رفتار مردی که تو را فقط برای رابطه جنسی می خواهد!

  • کد خبر : 427400
  • 20 اردیبهشت 1400 - 9:54
رفتار مردی که تو را فقط برای رابطه جنسی می خواهد!

برای بسیاری از ما ، رابطه جنسی چیز بزرگی است. وقتی صحبت از مردی می شود که دوستش دارید ، مسئله بزرگ تری خواهد شد. بنابراین ، طبیعی است که بخواهید بدانید منظور او وقتی می گوید بدن شما را می خواهد چیست؟ من همیشه در مورد مردان یک نکته را رعایت می کنم. درک آنچه در ذهن آنها می گذرد واقعاً دشوار است.

بیشتر آن ها به اندازه زنان احساساتی نیستند. بنابراین ، شما هرگز نمی دانید که آنها در حقیقت چه منظوری دارند. برای اینکه خانم های عزیز از چنین معضلی عبور کنند ، همه چیزهایی را که باید در مورد جذابیت جنسی او نسبت به خود بدانید ، در این پست برای شما آورده ام. بدانید که منظور او چیست و چه باید کرد!

رفتار مرد عاشق

وقتی یک پسر می گوید می خواهد به شما عشق بورزد چه منظوری دارد؟

برای درک این موضوع ، ابتدا باید در مورد رابطه خود با این پسر صریح باشید. با هم قرار می گذارید؟ اگر اینگونه نیست ، پس آیا دوست داشتن متقابلی بین شما وجود دارد یا خیر؟ تداوم رابطه شما همچنین تعیین می کند که منظور او چیست. اگر لازم است در مورد اهداف او بیشتر بدانید ، پس روی کلماتش و حرف هایش تمرکز کنید.

بین خواستن رابطه جنسی و عشق ورزیدن تفاوت وجود دارد. در حالی که رابطه جنسی به سادگی کلمه ای برای نمایش روابط فیزیکی است. عشق ورزیدن قدم بعدی در رابطه شما است. فقط می تواند نشان دهد که او آماده است تا رابطه را به سطح بعدی برساند یا نه. البته باید دانست داشتن رابطه جنسی نشان دهنده جدیت در یک رابطه نیست.

اگر در رابطه نیستید اما همدیگر را دوست دارید و از هم خوشتان می آید ، این فقط می تواند یک تعارف باشد. اما چگونه تعارف را از پیشنهاد تشخیص می دهید؟ آیا او تحت فشار قرار گرفته است تا بداند شما درباره او چه نظری دارید؟ از نظر جنسی ، اگر او به شدت خواهان دانستن افکار شما بوده است ، این چیزی بیش از یک تعارف است. آیا او سعی کرده است به این روش اشاره کند که می خواهد با شما رابطه جنسی برقرار کند؟

اگر او به شما گفت که شما را از نظر جنسی می خواهد و سپس نشان داد که او به دنبال یک رابطه بدون تداوم است و فقط رابطه جنسی می خواهد ، این شما هستید که تصمیم می گیرید چه کاری می خواهید انجام دهید. اما به یاد داشته باشید ، هیچ وقت این نوع رابطه ها برای کسی سودی نداشته بلکه به طرف صدمه زده است. بسیاری از دختران حتی در این روابط به طرف مقابل علاقه مند می شوند و زمانی می بینند که زندگی خود را باخته اند.

رفتار مرد عاشق

چگونه تشخیص دهیم که آیا او شما را برای رابطه جنسی می خواهد یا نه؟

از هیچ پسری انتظار نداشته باشید در همان قدم اول در این باره صاف و صادق باشد. برخی از نکات جزئی هستند اما برای شما مهم است که در مورد آن ها نیز بدانید. این دانش به شما امکان می دهد هر رابطه ای را که با او دارید به راحتی هدایت کنید. بنابراین ، این چند نشانه است که نشان می دهد او از نظر جنسی به شما علاقه مند شده است. اگر او از نظر جنسی به شما علاقه مند باشد ، واقعاً نزدیک شما خواهد ایستاد. کار به جایی می رسد که شما نیز تنش جنسی احساس کنید. زبان بدن راهی است که بدانید قضیه چیست. وقتی او در اطراف شما است ، در حالت نشسته پاهایش را با فاصله از هم می گذارد؟

مطالعات نشان می دهد که مردان دوست دارند بر زن مورد علاقه خود سلطه و کنترل داشته باشند. این حرکتی کلاسیک است که آنها برای انتقال علاقه جنسی از آن استفاده می کنند ، اگرچه در بعضی موارد ناخواسته انجام می شود.

