سردی رابطه/6 علامتی که نشان می دهد مرد زندگیتان از شما دوری می کند!

  • کد خبر : 427967
  • 23 اردیبهشت 1400 - 13:36
سردی رابطه/6 علامتی که نشان می دهد مرد زندگیتان از شما دوری می کند!

عاشق شدن به کسی باعث مثبت اندیشی و خوشبختی در زندگی ما می شود. اما فکر از دست دادن آنها ترسناک است. با گذشت زمان ، اوضاع تغییر می کند. یا بیش از حد به مرد مورد علاقه تان وابسته می شوید یا منفی بافی در رابطه ایجاد می شود ، یا بدترین سناریوی ممکن این است که او در واقع دیگر به شما علاقه مند نباشد و بدیهی است که دارد کنار می رود. هر چقدر دوست دارید خودتان را سرزنش کنید اما نمی توانید احساس همسرتان را نسبت به خود تغییر دهید.

سردی رابطه

اگر بخواهید دلیل این اتفاق را بدانید، می توانید روی آن کار کنید اما اگر هیچ سرنخی نداشته باشید و همسرتان از برقراری ارتباط خودداری کند ، چکار می توانید بکنید؟ اگر بیش از حد در مورد آن دیوانگی به خرج دهید، مشکلات غیر ضروری را به وجود خواهید آورد و خسارت بسیار بیشتری نسبت به آنچه در حال حاضر است به رابطه وارد خواهید کرد. بنابراین ، به جای کارهای بچگانه، باید به دنبال علائم مشخصی باشید که وضعیت موجود را تضمین می کنند. در اینجا چند نشانه وجود دارد که ثابت می کند همسرتان کم کم دارد از شما دور می شود:

سردی رابطه

امتناع ورزیدن از تعامل با شما

آیا او کسی بود که قبلاً همه چیز را به شما می گفت؟ آیا او به خوبی با شما ارتباط برقرار می کرد یا حداقل به صحبت های شما گوش فرا می داد؟ اگر جواب بله است، پس آیا در مواردی که توجه او را می خواهید، تغییرات محسوسی را حس می کنید؟ اگر او از حرف زدن با شما دوری می کند، قطعاً یعنی دارد از شما دور می شود. در حال حاضر دلایل ممکن است متعدد باشد. ممکن است مواردی باشد که نمی خواهد در مورد آنها بحث کند یا اینکه به تنهایی و خلوت نیاز دارد.

برخلاف زنانی که وقتی در یک وضعیت آشفته قرار دارند ، به برخی از ارتباطات احتیاج داشته باشند ، مردان به لاک خودشان فرو می روند. اگرچه ممکن است بخواهید با همسر خود ارتباط برقرار کنید و به او کمک کنید تا از پس مقابله با بحران برآید ، اما بهتر است فعلا او را تنها بگذارید مگر اینکه او آماده باشد تا برگردد و توضیحی بدهد.

دیر پاسخ دادن

زن و مرد با یکدیگر نوع ارتباط متفاوتی دارند. زنان می توانند همزمان چند کار را انجام دهند در حالیکه مردان میتوانند فقط بر یک کار تمرکز کنند. در حالی که زنان می توانند همزمان تماس بگیرند ، پیام دهند و حتی مشغول آشپزی یا کارهای دیگری باشند ، مردان تمایل دارند فقط روی یک کار متمرکز شوند.

این مورد برای برخی از خانم ها که نیاز به ارتباط مکرر دارند بسیار آزار دهنده است. غالباً ممکن است شما با همسرتان تماس بگیرید یا به او پیام دهید و او ساعت ها شما را در انتظار پاسخ دادن به یک پیام منتظر نگه دارد. اگر مردی اهمیتی نمی دهد که به شما پاسخ دهد ، یا سرش خیلی شلوغ است و یا فعلاً نمی تواند بر چیز دیگری تمرکز کند ، و یا اینکه سعی میکند از شما فاصله بگیرد.

