اشتباهات وحشتناکی که مردان در “رابطه جنسی” مرتکب می شوند!

  • کد خبر : 425473
  • 08 اردیبهشت 1400 - 10:31
اشتباهات وحشتناکی که مردان در “رابطه جنسی” مرتکب می شوند!

آیا زندگی سالم جنسی واقعا به معنای داشتن حداقل سه بار رابطه در هفته است؟تعداد دفعات “صحیح” برای رابطه جنسی وجود ندارد. فکر می کنید زوج های دیگر بیشتر از شما رابطه جنسی دارند ؟ احتمالاً این همان چیزی است که آنها درباره شما فکر می کنند.

اشتباه در اینجا مقایسه زندگی جنسی شما با برخی موارد ایده آل است. دیگر زوج ها را فراموش کنید. آنچه مهم است این است که شما و همسرتان چه می خواهید.

اشتباهات مردان در سکس

خاموش کردن چراغ ها باعث تحریک زنان میشود.

باز هم بحث روشن گذاشتن چراغ ها یا خاموش کردن آن ها!  بسیاری از مردان می خواهند چراغ ها روشن باشد تا اصطلاحاً با دیدن بیشتر به لذت برسند. اما همیشه به این روال پایبند بودن یک اشتباه بزرگ است. خاموش بودن چراغ ها به برخی از خانمها کمک می کند تا روی لذت و آرامش تمرکز کنند. این می تواند ارزش خاموش کردن چراغ ها را داشته باشد.

بیشتر زنان اظهار دارند که اغلب تنها تظاهر به ارگاسم می کنند!

شایع ترین دلیل چیست؟ آنها نمی خواهند به احساسات مرد خود آسیب برسانند. بسیاری از مردان – غالباً مردان خوش فکر – فشارهای زیادی را به خود برای تحقق ارگاسم به شریک زندگی خود وارد می کنند. این یک اشتباه است. سعی کنید آرام باشید. اگر شریک زندگی شما با شما احساس راحتی می کند ، دیگر نیازی به تظاهر  ارگاسم وجود نخواهد داشت. فقط باید سعی کنید با امتحان کردن کار های متفاوت بفهمید چه چیززی شریکتان را به خوبی تحریک و ارضا می کند.

اشتباهات مردان در سکس

چه کاری می تواند همسرتان را به بهترین شکل برای یک رابطه آماده کند؟

اکثر مردها می دانند که مراحل پیش از رابطه جنسی مهم است. با این حال آنها ممکن است این کار را به اندازه کافی انجام ندهند.در حالیکه این آماده سازی از روز قبل یا حتی دو روز قبل شروع شود. این می تواند شامل انواع کارهایی باشد که به شریک زندگی شما کمک می کند آرامش پیدا کند و به شما احساس نزدیکی کند.

در این شرایط فقط به نوازش و ماساژ و … فکر نکنید. انجام سهم خود از کارهای خانه می تواند به آنها احساس صمیمیت بیشتری بدهد.

مرد فکر می کند که احساس جنسی مردان و زنان مشابه هم است!

هنگامی كه مردی با زنی مقاربت می‌کند، دخول آلت مردانه به قدری حس قوی‌ای در مرد ایجاد می‌کند که نمی‌تواند تصور کند که ممکن است زن احساس مشابهی نداشته باشد. ممکن است او احساسی مانند احساس شما هنگام مشت‌ خوردن به شکم پیدا کند که باعث تهوع شما می‌شود.

سکس

این باور که مرطوب شدن دستگاه تناسلی زن به معنای تحریک‌شدن او است کاملا اشتباه است!

گاهی مردان پیش از انجام مقاربت منتظر می‌مانند تا دستگاه تناسلی خارجی زنان برای دخول به قدر کافی مرطوب و لغزنده شود. لازم نیست در این مورد نگران باشید. کارشناسان می‌گویند اینکه مرطوب‌شدن دستگاه تناسلی خارجی زن به معنای تحریک‌شدن کامل اوست، باوری نادرست است.

برخی از زنان نسبت به زنان دیگر مرطوب‌تر می‌شوند و اینکه میزان نرم‌ شدگی طبیعی این منطقه در یک زن از روزی به روز دیگر متفاوت است. این میزان رطوبت با مرحله‌ چرخه ماهیانه که زن در آن قرار دارد نیز تغییر می‌کند و ممکن است تحت تاثیر استرس و داروها هم باشد.

>>>بیشتر بخوانید:

سوالات جنسی/ حقایق جنسی که شاید دوست داشته باشید بدانید!

سکوت اشتباه است!

خیلی از مردان فکر می‌کنند که هنگام آمیزش جنسی باید ساکت باشند اما تا شما حرف نزنید همسرتان نمی‌فهمد از چه چیزهایی راضی هستید و از چه چیزهایی ناراضی. اگر می‌خواهید احترام‌تان را به همسرتان حفظ کنید،‌ باید بدانید که زنی که می‌خواهد شما را ارضا کند، از اینکه او را هدایت کنید‌ احتمالا بیشتر ممنون خواهد شد. به گفته کارشناسان به کار بردن جملات ساده‌ای مانند «این جوری دوست دارم» می‌تواند به ارتباط جنسی شما کمک کند.

