رابطه جنسی در زنان و مردان/تفاوت های زن ومرد در رابطه جنسی

  • کد خبر : 426194
  • 16 اردیبهشت 1400 - 14:48
رابطه جنسی در زنان و مردان/تفاوت های زن ومرد در رابطه جنسی

رابطه جنسی در زنان و مردان واقعا شنیدنی و جذاب است.
زن: تو زوج مزخرفی هستی
مرد: در ۲ دقیقه چطور به این نتیجه رسیدی؟
مردان به دنبال هیکل متناسب و حساسیت و قیافه خوب و شخصیت و شوخ طبعی یک زن می گردند اما زنان زیاد قیافه برایشان مهم نیست ولی در پی دیگر ملاک های دیگر هستند. رابطه جنسی در افراد متفاوت است؛ شما نیز می توانید در این زمینه میلی متفاوت داشته باشید.
مردان زیر ۶۰ سال حداقل در روز یک بار به رابطه جنسی فکر می‌کنند در صورتی که فقط یک چهارم زنان به این اندازه به رابطه جنسی فکر می‌کنند.
مردان در رابطه جنسی خیال پردازی های مکرر تر و متنوع تری دارند و با اشتیاق بیشتری به دنبال این رابطه می روند.
به گفته خود مردان که شریک های جنسی بیشتری در طول زندگی می خواهند و دوست ندارند وابستگی بین شریک جنسی داشته باشند و حدود دو سوم از مردان خود ارضایی می کنند و حدود ۴۰ درصد از زنان به گفته خودشان این کار را می‌کنند که به دفعات کمتر است.
یک مرد سالم از شروع سرد تا اوج لذت جنسی به طور متوسط ۲ تا ۵ دقیقه زمان نیاز دارد. این زمان در یک زن سالم به طور متوسط ۱۳ دقیقه است. در بیشتر پستانداران نزدیکی جنسی عملی سریع بوده است چون در این لحظه نمی توانند از نظر ذهنی روی چیز دیگر تمرکز کنند و در معرض خطر حمله قرار می گیرند. «تند و سریع» شگرد طبیعت برای بقای انواع بود.

تفاوت رابطه جنسی در زنان و مردان

رابطه جنسی در زنان و مردان

زن از طریق شنیدن تحریک می شود.

زن با داشتن طیف وسیع تری از گیرنده های حسی تمایل به شنیدن واژه های شیرین دارد تا نگاه کردن به شکل و اندام مذکر. حساسیت زن به شنیدن تعریف های بی نظیر چنان قوی است که حتی بعضی از زن ها هنگام شنیدن نغمه های عاشقانه از طرف محبوبشان چشمان خود را می بندند در صورتیکه اگر مرد برهنه ای ببیند خنده اش می گیرد و این چیزی است که مرد درک نمی کند.

مرد از طریق نگاه کردن تحریک می شود

مغز مرد برای نگاه کردن به شکل و اندام مؤنث برنامه ریزی شده است. این است که تصورات اروتیک برای مردان بسیار مهم است.

زن خواهان رابطه ی جنسی زیاد با مردی است که دوستش دارد

تعداد کمتری از زنان را می شود یافت که مانند مردان از نظر جنسی زیاده طلب باشند، اما انگیزه های زن در این زمینه با انگیزه ی مرد تفاوت دارد. مغز مؤنث غارنشین چنان برنامه ریزی شده است که فقط به خاطر رابطه ی جنسی تن به آن نمی دهد و برای این کار نیاز به ارتباط یا حداقل اشتراکات عاطفی دارد تا میل جنسی پیدا کند.اغلب مردان تشخیص نمی دهند که اگر زن از نظر عاطفی وابسته شود تا حداقل پنج شش ماه یک هم بستر خوب خواهد بود.

رابطه جنسی در زنان و مردان

مرد فقط به رابطه ی جنسی زیاد نیازمند است

زیاده طلبی و بی بندوباری در مغز مرد برنامه ریزی شده است. او با دارا بودن مقدار زیادی تستسرون باید به نیاز دیرینه ی زاد و ولد پاسخ گوید. بنابراین از نظر بیولوژیک مناسب تک همسری نیست. بعضی از مردها مونوگامی (تک همسری) را چیزی می دانند که میز و صندلی از آن درست شده است.

اگر این نیاز فشار زیادی به مرد وارد کند او حتی تا حضیض زناکاری فرو می غلتد تا بقای قبیله را تضمین کند.وقتی پای نزدیکی جنسی پیش می آید، زن نیاز به دلیل مرد دارد مرد نیاز به مکان.

