکرد غیرانسانی است و می تواند روحیه او را در لبه پرتگاه قرار دهد. اگر در مورد رویکرد شخصی وی یا زندگی زناشویی تان مشکلی دارید ، باید متواضع و محتاط باشید. اگر مردانگی او را زیر سوال ببرید ، مهم نیست که دوست خوبی باشید و مدت طولانی با هم آشنا باشید، احتمال اینکه به رابطه شما برای همیشه آسیب برسد بسیار زیاد است.

کوتاه کردن ناخن پا

کوتاه کردن ناخن های پا

به نظر می رسد کار بسیار ساده ای است. در حقیقت ، ممکن است ما این کار را یک چیز ساده بدانیم اما شوهر شما مطمئناً آن را دوست نخواهد داشت. فقط خدا دلیل آن را می داند که چرا مردانی که زنانشان را درحال کوتاه کردن ناخن های پا می بینند به همسرانشان شک بیشتری پیدا می کنند . شما باید به ناخن های پای خود فرم دهید ؟ پس بگذارید زمانی که تنها هستید این کار را با لذت انجام دهید.

دیگر درباره ی وزنش سوال نکنید

شما دوست ندارید که به طور قطع درباره ی ظاهر یا وزن خود انتقاد بشنوید. بنابراین بدیهی است که او نیز این کار را دوست نخواهد داشت. اگر حتی متوجه شدید شوهرتان وزنش سنگین تر شده است، نق زدن را شروع نکنید. یکی از ممنوع ترین رویکردهایی که هرگز نباید با همسرتان امتحان کنید ، شکایت از وزن او و توصیه در مورد راه های لاغری است.

نخ دندان

جلوی او نخ دندان نکشید

نخ دندان کشیدن از نظر سلامت دهان و دندان مهم است. اما آیا انجام همه اقدامات بهداشتی در مقابل همسرتان ضروری است؟ بگذارید از لبخند درخشان شما لذت ببرد … بهتر است نخ دندان را به عنوان یک کار شخصی ومخفی ادامه دهید! اگر شوهر شما از عادت سلامتی تان در حفظ دندان هایتان غافل بماند ، هیچ تلاطم عاطفی رخ نخواهد داد! یک چیز دیگر! هرگز عادت نخ دندان کشیدن خود را به او نیز تحمیل نکنید. بگذارید خودش کارهای روزمره اش را مدیریت کند !!

هرگز خودتان را برای شوهر کوچک نکنید

هر دو طرف در رابطه با هم برابرند . یکی از اشتباهات زنان این است که فکر می کنند که مرد چون مرد است، باید پرستش شود. هر رابطه سالمی باید احترام متقابل داشته باشد. هیچ فضایی وجود ندارد که کسی به آن یکطرفه بنگرد، زمانی که خودتان را بی دلیل برای همسر کوچک می کنید یعنی ارزش واقعی خود را زیر سوال برده اید ؛ وقتی در دعوا شما مقصر نبوده اید پس عذر خواهی وظیفه ی شما نیست.

عمل زیبایی

برای شوهر هرگز واقعیت ظاهر خود را تغییر ندهید

جراحی پلاستیک در سراسر دنیا یک کسب و کار بزرگ است و برخی از ما ممکن است وسوسه شویم که چند جراحی انجام دهیم تا خودمان را جذاب تر برای شوهرمان جلوه دهیم. تغییر خارجی آخرین کاری است که هرکس باید انجام دهد تا همسر را به خود جذب کند. اگر کسی از شما خوشش نیاید مطمئنا با تغییر چهره هم این حس را در خود تغییر نخواهد داد.

روی خودتان تمرکز کنید نه همسرتان

اشتباهات زنان، همیشه حق با شما نیست. همیشه این شما نیستید که درست می گویید. سعی کنید کمی از اختلاف تان فاصله بگیرید و از دور نگاه کنید. حالا وقت آن است که درست ببینید. حتما به همین شکل است که طرف مقابل هم مقصر است اما به خود یادآوری کنید که من هم بی تقصیر نبودم. اگر هر یک از ما آدم های منطقی تری باشیم روابط مان بی تنش تر خواهد بود. روی خودتان تمرکز کنید و سعی کنید برای اصلاح نقص هایتان تلاش کنید.

اشتباهات زنان

 

از برهنگی زیاد دست بردارید

اشتباهات زنان، ممکن است شما آگاهانه این کار را انجام ندهید ، اما گاهی اوقات برهنه بودن ممکن است بر روابط شما تأثیر منفی بگذارد. باید در سبک لباس پوشید جلوی همسرتان محدودیت هایی نیز قائل باشید تا برهنگیتان برایش چیز عادی نشود. بیشتر مردان دوست ندارند همسرانشان همان شکل که در اتاق خواب هستند باشند.

>>>بیشتر بخوانید:

با این راهکارها تازگی را به زندگی زناشویی خود بازگردانید!

جلوی او لباس زیر خود را عوض نکنید

او مطمئناً شما را در آرایش مناسب و لباسهای زیبا دوست دارد. اما سعی نکنید جلوی او لباس بپوشید یا لباس زیر خود را عوض کنید. این باعث دلزدگی مردان می شود و شما کم کم جذابیت خود را برای مردتان از دست می دهید. اگر شروع به درآوردن و لباس پوشیدن در مقابل چشمان او کنید ، شوهرتان از جذابیت ظاهری شما خسته خواهد شد! باور کنید ، این یکی از زننده ترین لحظه هایی است که مردها دوست دارند از آن فرار کنند.

اشتباهات زنان

تحت شرایط استرس زا، فشار نیاورید

همیشه شرایط سختی در ازدواج پیش می آید. این شرایط می تواند شامل شرایط بی کاری، فشار مالی یا حتی بیماری یکی از طرفین باشد. مثلا کسی را تصور کنید که فردا صبح عمل جراحی مهمی دارد. همسر او می تواند شب قبل از عمل جراحی فضایی از غم و غصه را در خانه به وجود آورد یا اینکه یک مهمانی بگیرد و تمام دوستان با روحیه همسرش را دعوت و سعی کند آن شب از فکر کردن به نتیجه عمل دوری کنند. انتخاب های ما در زندگی خیلی مهم هستند. مثلا یک همسر هم می تواند بنشیند و آنقدر فضا را ناراحت کننده کند تا به حدی برسد که یک دغدغه جدید هم به وجود بیاید. شما در شرایط سخت زندگی تان باید از به وجود آمدن فشار جدید جلوگیری کنید.

اینها برخی از مشکلاتی است که مردان در صورت کنار آمدن با آن ها دچار سردی در رابطه می شوند. عاقلانه است که همسران در هنگام حضور همسران خود از همه این مشکلات جلوگیری کنند. اعمال محدودیت های اندک می تواند زندگی زناشویی را به یک زندگی زیبا و سعادتمند تبدیل کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=430905
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://womennow.in/10-things-woman-shouldnt-front-husband/

ثبت نظر

-