وقتی یک مرد می گوید” تو را میخواهم” چه جوابی باید داد؟

برای کمک به این مسئله به چند سوال پاسخ دهید. آیا قرار ملاقات گذاشته اید؟ چه مدت است با هم هستید؟ اگر قرار نگذاشته اید او چه پیشنهادی دارد؟ آیا این به سادگی تعریف است یا او رابطه جنسی می خواهد؟ آیا شما آماده رابطه جنسی با این پسر هستید؟ روابط جنسی شما باید با سرعتی که راحت هستید پیش برود و البته خیلی از قانون ها با توجه به فرهنگ و دین باید رعایت شود.

اگر این اولین بار شما است ، پاسخ این سوال بسیار مهم است. مدت طولانی این را در خاطر خود خواهید داشت. حتی اگر این اولین بار شما نیست ، بدون فکر کاری نکنید. اگر تا به حال قرار ملاقات نگذاشته اید، تصمیمی که باید بگیرید این است که آیا می خواهید رابطه جنسی بدون ریشه و تضمین داشته باشید. نه فقط با او ، بلکه به طور کلی. اجازه ندهید احساسات مانع شما شود. درست است که واقعاً سخت است. اما به یاد داشته باشید ، مهم نیست که چه تصمیمی بگیرید ، باید همان چیزی باشد که می خواهید. نگران ناامید کردنش نباشید. اگر او واقعاً شما را دوست داشته باشد ، تصمیم شما را درک خواهد کرد. اما اگر بر این امر تاکید و اصرار کرد به رابطه و هرگونه تماستان با او پایان دهید.

>>>بیشتر بخوانید:

تمایلات جنسی زنان و مردان

ابراز علاقه

نشانه هایی که او فقط می خواهد با شما رابطه برقرار کند

حال ، چگونه می توان عشق واقعی و عشق دروغین را تشخیص داد؟ در اینجا چند نشانه وجود دارد که به شما کمک می کند تفاوت را تشخیص دهید. اگر کسی شما را فقط برای رابطه جنسی بخواهد تنها چیزی که به آن اهمیت می دهد ظاهر شما است. شکل ظاهری  شما تنها چیزی است که او درباره اش حرف می زند. و اگر شما از لحاظ ظاهری خوب به نظر نرسید، نارضایتی خود را نشان می دهد. آیا همه مکالمات شما فقط و فقط درباره مسائل جنسی است؟

این در مورد پسرانی اتفاق می افتد که فقط می خواهند رابطه جنسی برقرار کنند و هیچ چیز معناداری در رفتار آن ها وجود ندارد. آنها راهی پیدا می کنند تا همیشه بحث را به انحراف بکشند. موضوع بحث مهم نیست چه باشد.

او هرگز تلاشی برای تحت تأثیر قرار دادن شما نمی کند. مردی که می خواهد شما را با عشق واقعی جادو کند ، شما را به قرارهای فانتزی و هیجان انگیز می برد. او تمام تلاش خود را می کند تا شما را خوشحال کند. اما برای پسری که فقط دنبال لاس زدن است ، سفارش پیتزا در خانه تمام چیزی است که او مایل به انجام آن است.

اگر شما از رابطه جنسی امتناع ورزید ، او ناامیدی خود را اعلام خواهد کرد. آیا وقتی شما از داشتن رابطه جنسی دوری می کنید و دست رد به سینه او می زنید عصبانی می شود؟ این به این دلیل است که تنها چیزی است که دنبالش است. پس ارزش وقت تلف کردن را ندارد. مگر نه؟!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=427400
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://womennow.in/guy-wants-you-sexually/

برچسب ها

ثبت نظر

-