انواع بوسه/با این بوسه ها همسرت را عاشق تر کن!

  • کد خبر : 427345
  • 20 اردیبهشت 1400 - 9:35
انواع بوسه/با این بوسه ها همسرت را عاشق تر کن!

گذاشتن لب ها روی هم می تواند موجهایی از عشق و علاقه را به درون شما بفرستد. این شکل ناب عشق به ارتباط گفتاری احتیاج ندارد بلکه فقط نگاه مشتاقانه عشق است که با نهایت علاقه و اشتیاق آمیخته شده است. بوسه ای لطیف روی لب ها نشان دهنده وعده است ، که اشتیاق را برافروخته و روح را تحریک می کند. هنر بوسیدن نباید ساده باشد ، بلکه تا آنجا که می توانید خلاق باشید ، چون بالاخره این است که چگونه به همسرتان می گویید چقدر آنها را دوست دارید!

علاوه بر این ، فکر نکنید که بوسیدن فقط لمس کوتاه لب است. زیرا خیلی بیشتر از این حرف ها است! بوسه چه فرانسوی باشد چه آمریکایی (بله ، درست خواندید) ، همه می خواهند به شما کمک کنند بر فن بوسیدن تسلط داشته باشید. به نظر می رسد برای تحت تأثیر قرار دادن شریک زندگی خود بوسه های تکراری کافی نیست.

انواع بوسه

انواع بوسه

 

  • بوسه فرانسوی

یکی از پرشورترین راه های بوسه ، بوسه فرانسوی است که در صدر لیست بوسه ها قرار دارد! حرکتی صمیمی و وابسته به عشق شهوانی ، مطمئناً برای بهبود روحیه شریک زندگی خود در برخی از روابط عاشقانه است. با کج کردن صورت و قفل کردن لب ها بوسه را شروع کنید. به یاد داشته باشید که با جریان پیش بروید، عجله در این لحظه الهی می تواند احساس را از بین ببرد. زبان خود را به آرامی به سمت زبان شریک خود حرکت دهید. فقط در لحظه باشید و حتی به یک ثانیه بعد هم فکر نکنید!

  • بوسه ی تک لبی

بوسه های عاشقانه و تک لبی بهترین راه برای گفتن “دوستت دارم” است. با نزدیک شدن به صورت و رسیدن به یکی از لب های شریک خود ، بوسه را شروع کنید. به آرامی و به روشی عاشقانه مکیدن لب را شروع کنید. برای بوسه تک لبی می توانید یکی از لب های طرف مقابل را بین لب های خود قرار دهید و به آرامی آن را به سمت خودتان بکشید و یا بخورید یا به آن ضربه بزنید. فقط گاز نگیرید. گاز گرفتن در هنگام بوسه تک لبی برای نشان دادن روی بازیگوشیتان، یک اشتباه بزرگ است! فقط یکی از لبهای آنها را بین لبهای خود قرار دهید و به مکیدن ادامه دهید تا پیامی قوی و عاشقانه ارسال کنید!

بوسیدن پیشانی

  • بوسه مارمولکی

آیا تابحال دیده اید که مارمولک چگونه زبان خود را بیرون می آورد؟ این مشابه نوعی از بوسه است که در آن هر دو نفر زبان های خود را بیرون می آورند  و بدون استفاده از لب های خود یکدیگر را می بوسند. برای برخی ، ممکن است کمی کثیف کاری و چندش آور به نظر برسد اما برای کسانی که از صمیمیت بالایی برخوردارند ، می تواند واقعاً عاشقانه باشد!

  • بوسه آمریکایی

بوسه آمریکایی از انواع بوسه است ، درست مثل بوسه فرانسوی ، بوسه ای عمیق اما بدون استفاده از زبان است. خانم خود را از کمر بگیرید و برن او را به خود نزدیک تر کنید و محکم او را ببوسید. در حین بوسیدن او را کمی به پشت خم کنید و در لحظات عاشقانه غرق شوید! مطمئناً برای هر دویتان لذت بخش خواهد بود .

