پوزیشن های جنسی حرفه ای ها/پوزیشن هایی برای تحریک بیشتر و ارگاسم بهتر

  • کد خبر : 426502
  • 13 اردیبهشت 1400 - 15:36
پوزیشن های جنسی حرفه ای ها/پوزیشن هایی برای تحریک بیشتر و ارگاسم بهتر

شما هم دوست دارید فقط در چند ثانیه همسرتان را به ارگاسم برسانید؟بعضی ها همیشه از پوزیشن های سکس تکراری استفاده می کنند.در صورتی که اختراع پوزیشن های جدید می تواند ارگاسم بهتری برای شما و شریک زندگی تان به ارمغان بیاورد. در این مطلب با شما هستیم با معرفی چند تا از پوزیشن هایی که برای تحریک بیشتر و ارگاسم بهتر مناسب هستند.

پوزیشن پیچ و مهره (Corkscrew)

نزدیک لبه تخت یا نیمکت ، روی ران و بازو قرار بگیرید و ران ها را به هم فشار دهید. همسرتان پشت شما ایستاده و دخول انجام می شود. در طی این وضعیت جنسی ، فشار دادن پاها به همدیگر باعث می شود واژن تنگ تر شده و تحریک بیشتر صورت گیرد.

اینگونه پوزیشن را داغتر کنید: به جای اینکه به شریک زندگی خود اجازه دهید همه کارها را انجام دهد ، سعی کنید شما نیز بدن خود را حرکت دهید تا سرغت متناسب باشد.

پوزیشن رویارویی

شریک زندگی شما روی یک صندلی یا لبه تخت می نشیند. شما هم روی پاهایش نشسته و دخول صورت میگیرد. در این پوزیشن جنسی ، شما می توانید زاویه و عمق ورود و فشار را کنترل کنید. بنابراین برای جلسات رابطه جنسی ماراتنی عالی است.

اینگونه پوزیشن را داغتر کنید: اجازه دهید انگشتان (و دستان) شما صحبت کنند. پس از نشستن ، می توانید دستان خود را در هر نقطه از بدن همسرتان قرار دهید تا حس بیشتر شود.

پوزیشن داگی

چهار دست و پا بایستید ، سپس شریک خود را از پشت به زانو درآورید ، در حالی که بالاتنه بدن او صاف به سمت بالا قرار دارد یا کمی بر روی شما قرار گرفته است. این موقعیت جنسی اجازه نفوذ عمیق و تحریک آسانتر نقطه G را می دهد.

اینگونه پوزیشن را داغتر کنید: با یک دست کلیتروس خود را تحریک کنید ، یا از همسر خود بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

پوزیشن های جنسی

پوزیشن پرتزل

به سمت راست خود دراز بکشید. همسرتان باید پای راست خود را خم کند و پای چپ خود را به پای چپ شما حلقه کند. با این پوزیشن جنسی ، حتی دخول عمیق تری نصبت به پوزیشن قبلی تجربه می کنید و می توانید ارتباط چشمی هم داشته باشید. یا اگر به فکر دخول نیست همسرتان می تواند در همین حالت با آلت تناسلی کلیتوریس شما را تحریک کند.

اینگونه پوزیشن را داغتر کنید: همزمان با دخول کلیتوریس نیز مالش داده شود.

پوزیشن اتویی

روی تخت دراز بکشید ، پاها را صاف بگذارید ، باسن را کمی بلند کنید. این پوزیشن جنسی تناسب اندام خوبی ایجاد می کند ، بنابراین آلت تناسلی همسرتان حتی بزرگتر به نظر می رسد.

اینگونه پوزیشن را داغتر کنید: بعضی اوقات دخول های کم عمق و تنفس عمیق به دوام بیشتر کمک می کند.

پوزیشن های جنسی

پوزیشن جادوگری

دراز بکشید و پاهای خود را روی سرشانه های شریک جنسیتان بگذارید. و در این حال دخول انجام شود. این موقعیت جنسی بسیار جذاب است زیرا وقتی پاهای خود را بالا می برید ، واژن تنگ تر و باریک می شود و به تحریک بیشتر شما کمک می کند.

