اشتباه در سکس/اشتباهاتی که زنان در رابطه جنسی دارند!

  • کد خبر : 426526
  • 13 اردیبهشت 1400 - 16:02
اشتباه در سکس/اشتباهاتی که زنان در رابطه جنسی دارند!

همه زنان و مردان دلشان می‌خواهد رابطه جنسی یا رابطه نزدیک زناشویی رمانتیکی را تجربه کنند؛ مثلا ملحفه‌ و روتختی‌های ساتن یا ابریشمی، شمع‌های معطر روشن، اشتیاق و بدن‌هایی که به زیبایی در هم تنیده می‌شوند.

زوج‌ها در زندگی واقعی هنگام برقراری رابطه جنسی با چالش‌های متعددی رو به رو می‌شوند. این چالش‌ها با تمام ایده‌آل‌های وسوسه‌کننده‌ای که از قبل در ذهن داشتند زمین تا آسمان فرق دارد. در زندگی واقعی، رابطه جنسی می‌تواند خسته کننده، ناامیدکننده و حتی کمی آشفته و کثیف باشد. بنابراین، بهتر است بین انتظارات خود و واقعیت زندگی تمایز قائل شوید.

گاهی اوقات، خانم‌ها با وجود این که تمام تلاش خود را در بستر می‌کنند که بهترین باشند اما باز هم اشتباهاتی می‌کنند که نمی‌گذارد یک تجربه صد درصد ارضاکننده و رضایت بخش داشته باشد. رابطه جنسی خوب به هر دو نفر بستگی دارد و باید قبل از شروع، در حین رابطه و پس از آن، به کارهایی که انجام می‌دهید فکر کنید تا بتوانید پی ببرید که مشکل شما از کجاست.

اشتباه در سکس

نمی گویند چه می خواهند!

هر چند وقت یک بار در مورد روابط جنسی با همسر خود حرف می‌زنید؟ اگر نتوانید تمایلات و خواسته‌هایتان را بیان کنید، شما هم درست مثل خیلی از زنان دیگر خواهید بود.

به همسر خود بگویید که چه چیزهایی را در رابطه جنسی دوست دارید و چه چیزهایی را دوست ندارید. بر محدودیت‌های قضاوت و پیش‌داوری غلبه کنید. اگر آماده اشتراک‌گذاری صمیمانه‌ترین جزییات خود در رابطه جنسی با همسرتان هستید، آیا به نظر شما باز هم نیاز به ترسیدن و خجالت کشیدن برای صحبت در مورد آنها وجود دارد؟

تظاهر به ارگاسم

اگر واقعاً فقط می خواهید که کار تمام شود،تظاهر کنید به ارگاسم رسیده اید. تظاهر پی در پی آن حرکت های اشتباه را تقویت می کند و اساساً نوعی دروغ گفتن است … که می تواند شما را آزار دهد.

شاید هر زنی در روزهای رابطه جنسی خود یک بار این وضعیت را تجربه کرده باشد و بخواهد تظاهر به ارگاسم و ارضای جنسی کرده باشد زیرا به نظر می‌رسد بهترین راه برای خاتمه یک رابطه جنسی نامطلوب فقط در گروی ارضای جنسی باشد. اما ارضای جنسی نشدن در واقع مشکل بزرگی نیست که بخواهید در مورد آن، تظاهر یا وانمود کنید و در واقع با عدم صداقت به رابطه عاطفی بین خود و همسرتان آسیب برسانید. مشکل بزرگ زمانی ایجاد می‌شود که تظاهر به ارگاسم به شکل یک هنجار و وضعیت معمول در بیاید و عادت به این کار کنید.

مهم نیست که طول رابطه عاطفی شما چقدر باشد و چند وقت از ازدواج شما می‌گذرد؛ تظاهر به ارگاسم یک خیانت است! اما معضل بزرگتری هم وجود دارد: هر چه بیشتر تظاهر کنید که ارضای جنسی شده‌اید؛ کمتر احتمال دارد به ارگاسم واقعی برسید. اگر به همسر خود بگویید که چه می‌خواهید و چه طور باید آن کار  را انجام دهد، این احتمال وجود دارد که در زندگی صمیمی خود فورا به مرحله جدید دیگری وارد شوید.

اشتباه در سکس

بیش از حد خجالتی بودن

هیچ دلیلی وجود ندارد که اگر به کاری علاقه مندید ، تردید کنید و از اینکه ان را بیان یا انجام دهید خجالت بکشید.