مردان فکر می کنند همه چیزهایی که همسرشان می‌خواهد را می‌دانند

مردان اغلب فکر می‌کنند که می‌دانند همسرشان چه می‌خواهد. اما همه زنان مشابه هم نیستند. به گفته کارشناسان آموخته‌های مردان حتی از تجربیات همسر قبلی‌شان ممکن است در مورد همسر فعلی‌شان صدق نکند. این موضوع نه تنها در مورد ترجیحات جنسی بلکه در مورد روابط عاطفی هم صدق می‌کنند. زنانی هستند که نمی‌توانند با فعالیت جنسی رابطه عاطفی با همسرشان برقرار کنند و زنانی هستند که به سادگی با همسران‌شان رابطه عاطفی برقرار می‌کنند و بقیه زنان در میانه این طیف قرار می‌گیرند.

مردان انتظار دارند همسرشان در هر بار رابطه جنسی به اوج لذت جنسی برسد!

دکتر کرنر میگوید: برای ۸۰ درصد از زنان، مقاربت به تنهایی موجب ارگاسم نمیشود. چرا نه؟ اکثر پوزیشن های جنسی به طور مستقیم کلیتوریس را تحریک نمیکنند.

راه های دیگری برای لذت بردن او وجود دارند. دکتر کرنر اضافه میکند: “زنان به طور مداوم از رابطه جنسی دهانی بیشتر از مقاربت به ارگاسم میرسند. همچنین، پوزیشنی که زن در بالا قرار میگیرد را امتحان کنید، و یا با نوزاش آرام کلیتوریس آغاز کنید. مردان در رابطه جنسی باید برای زنان احساس راحتی ایجاد کنند نه احساس ترس. قبل از دخول زمانی را باید به زن داد تا تحریک شود. دکتر بارباش میگوید: ” هر چقدر زن قبل از دخول بیشتر تحریک شود، احتمال رسیدن به ارگاسم بیشتر است.”

 تمرکز بیش از حد روی کلیتوریس

بسیاری از زنان برای رسیدن به ارگاسم نیاز به تحریک کلیتوریس دارند، اما تحریک کلیتوریس پیچیده تر از آنچه که ممکن است فکر کنید است. کوپر میگوید: برخی از مردان آناتومی کلیتوریس را نمیدانند. این قسمت بیشتر از آنچه شما میتوانید ببینید تاثیرگذار است. انتهای عصب آن در سراسر فرج و در داخل واژن گسترش یافته است. تمام نقاط لذت بالقوه ارزش بررسی را دارند. توجه بیش از حد به سر آلت، در بالای فرج نیز میتواند لذت را برای برخی از زنان دور کند. این قسمت خیلی حساس است، و تحریک بیش از حد می تواند صدمه ایجاد کند.

فراموش کردن محرک‌های جنسی دیگر

بیشتر زن‌ها نواحی تحریک‌کننده دیگری هم به جز سینه‌ها، نوک‌سینه‌ها و اندام جنسیشان دارند. این سه متداول‌ترین این نواحی هستند که برای مردان حین پیش‌درآمد رابطه‌ جنسی تحریک‌کننده ‌تر هستند اما باید صبر کنید که همسرتان اجازه آن را به شما بدهد. از او بپرسید که چه دوست دارد و بعد چیزی که می‌گوید را به خاطر بسپرید. برای پیدا کردن نواحی تحریک‌ کننده همسرتان وقت بگذارید: گردن، شانه‌ها، پشت، باسن، پاها هم جزء نواحی متداول تحریک ‌کننده در بدن هستند. همیشه یادتان باشد یکی از تحریک‌کننده ‌ترین جاهای بدن او، گوش‌هایش است.

مرد ها فکر می کنند شریکشان باید مثل یک هنرپیشه فیلم پورنو رفتار کند

یکی از بدترین چیزهایی که ممکن است مردی از همسرش انتظار داشته باشد این است که خیال‌پردازی‌هایی که فقط در فیلم‌های پورنو می‌تواند ببیند را برای او انجام دهد. این واقعیت نیست. او یک شیء نیست، با او مثل یک ابزار رفتار نکنید.

اینکه خیلی سریع پیش بروید می تواند بزرگترین اشتباهتان باشد!

کُند پیش بروید. سعی کنید از با هم بودن لذت ببرید. اما اگر زمانتان کم است ممکن است نتوانید اما اگر وقت کافی دارید، عجله نکنید. کند پیش بروید، ریلکس باشید و لذت ببرید و بگذارید همسرتان خودش خواسته اصلی را از شما بخواهد!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=425473
  • نویسنده : نسرین احمدپور
  • منبع : https://www.webmd.com/men/rm-quiz-men-sex-mistakes

ثبت نظر

-