سردی رابطه

بحث درباره کاستی های خود با دوستان

زنان تمایل دارند مشکلات در روابط یا کاستی های شریک خود را با دوستانشان مورد بحث قرار دهند, در حالی که مردان سعی می کنند همه چیز را ناگفته نگه دارند می دانند که هیچ کس کامل نیست, و به جای تمرکز بر ایرادات بر روی خوبی های شریک تمرکز می کند. اگر شریک شما به خودش اجازه می دهد که شما را تحقیر کند و به شکست تان می خندد, انتظار چیز خوبی از چنین رابطه ای را نداشته باشید چرا که چنین شریکی به شما احترام نمی گذارد و یک اتحاد قوی و قابل اعتماد بدون احترام غیرممکن است.

او با انتقاد از شما با دیگران سعی می کند به دیگران (و خودش) ثابت کند که این تقصیر شماست که او دوستتان ندارد و نشان می هد که کم کم از علاقه اش به شما کاسته می شود.

>>>بیشتر بخوانید:

چه کنیم تا رابطه‌ی سرد شده با همسرمان دوباره گرم شود؟

بی توجهی به گریه شما

مردان مطلقاً نمی توانند اشک های زنان را تحمل کنند و اخیراً یک توضیح علمی پیدا شده است:روشن شده که اشک های زن حاوی مواد لطیف خاصی هستند که میزان تستوسترون را در خون مردانی که منجر به کاهش تمایل جنسی می شوند، کاهش دهد و بنابراین از گریه کردن به عنوان وسیله ای برای تاثیر گذاشتن بر محبوب خود استفاده نکنید.

در حقیقت وقتی گریه می کنید تنها چیزی که یک مرد می خواهد انجام دهد فرار کردن و ندیدن آن است و اما اگر شما را دوست داشته باشد، خودش را جمع و جور می کند و هر کاری که می واند انجام می دهد تا شما را آرام کند، حتی اگر دلیلی که گریه می کنید برای او بی اهمیت به نظر برسد و او تنها زمانی آرام خواهد ماند که شما دوباره لبخند بزنید.

با این حال، اگر او شما را دوست نداشته باشد، اشک های شما تنها یک دلیل دیگر برای عصبانی شدنش خواهد بود.

سردی رابطه

بی میلی به معاشقه

معاشقه برای روابط بسیار خوب است و ابزار خوبی برای احیای احساسات و غلبه بر روتین زمانی است که برای مدتی طولانی با هم بوده اید. پیغام های متنی، اشارات فریبنده، عکس های بازیگوشانه؛ همه اینها به عقب نشینی منافع متقابل همانند اولین روز های رابطه کمک می کند و البته بسیار مهم است که هر دو طرف به طور فعال به حرکات یکدیگر پاسخ دهند.

با این حال اگر شما قبلاً 10 عکس سلفی را در حالت های مختلف به شریک خود ارسال کرده اید و او عکس العمل خاصی نداشته است، این کارتان را متوقف کنید یا در نظر بگیرید که چه چیزی باعث می شود که شریک زندگی تان از چنین کار های شما چشم پوشی کند.

رابطه یکنواخت

سردی رابطه، اگر رابطه شما بسیار راکد و یکنواخت شده است ، به احتمال زیاد این مرد اکنون با شما خیلی راحت است و اهمیت زیادی به اینکه چگونه به نظر می رسد نمی دهد. اگر مرد شما هیچ تلاشی نمی کند و احساس می کند که این رابطه دیگر زیاد مهم نیست ، به حدی که هر روز می تواند بیرون باشد و دیگر اهمیتی به تنهایی شما نمی دهد ، یعنی در حال کنار کشیدن است. به جای اینکه خودتان را بخاطر اینکه چه شده است سرزنش کنید ، از او در مورد احساس واقعی خود بپرسید. اگر برای پایان رابطه خیلی مصر بود طوری رفتار نکنید که فکر کند با بودن پیش شما به شما لطف بزرگی می کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=427967
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://womennow.in/5-signs-man-pulling-away/

برچسب ها

ثبت نظر

-