انواع بوسه

  • بوسه یخی

آیا می خواهید راهی جالب برای بوسیدن شریک خود امتحان کنید؟ این بوسه یخی را امتحان کنید که مطمئناً باعث احساس          خوب در ستون فقرات شما و همسرتان خواهد شد! فقط یک تکه یخ را بین لب های خود نگه دارید و شروع به بوسیدن شریک خود کنید. او را با اشتیاق ببوسید تا یخ کاملا در دهانتان ذوب شود. این نوع بوسیدن را امتحان کنید که باعث شود ار هیجان مو به تنش سیخ شود.

  • بوسه ی زیرکانه

آیا می خواهید فقط با یک بوسه مرد خود را تحریک کنید؟ بوسه های زیرکانه زیبا و در عین حال بسیار احساسی هستند. فقط لب پایین همسرتان را به آرامی گاز بگیرید. خیلی خشن نباشید زیرا باعث درد می شود و لحظات صمیمانه تان را خراب می کند. این بوسه هیجان را افزایش می دهد و پایه و اساس بسیاری دیگر از بوسه ها را ایجاد می کند!

  • بوسه رد لب

تا آنجا که می توانید بازیگوشانه رفتار کنید، این بوسه که به دنبال گذاشتن رد بر لب است از همه شیرین تر است! لب های شریک زندگی خود را با زبان خود به آرامی خیس کنید و ببوسید. این قطعاً مثل اضافه کردن ادویه به غذاها عمل می کند و اشتیاق شما برای ادامه کار بسیار افزایش می دهد.

>>>بیشتر بخوانید:

بوسه و ۱۲ فایده باورنکردنی آن!

بوسه

  • بوسه پروانه ای

برای اجرای بوسه پروانه ای هر دو طرف باید به اندازه کافی به همدیگر نزدیک شده به نحوی که مژه های چشم هم بتوانند همدیگر را لمس کنند. در این حالت دو طرف باید خیلی سریع چشمک بزنند. چشمک زدن سریع باعث حرکت مژه ها شبیه به بال پروانه می شود. در نوع دیگر بوسه پروانه ای که به صورت فردی انجام می شود یک فرد می تواند پلک های خود را در مقابل گونه های فرد مقابل قرار داده و در این حالت پلک های خودش را حرکت دهد و با دیدن لبخند معشوق خود قند در دلش آب شود.

  • بوسه مرد عنکبوتی

بر اساس بوسه در فیلم Spider-Man در سال 2002، بوسه مرد عنکبوتی شامل بوسیدن کسی است که صورتش به طور وارونه در مقابل شما قرار دارد که در این حالت لب فوقانی شما با لب پایین طرف مقابل و برعکس لب پایین شما با لب فوقانی فرد مطابقت پیدا می کند.

  • بوسه لب براق

بوسه لب براق نوعی بوسه سرگرم کننده و دوست داشتنی است. در آن فرد می تواند مقداری بزاق سالم دهان خودش ر روی لب های خود مالیده و بعد آن ها را روی لب های طرف مقابل قرار دهد. برای لذت بیشتر افراد می توانند از براق کننده های لب با طعم های شیرین و میوه ای استفاده کنند.

  • بوسه گازگرفتنی

بوسه گازگرفتنی شکل تهاجمی تر بوسه فرانسوی است و هم مانند آن با صدا و دخالت زبان همراه است. با این تفاوت که در هنگام عقب کشیدن لب های طرف مقابل، دندان های خود را به مدت یک ثانیه و به آرامی بر روی زبان طرف مقابل قرار می دهید. این نوع بوسه کاملا سلیقه ای است که برای برخی افراد لذت بخش و برای برخی دردناک و عجیب می باشد.

  • بوسه خون آشام

بوسه خون آشام، بوسه عمیق بر گردن طرف مقابل است که می تواند با حرکاتی مانند مکیدن یا گاز گرفتن روی پوست همراه باشد در برخی افراد ممکن است بوسه خون آشام به اندازه یک سکس دردناک باشد. برای همین افراد باید قبل از انجام این بوسه از طرف مقابل اجازه بگیرند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=427345
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://timesofindia.indiatimes.com/life-style/relationships/love-sex/how-to-kiss-in-7-different-ways/articleshow/55049549.cms

برچسب ها

ثبت نظر

-