اینگونه پوزیشن را داغتر کنید: دست های همسر تان را به سمت سینه ها یا باسن تان هدایت کنید.

پوزیشن دختر گاوچران

دختر گاوچران

شریک جنسیتان دراز بکشد و شما روی بدن او و بر روی زانوهایتان بنشینید. دستانتان را روی قفسه سینه شریک جنسیتان بگذارید و بدنتان را بالا و پایین کنید. برای فشار کمتر بر روی ران های خود، از شریک خود بخواهید ران هایتان را نگهدارد تا به شما کمکی کرده باشد. این موقعیت جنسی فشار کمتری را روی پاهای شما ایجاد می کند و ارگاسم را آسان تر می کند.

اینگونه پوزیشن را داغتر کنید: برای تحریک بخش های مختلف واژن، فشار ها و دخول را به طور منظم کم عمق و عمیق کنید. از همسرتان بخواهید  سینه هایتان را لمس کند .

تک چرخ

پوزیشن تک چرخ

روی دست و پایتان بمانید .شریک جنسیتان از پشت پاهای شما را بالا نگهدارد. سپس پاهای خود را به دور کمر او قفل کنید. گذشته از اینکه یک تمرین شگفت انگیز برای تقویت بازو است، این موقعیت جنسی به شریک جنسیتان امکان دخول عمیق تری را می دهد.

اینگونه پوزیشن را داغتر کنید: سعی کنید به یک میز یا کنار تخت تکیه کنید تا به بازوهای خود استراحت دهید و بدنتان را از کمر پیج و تاب دهید .

جهش قورباغه

جهش قورباغه

زانو بزنید و کف دستانتان را روی زمین بگذارید .همزمان با بالا نگه داشتن باسن ، به سر و دستانتان استراحت دهید. حال شریک جنسیتان پشت شما روی زانوها نشسته و دخول انجام میگیرد. این پوزیشن جنسی باعث نفوذ عمیق تر آلت می شود و به شما امکان استراحت روی بالش را می دهد.

اینگونه پوزیشن را داغتر کنید: با دستانتان کلیتوریس خود رامالش دهید.

>>>بیشتر بخوانید:

سرد مزاجی زنان در رابطه جنسی/ دلایل و راه های رفع سردی مزاج

کوه جادویی

شریک زندگی شما نشسته ، پاها را خم کرده و به دست و ساعد خود تکیه داده است. شما هم همین کار را می کنید و بعد از آن به او نزدیک میشوید تا اینکه دخول انجام شود. شما با نگاه کردن به یکدیگر احساس صمیمیت بیشتری خواهید کرد. با برخورد کلیتوریس بر روی لگن ، تحریک افزایش مسی یابد.

اینگونه پوزیشن را داغتر کنید: تکه های یخ را روی سینه خود بکشید و بگذارید آب سرد روی بدنتان جریان یابد و در زیر لگن او جمع شود.

گاوچران

پوزیشن گاوچران

روی بدن شریکتان بنشینید و بر روی زمین زانو بزنید، دستانتان را بر روی سینه شریک جنسیتان بگذارید و با کمک ران های خود ، بدنتان را بالا و پایین ببرید. شما می توانید با تکیه به عقب و حمایت از خود بر روی رانهای شریکتان ، مقداری از وزن خود را از طریق لگن وی کمتر کنید. این پوزیشن جنسی ، ارگاسم را به تاخیر می اندازد.

اینگونه پوزیشن را داغتر کنید: زانوهایتان را از هم دور کنید تا به او نزدیک تر شوید و اجزای صورت را ببوسید

رقص باله

روی یک پا بایستید ، با شریک زندگی خود روبرو شوید و پای دیگر را دور کمر او بپیچانید. این پوزیشن جنسی امکان رابطه جنسی با تماشای صورت شریک جنسیتان را فراهم میکند.

اینگونه پوزیشن را داغتر کنید: اگر بدن انعطاف پذیری دارید ، سعی کنید که پای بلند شده تان را روی شانه او برای نفوذ عمیق تر آلت، قرار دهید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=426502
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.womenshealthmag.com/sex-and-love/a19943165/sex-positions-guide/

ثبت نظر

-