زیاد درگیر فکر بودن

هنگام رابطه درگیر تفکرات خود نباشید .ذهن های منحرف و حواس پرت  باعث نرسیدن به ارگاسم می شود خانم های عزیز!

رابطه جنسی باعث خوشحال نگه داشتن، آرامش داشتن و راضی بودن مردم می‌شود. این بهترین درمان بعد از یک روز پر استرس است و همه ما می‌دانیم که کیفیت یک رابطه جنسی بهبودبخش بعد از یک جنگ بزرگ چگونه است. با این حال، باز هم ممکن است این تجربه هیجان انگیز به دلیل رفتارهای آگاهانه و عمدی شما خراب شود.

اگر شما هنگام رابطه جنسی به این فکر کنید که باید بعد از آن به سراغ شست و شوی ظرف‌ها بروید یا لازم است فردا برای خرید یک کرم دست و صورت جدید به بازار بروید، این احتمال وجود دارد که از رابطه جنسی خود بهره و لذت کامل را نمی‌برید.

به جای این که یک رابطه جنسی معمولی داشته باشید، تنها به این دلیل که باید این رابطه وجود داشته باشد، این کار را نکنید. با همسر خود صحبت کنید و رابطه جنسی را به تعویق بیندازید. اگر شما در پایان روز بیش از اندازه خسته هستید، می‌توانید رابطه جنسی را به صبح روز بعد موکول کنید.

تمرکز بر رابطه جنسی به شما امکان می‌دهد ارتباط بهتری با همسر خود داشته باشید و جنبه‌هایی غیرمنتظره را از تمایلات و جذابیت‌های جنسی خود کشف کنید. هر زوجی لازم است هر از چند گاهی تغییراتی را در رابطه جنسی خود بدهد تا ببیند چطور می‌تواند در یک تعامل دوسویه طرف مقابل را ارضا کند.

>>>بیشتر بخوانید:

پوزیشن های جنسی/پوزیشن هایی برای تحریک بیشتر و ارگاسم بهتر

اغراق در باتجربه بودن

گاهی اوقات ، در تلاش برای جذاب تر بودن ، یک خانم بهترین حرکات و کارهای خود را انجام می دهد … و تجربیات خود را در این زمینه به شریکش نشان می دهد. صادقانه بودن بسیار جذاب تر است. اگر قبلا چیزی را امتحان نکرده اید ، او خوشحال خواهد شد که همه چیز را به شما آموزش دهد.

نگران بودن در مورد شکل ظاهری

وقتی در مقابل او برهنه هستید ، او متوجه نمی شود که ریمل شما ریخته است یا از آخرین باری که دو نفرتان رابطه جنسی داشته اید ، وزن اضافه کرده اید و شکمتان بزرگتر شده است.

ساکت بودن

صدای ناله در رابطه جنسی کاملا طبیعی است. صدا در حین رابطه جنسی به مرد اجازه می دهد تا بهتر راهنمایی شود که چه کاری انجام دهد، و همچنین می تواند باعث شود شما در بدن خود احساساستی که اتفاق می افتد را بهتر حس کنید.

برنامه ریزی بیش از حد

برنامه‌های روزمره خیلی شلوغ ممکن است شما را مجبور کند برای همه چیز برنامه ریزی کنید حتی رابطه جنسی. با این که ایده خوبی است که برای رابطه جنسی هم برنامه ریزی داشته باشید اما رابطه جنسی بی‌اختیار یا خودانگیزی و ناگهانی هم باید در زندگی خود جای دهید. داشتن رابطه جنسی ناگهانی در رختخواب یا هر جای دیگر باعث درخشش حیات جنسی شما می‌شود. خودتان را برای تغییر هم که شده در موقعیت‌های غیرمرسوم یا غیرمعمول قرار دهید. شما می‌توانید کمی کارها و موقعیت‌های عجیب و غیرمتداول را مخصوصا برای شیطنت بیشتر تجربه کنید.

علاوه بر این، می‌توانید در اتاق خواب خود هم تجربیات جدیدی داشته باشید. مثلا غذا را به اتاق خوابتان بیاورید. نقش‌ بازی کنید. یا تخیلات تحریک‌کننده و هیجان‌انگیز دیگر را تجربه کنید. لازم نیست هر بار در هر رابطه جنسی خود هدفمند پیش بروید. بهتر است همدیگر را در موقعیت‌های ناگهانی کشف کنید تا بیشتر دلتان بخواهد رابطه جنسی ناگهانی و متفاوتی را داشته باشید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=426526
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://womennow.in/15-big-mistakes-women-make-sex/

برچسب ها

ثبت نظر

-