چه کنیم تا رابطه‌ی سرد شده با همسرمان دوباره گرم شود؟

  • کد خبر : 425941
  • 11 اردیبهشت 1400 - 12:58
چه کنیم تا رابطه‌ی سرد شده با همسرمان دوباره گرم شود؟

گاهی اوقات روابطمان با همسرمان رو به سردی می‌رود و سبب می‌شود از زندگی خود راضی نباشیم اما برای بهبود این مسئله چه کاری باید انجام بدهیم؟ در ادامه ما پنج روش برای حل این مشکل برای شما بازگو می‌کنیم با نیوز همراه باشید.

ابتدا ازدواج خود را ارزیابی کنید.

زمانی را به فکر کردن درباره اینکه زندگی فعلیتان چگونه است اختصاص دهید. از خودتان بپرسید، که آیا عادت‌های بدی وارد زندگیتان شده؟ اگر شده برای رفع آن چکاری باید انجام دهید؟ به یاد داشته باشید همیشه روی قسمت های بد تمرکز نکنید. از همسر خود بپرسید که چه قسمتی از زندگیتان را بیشتر دوست دارد. در مورد چیزهای خوب با هم فکر کنید و توجه خود را به آن‌ها معطوف کنید.

رابطه سرد و درمان آن

فضایی برای با هم بودن ایجاد کنید.

گاهی اوقات ممکن است زندگی و روابطتان سرد شود اما جایی هیچ نگرانی نیست. در این جور مواقع باید وقت بیشتری برای هم بگذارید. مثلاً یک روز صبح از محل کار خود مرخصی بگیرید و وقت خود را با همسرتان صرف کنید، تنهایی با هم به گردش بروید، به سینما بروید و یا قدم بزنید.

کار جدیدی انجام دهید.

لیستی از همه کارهایی که هر دو همیشه می خواستید با هم انجام بدهید تهیه کنید. و کارهایی که باعث هیجان شما می‌شود در اولویت قرار دهید.(رتبه بندی کنید)و در انجام آن‌ها متعهد باشید.

رابطه سرد و درمان آن

با عشق با همسرتان صحبت کنید.

هیچ حسی بهتر از احساس ارزشمند بودن نیست، با همسرتان با محبت صحبت کنید و نشان دهید که عاشق او هستید. و هر چند وقت یکبار به او بگویید که وجودش چقدر برای شما با ارزش است.

>>>بیشتر بخوانید:

شناخت انواع شخصیت ها و صمیمیت در زوج ها

نه تنها با زبان بلکه در عمل نیز نشان دهید عاشق او هستید.

در حالی که از کنار او در آشپزخانه رد می‌شوید، دستان خود را بر روی شانه های او قرار داده و گونه او را ببوسید. اگر با هم تلویزیون تماشا می‌کنید، دست او را بگیرید یا گردن او را ماساژ دهید. بی دلیل او را در آغوش بگیرید. با انجام این کارها در طول روز صمیمت رابطه خود را دو چندان کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=425941
  • نویسنده : مهدیه خیابانی
  • منبع : allprodad.com

برچسب ها

ثبت نظر

-