دلیل زن برای رابطه ی جنسی با دلیل مرد فرق دارد. زن رابطه ی جدید را در جستجوی عشق و احساس عاشقانه آغاز می کند. نزدیکی جنسی بعد از این مرحله اتفاق می افتد.

ارگاسم

برای مردان زنان ارگاسم رسیدنشان به طور متوسط چهار دقیقه طول می‌کشد. زنان معمولاً ۱۰ تا ۱۱ دقیقه طول می‌کشد تا به ارگاسم برسند و تازه اگر برسند.تازه هر چند وقت یک بار در طول رابطهٔ جنسی به ارگاسم می‌رسند.

در میان مردانی که در یک رابطه هستند، ۷۵ درصد می‌گویند که همیشه به ارگاسم می‌رسند و در مقابل این عدد برای زنان ۲۶ درصد است و نه تنها در واقعیت تفاوت وجود دارد، بلکه در ادراک و برداشت مردان از میزان دفعات ارگاسم همسران و شریک‌های جنسی‌شان نیز تفاوت وجود دارد می توان گفت مردها تصور و اطلاع درست، مشخص و دقیقی از تعداد دفعات ارگاسم همسران یا شریک‌های جنسی‌ خود ندارند.اغلب مردان نمیدانند که اگر زن از نظر عاطفی وابسته شود حداقل تا شش ماه یک هم بستر خوب خواهد بود.

زن دوست دارد با مردی رابطه جنسی داشته باشد که دوستش که دوستش داشته باشدتعداد کمتری از زنان را می شود یافت که مانند مردان از نظر جنسی زیاده طلب باشند، اما انگیزه های زن در این زمینه با انگیزه ی مرد تفاوت دارد.
مغز یک زن چنان برنامه ریزی شده است که فقط به خاطر رابطه ی جنسی تن به آن نمی دهد و برای این کار نیاز به ارتباط یا حداقل اشتراکات عاطفی دارد تا میل جنسی پیدا کند.

>>>بیشتر بخوانید:

تمایلات جنسی زنان و مردان

رابطه جنسی در زنان و مردان

چه چیزی زنان را تحریک می‌کند؟

به نظر می‌رسد که حتی خود زنان نیز همیشه جواب این پرسش را نمی‌دانند.در پژوهشی که محققان، فیلم‌های اروتیکی را برای مردان و زنان همجنس‌گرا و دگرجنس‌گرا نشان دادند. سپس از آنها در مورد میزان برانگیختگی جنسی‌ سؤال کردند و همچنین میزان واقعی برانگیختگی آنها را از طریق دستگاه‌های متصل به دستگاه تناسلی آنها اندازه‌گیری کردند.

مردان دگرجنس‌گرا گفتند که با دیدن رابطه‌ٔ جنسی زن با مرد و زن با زن تحریک شدند و دستگاه‌های اندازه‌گیری ادعاهای آنها را تأیید کردند.مردان همجنس‌گرا گفتند که آنها توسط رابطه‌ٔ جنسی مرد با مرد تحریک شده‌اند و بازهم دستگاه‌ها آنها را تأیید کردند.

این آزمایش در مورد زنان غافلگیرکننده‌تر بود. برای مثال، زنان دگرجنس‌گرا گفتند که آنها بیشتر توسط رابطه‌ٔ زن با مرد تحریک شده‌اند. اما اندام‌های جنسى آنها نسبت به رابطه‌ٔ جنسی زن با مرد، مرد با مرد و زن با زن، حدوداً یک واکنش را نشان می داد.

محققان حاضر در این پژوهش می‌گویند: «مردان در مورد اینکه با چه كسانی برانگیخته می‌شوند، می‌خواهند با چه کسانی رابطهٔ جنسی برقرار كنند و عاشق چه کسانی می‌شوند بسیار انعطاف‌ناپذیر و دقیق هستند. ولی در مقابل، زنان ممکن است به لطف اینکه رانهٔ جنسی آنها کمتر هدایت‌شده است، نسبت به روابط همجنس‌گرایانه پذیراتر باشند. احتمالاً زنان بیش از مردان این ظرفیت را دارند كه به رابطه‌ٔ جنسی با همجنس خود علاقه‌مند باشند و عاشق همجنس خود شوند. آنها لزوماً این کار را نمی‌کنند، اما این ظرفیت را دارند.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=426194
  • نویسنده : نرگس قوامی

ثبت نظر

-