6 نشانه که ثابت میکند رابطه قبلی تان بر زندگی فعلیتان تاثیر می گذارد!

  • کد خبر : 427634
  • 21 اردیبهشت 1400 - 12:04
6 نشانه که ثابت میکند رابطه قبلی تان بر زندگی فعلیتان تاثیر می گذارد!

مدت ها است که می خواهید زندگی خود را ادامه دهید اما هنوز پذیرفتن افراد جدید در زندگی برایتان دشوار است؟ هنوز هم به رابطه گذشته خود فکر می کنید و نمی توانید فراموشش کنید؟ وقتی با چیزی روبرو می شویم که از درون ما را داغون می کند، معمولاً به دیگران پناه می بریم. این موقعیت را آرام تر می کند زیرا این فقط جایگزینی است که قلب و روح ما ممکن است به دنبال آن باشد تا از درد دور شود.

این در واقع برای بسیاری از افراد مفید است اما برای بعضی از آنها حتی وقتی عشق جدیدی پیدا می کنند سخت است که خوشحال باشند. این به این دلیل است که عشق قدیمی ماندگار است و فرد هنوز حضور آن را احساس می کند. شما ممکن است سعی کرده باشید خود را با عشق جدید مطابقت دهید اما هنوز هم آرزوی بودن با او فرد قبلی در دلتان باشد. هنوز هم امیدوارید که همه چیز دوباره مثل سابق شود. اگر این نشانه ها را دارید، یعنی کل زندگی فعلیتان تحت تاثیر گذشته است. تا زمانی که همه چیز را از نو شروع نکنید ، هرگز نمی توانید به کس دیگری متعهد باشید. در اینجا چند نشانه برای شما آورده ایم که ثابت می کند هنوز هم به بودن با عشق قبلیتان فکر می کنید.

مدام مقایسه می کنید

هر زمان که فرد جدیدی را ملاقات می کنید یا در یک رابطه جدید هستید ، نمی توانید به این فکر نکنید که با معشوق قبلیتان چگونه بود و زمانی که چیزهای مشترکی را با عشق فعلیتان تجربه می کنید مدام در ذهن خود آن لحظات را با گذشته مقایسه می کنید. بله ، ممکن است خاطرات خوبی با عشق یا همسر سابق خود داشته باشید ، اما این بدان معنا نیست که حق مقایسه را دارید. زیرا این پسری است که اکنون با او هستید و او هرگز نمی تواند خود را مانند عشق سابق شما بکند. او را به خاطر احساسی که به شما می دهد دوست داشته باشید.

همیشه در مورد او صحبت می کنید

نباید مدام در مورد عشق یا همسر سابقتان حرف بزنید. زیرا این کار باعث می شود که دوباره به همان لحظاتی برگردید که با او بودید. اگر اطرافیان شما درباره او صحبت می کنند ، باز هم اشکالی ندارد زیرا نمی توانید آن ها را کنترل کنید  یا دهان آن ها را ببندید. اما اگر همیشه سعی کنید بحث او را به نحوی وارد گفت و گوهایتان کنید حتی اگر بد او را بگویید باز هم کار نادرستی است.

 سعی دارید چیزی را به او ثابت کنید

هر وقت رابطه جدیدی را بخواهید شروع  کنید، همیشه دوست خواهید داشت که فرد جدید از عشق قبلیتان بهتر باشد. می دانید دلیلش چیست؟ این هیچ ربطی به تمایل به خوشبختی ندارد بلکه هدف اثبات چیزی به او است. شما می خواهید حسادت او را برانگیزید. شما منتظر فرصتی هستید تا جایی با او برخورد کنید تا بتوانید با عشق جدیدتان خودنمایی کنید و ناراحتی و حسادت او را احساس کنید. بله ، این ممکن است روابط فعلیتان را تحت تأثیر قرار دهد یا نه. معلوم نیست. اما یک  چیز قطعی و صد در صد است: شما هنوز هم او را خیلی دوست دارید پس نباید فرد جدیدی را بازیچه خود کنید.

هنوز هم مسائل مربوط به او را چک می کنید!

شما بیش از حد به فکر عشق یا همسر سابق خود هستید. نمی توانید احساس خود را کنترل کنید و پی در پی پروفایل ها و زمان آخرین بازدید های او را چک می کنید تا بدانید که در حال حاضر در زندگی او چه اتفاقاتی می افتد. این ممکن است اشکالی نداشته باشد ولی نشان می دهد که هنوز هم به او اهمیت می دهید و دوستش دارید و برایتان مهم نیست که قطع رابطه کرده اید. اگر با کس دیگری هستید برایتان اهمیتی ندارد که فرد فعلی چقدر آدم خوبیست و فقط درگیر مسائل مربوط به او هستید.

>>>بیشتر بخوانید:

رفتار مردی که تو را فقط برای رابطه جنسی می خواهد!

در مورد او خیال پردازی می کنید

شما هنوز هم در خیالات خود لحظه های عاشقانه ای که با هم داشتید را مرور می کنید. حتی شاید اینطور خیال پردازی کنید که پیش او برهنه هستید یا با او رابطه جنسی برقرار می کنید. شما هنوز چنان سرگردان هستید که سعی کرده اید او را متقاعد کنید تا به رابطه تان فرصت دیگری بدهد.حتی  حاضر هستید از رابطه فعلیتان صرف نظر کنید تا با او باشید. یا زمانی که با همسر یا شریک فعلیتان نزدیکی می کنید به روابط  جنسیتان با او فکر کنید، این ثابت می کند که زندگی شما تحت تأثیر روابط گذشته قرار گرفته است.

نمی خواهید از او دست بکشید

اگر عشق شما به شریک یا همسر سابقتان خیلی بیشتر از احساسی باشد که او به شما داشت جایی برایتان خیلی سخت تر می شود. ممکن است آنقدر بر شما تأثیر بگذارد که باز هم نخواهید از او دست بکشید. در این شرایط شریک فعلی شما فقط یک کمک جانبی خواهد بود. این مسئله بسیار ناعادلانه است و شما قبل از اینکه به کسی در مورد رابطه جدید تعهد بدهید باید مسائل خود را حل کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=427634
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://womennow.in/6-signs-past-relationships-affecting-present-life/

برچسب ها

ثبت نظر

-